Що робити, щоб інтернет-магазин продавав більше?

У вас є інтернет-магазин, але по ньому давно немає трафіку? Хочете знати, які помилки ви робите і які дії слід зробити, щоб поліпшити результати продажів в електронній комерції? Хочете знати, що зробити, щоб ваш інтернет-магазин продавався більше? Обов'язково ознайомтеся з нашою статтею. Є багато дій, які можуть вплинути на генерацію трафіку, що призводить до збільшення результатів пошуку в пошуковій системі Google. Їх варто обговорити.

SEO

SEO-діяльність - запорука успіху! Саме користувачі, які приходять з пошукових систем, генерують найбільш цінний трафік для бізнесу. Вони приходять в той чи інший магазин не випадково, а після введення певної фрази в пошуковій системі Google, наприклад, розробка сайтів Одеса. Щоб виділитися серед конкурентів, вам слід добре оптимізувати магазин і вжити всіх заходів по оптимізації, наприклад, для швидкості сторінки.

Якісний контент продукту (опису продуктів, опису категорій) - дуже важливе питання. При написанні текстів слід орієнтуватися в першу чергу на предметне якість і його оптимізацію для пошукових систем (відповідні ключові слова і їх розміщення в контенті). 

Ще одна важлива діяльність з пошукової оптимізації - це внутрішні посилання. Це дає багато значних переваг, в тому числі для робота Google, який знає, який інтернет-магазин повинен позиціонувати більше і за якими ключовими фразами. Крім того, відвідувачі веб-сайту можуть легше переміщатися по веб-сайту.

Продукти для огляду і маркетингові чіпи

Більшість людей перевіряють думку блогерів перед покупкою в Інтернеті. Добре знайти мікроблогеров, які будуть просувати ваші продукти в своєму блозі або Instagram. На початку вашого пригоди з власним інтернет-магазином краще інвестувати в більш дрібних блогерів.

У міру його зростання ви можете почати користуватися послугами відомих впливових осіб. Огляд продукту впливовими особами з великою аудиторією допомагає миттєво генерувати трафік цільової аудиторії на ваш сайт. Крім того, ви можете отримати SEO-трафік, розмістивши посилання на свій магазин. Перш ніж ви вирішите співпрацювати з блогерами, переконайтеся, що їхня аудиторія чесно придбана і що вони не зовсім недавно починають свою пригоду з блогінгу.

Сарафаний маркетинг

Це вид маркетингу, основна мета якого - донести до користувача контент, що просувається за допомогою різних типів обговорень, проведених в Інтернеті - на інтернет-форумах, в пошукових системах. Сарафани маркетинг, як описано вище, може здійснюватися явно - через представника бренду або приховано через фіктивні облікові записи користувачів. Останній більш економічний, так як їм можуть управляти співробітники вашого магазину або довірені особи.

Ведення блогу

Ми вже не раз писали про це, наскільки важливо вести блог. З корпоративним блогом ви можете:

  • зміцнити позиції лідера галузі;
  • збільшити відвідуваність вашого магазину;
  • бути в постійному контакті з покупцями і інформувати їх про переваги ваших товарів або рекламних акцій;
  • виконати внутрішню перелинковку.

Моніторинг бренду і конкуренції

Ви також повинні не забувати стежити за своїм брендом і постійно перевіряти діяльність ваших конкурентів. У цьому може допомогти такий інструмент, наприклад, як Brand24. Він дозволяє вам перевіряти думки про ваш бренд, продуктах в соціальних мережах, на новинних сайтах, на порталах, в блогах і інтернет-форумах.

Завдяки цьому ви можете протистояти негативним і позитивним думкам і відповідати на них. Цей інструмент також дозволяє вам швидко перевіряти думки ваших конкурентів і порівнювати їх з думкою вашого магазину за допомогою аналізу настроїв.

© 2008 - 2018 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка
+38 (095) 810-11-08