Скільки б досліджень ви не проводили, не кожна маркетингова кампанія дасть позитивні результати.
Скільки б досліджень ви не проводили, не кожна маркетингова кампанія дасть позитивні результати.
Створюючи контент, майже кожен маркетолог мріє про те, що його стаття займе лідируюче положення в SERP. 54% маркетологів у сфері B2B і 50% маркетологів у сфері B2C вважають, що створення контенту є однією з найбільших проблем у контент-маркетингу. Оригінал взято з сайту 7 SEO Copywriting Tips To Take Your Copy From Zero to Hero
Створення інтернет-магазинів стає все більш популярним способом заробітку в Інтернеті.
Створення відмінного контенту не має сенсу... якщо його не бачить ваша цільова аудиторія.
Створення привабливої і добре конвертованої цільової сторінки - це, на перший погляд, просте завдання, але кожен маркетолог відмінно знає, наскільки вона буває складною. Згідно з WordStream, перші 10% цільової сторінки дають 80% трафіку.
Соціальні мережі криють у собі безліч можливостей для реклами товарів і послуг. У статті запропоновані прості і в той же час дієві способи просування продукту в соцмережах. Оригінал взято з сайту: 4 Ways to Promote Your Products on Social Media
Посилання завжди були важливим фактором, що впливає на те, як пошукові системи, такі як Google, відображають сайт у результатах пошуку, і вони продовжують бути актуальними сьогодні.
Стаття від відомого американського маркетолога Ніля Пателя, присвячена бренд-маркетингу. Оригінал взято з сайту www.quicksprout.com: 11 Personal Brand Building Hacks That Will Earn You More Customers Within Two Weeks