Афілійовані сайти: за якими ознаками можна визначити афіліати

Сайт-афіліат - аналог ресурсу, що створюється для потрапляння в пошукову видачу та отримання позицій. Пошукові системи Яндекс і Google ставляться до афіліатів негативно, найчастіше такі сайти зазнають санкцій у вигляді накладення фільтрів. Дублі запускають компанії, які прагнуть монополізувати ранжування і просувати свої сторінки, на яких представлені послуги і товари. Найчастіше стратегія не приносить очікуваних результатів: пошукові системи швидко виявляють афіліати, погіршують їхні позиції по відношенню до конкурентів. Розповідаємо, які ризики існують для афілійованих сайтів, за якими ознаками їх визначити і яких наслідків варто очікувати.

Що таке поведінкові фактори ранжування і як вони впливають на SEO?

Пошукові системи оцінюють зручність веб-сайтів та їх актуальність, базуючись на критеріях, що визначають поведінку відвідувачів на цих майданчиках. Наприклад, користувач може зайти на сторінку за посиланням з пошукової видачі і відразу повернутися назад, оскільки зрозумів, що немає необхідної інформації. Така поведінка може обумовлюватися тим, що був зроблений випадковий клік, але, якщо подібна поведінка повторюється часто, алгоритми пошукових систем приходить до висновку, що на сторінці немає інформації, що відповідає заданій тематиці. В результаті, це призводить до зниження позицій у видачі і, відповідно, зменшення відвідуваності. Представлена схема діє і в інший бік. Якщо люди проводять тривалий час на вашому сайті, переходять за посиланням і здійснюють будь-які дії, тоді статус ресурсу поступово підвищується. Щоб розбиратися в цьому краще, необхідно зрозуміти те, як відбувається оцінка поведінкових факторів і для чого вона потрібна.

Тег rel = «canonical»: підручник з його використання

Для нашої студії пріоритетним завданням постає вирішення проблеми дублювання контенту, яке негативно впливає на просування сайту. Воно може бути повним або частковим. Впоратися з представленою ситуацією часто допомагає використання редиректів. У разі, якщо не можна їх поставити, тоді є альтернативний варіант. Мова йде про налаштування канонічних посилань на сторінки.

Основні переваги SEO для вашого бізнесу

SEO-оптимізація є невід'ємною частиною сучасного бізнесу і цифрової присутності компанії. Вона володіє безліччю переваг, які можуть зробити бренд успішним. Знання і застосування SEO-стратегій необхідні для ефективного управління компанією та її просування.

7 неприємних фактів, які приховують красиві сайти

Мала кількість людей звертаються в компанії через красиві сайти. Насправді, звертають увагу на інші моменти, не обмежуючись привабливістю веб-ресурсів. Дизайн являє собою обгортку, але важливіший зміст. Він не може приховати всі недоліки організації. Вибираючи, потрібно ознайомитися з тим, що ховається за красивою картинкою.

18 найбільших міфів про SEO

Інтернет-маркетинг з'явився порівняно недавно, але навколо СЕО-просування вже з'явилася велика кількість різних міфів. Часто інформація про оптимізацію сторінок, фактори та час ранжування не відповідає реальності. Її поширюють не тільки люди поза областю, а й фахівці у сфері SEO. Варто краще вивчити популярні міфами, розвіяти їх. Кожен буде розглянутий окремо.

Дослідження статистики пошукових запитів в Google: як і за допомогою яких сервісів можна отримати дані

Будь-який сайт орієнтований на залучення користувачів, від яких безпосередньо залежить прибутковість проекту: конверсії в покупки або заробіток на рекламі. Незалежно від цілей, інтерес аудиторії важливий, але за нього доводиться боротися з конкурентами, враховуючи вимоги пошукової системи. Отримати позитивні результати можна лише з урахуванням ключових параметрів: регіональність, попит, аудиторія, інші. Важливим критерієм є статистика пошукових запитів в Google: розповідаємо про те, як і де дізнатися частотність за запитами, чому це важливо для просування.

Сторінка 1 із 60

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка