Як використовувати анкорні посилання для просування: інструкція

Для нарощування посилальної маси, яка є основною зовнішнього просування сайту, використовуються анкорні та безанкорні посилання. Перші містять ключові слова, другі - ні, тому анкорні беклянки збирають більшу кількість кліків. Ключове слово допомагає користувачеві зрозуміти, яку інформацію він побачить після здійснення переходу.

Що таке анкорні посилання і який вплив вони мають на SEO-просування?

До 2012 року для зовнішнього і SEO-просування сайтів використовувалися заспамлені анкорні посилання. Однак на початку 2012 року з'явився алгоритм Google Penguin, в результаті чого ресурси, що використовують беклінки з надлишком ключових слів, почали втрачати високі позиції. Сьогодні для оцінки релевантності пошукова система Google використовує 3 основних критерії:

  • текст, що оточує беклінк;
  • текст (ключове слово), що виконує функцію анкора;
  • тематика донора.

Тому при розробці текстів, призначених для нарощування зовнішніх беклінків, потрібно оперувати релевантними ключовими словами, а також вибирати донорів зі схожою тематикою. Анкорне посилання має містити ключове слово, безанкорна теж доповнена текстом, але він не має зв'язку із семантичним ядром: «читайте тут», «перейти», «офіційний сайт» та інші порожні слова. Розглянемо приклад анкора для інтернет-магазину з продажу квітів із запитом:

< a href = «URL-адреса сайту» > купити троянди </а >

Замість ключових слів може використовуватися URL-адреса, проте в цьому випадку його варто оточити пояснюючим текстом, інакше користувач не буде розуміти, куди потрапить після здійснення кліка.

Як вибрати анкор для розміщення в тексті?

При виборі анкора необхідно відштовхуватися від таких вимог:

  • анкор, як і сам текст, повинен відповідати тематиці сайту-донора. Якщо на сайті з продажу косметики буде розміщено посилання на сайт з продажу автомобільних запчастин, то воно навряд чи буде вважатися релевантним;
  • природні входження. Ключові слова можна схиляти, розбивати комами і навіть тире - робити все для того, щоб вони були максимально природними. Якщо для анкора буде використана нерозбавлена фраза, то він точно не сподобається пошуковій системі;
  • комбінування анкорів. Рекомендується використовувати різні види анкорів, що захистить сайт від санкцій пошукових систем. Однак точної інформації щодо розподілу і кількості немає, тому визначення цих показників виконується методом проб і помилок.

Класифікація

Класифікація здійснюється за різними ознаками, можна виділити такі види усталених анкорів:

  • брендові, що містять назву компанії або сайту;
  • загальні, представлені набором шаблонних фраз: «тут», «тисни сюди», інші;
  • оформлені у вигляді посилання на сайт;
  • без тексту, найчастіше матеріал доповнюється зображеннями;
  • беклянки, заховані в зображеннях;
  • що містять ключове слово, а також назву бренду, компанії, інтернет-магазину;
  • що містять прямі або розбавлені ключові слова;
  • беклянки, оточені ключовими словами, які не є частиною анкора.

На базі цієї інформації можна скласти картину, що відображає характер посилального профілю:

  • брендові - близько 70%;
  • з посиланнями - близько 20%;
  • загальні та з частковим входженням ключових слів - по 5%;
  • з точним входженням запиту - менше 1%.

Заспамлений посилальний профіль - вірна дорога до санкцій з боку пошукових систем, тому вищевказані значення потрібно дотримуватися.

Де можна розміщувати анкорні посилання?

Формування хорошого посилального профілю починається з вибору майданчиків. Не рекомендується публікувати беклянки на наступних видах майданчиків:

  • які спеціалізуються на заробітку за допомогою розміщення беклінків;
  • невідповідних тематиці матеріалу;
  • мають низький траст;
  • мають низьку відвідуваність, активність. Йдеться про занедбані сайти, на яких давно не оновлювався контент, немає свіжих відгуків, інших видів активності.

Вибір неперевіреного донора загрожує санкціями, тому краще розмітити 5 посилань на ресурсі з високим трастом, ніж 200 дешевих на сайтах з негативною репутацією.

Під час SEO-оптимізації та зовнішнього просування ресурсу рекомендується зосередити увагу на наступних варіантах розміщення:

  • гостьові пости, розміщені на релевантних ресурсах. У цьому випадку можна використовувати прямі і розбавлені ключові слова, не побоюючись покарання з боку пошукової системи;
  • спеціалізовані сторінки, які є найкращим рішенням для посилань з прямими і брендовими запитами;
  • приватні блогерські мережі. Підходять для розміщення, проте їх ефективність оскаржують багато оптимізаторів.

Класифікація

Де ще можна розміщувати анкорні беклінкі?

Анкори зі згадкою бренду, URL, загальні варіанти можна розміщувати на наступних майданчиках:

  • каталоги (краще працювати з платними варіантами);
  • прес-релізи на тематичних майданчиках;
  • коментарі в блогах, беклінкі на форумах, не прихованих від індексування;
  • різні соціальні закладки, інші.

Вибір донора безпосередньо залежить від ніші, а також від специфіки діяльності ресурсу. До публікації сайт-донор рекомендується перевірити на відвідуваність і рівень заспамленості беклінками, використовуючи спеціальні онлайн-сервіси. Важливо враховувати тип посилання, адже вони бувають вічними і тимчасовими. У першому випадку потрібно буде внести оплату один раз, у другому - постійно. Вічні беклінкі є більш надійними, до них прихильні пошукові системи. Для перевірки якості посилального профілю можна використовувати сервіси, які допоможуть оцінити поточну ситуацію в кілька кліків.

Насамкінець

Робота з анкорними посиланнями досить непроста, адже неправильний розподіл може призвести до сумних наслідків. Попередити помилки допоможе звернення до професіоналів, які швидко виконають нарощування зовнішньої посилальної маси. У цьому випадку будуть використовуватися перевірені донори, тому власник ресурсу зможе не побоюватися санкцій, а також зможе радіти високим позиціям у ранжуванні.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка