Що таке беклінкі: поняття, цілі та способи отримання зворотних посилань

Беклінкі (зворотні посилання на сайт) - важливий елемент просування в пошукових системах. Якісний посилальний профіль, сформований на базі авторитетних і трастових майданчиків, підвищує довіру пошукових систем і прискорює процес просування за релевантними ключовими словами. Розповідаємо, чому вашому сайту потрібні беклянки, як їх отримати і сегментувати за якістю.

Поняття і принцип роботи

Беклінкі направляють трафік на сайт з інших ресурсів, а також дозволяють залучати нових читачів або клієнтів. Висока посилальна маса забезпечує пріоритетні позиції в пошуковій видачі за релевантними запитами. Принцип роботи цієї технології простий: сайт-донор розміщує посилання, передаючи частину «ваги» сторінці сайту-акцептора. Вибираючи сумнівних донорів, ви ризикуєте: пошукові системи накладають санкції в разі виявлення спаму, нерелевантності та інших порушень. Санкції - вірний шлях до погіршення позицій.

Чому сайту необхідні зворотні посилання

Пошукові системи враховують посилальний профіль для оцінки контенту, розміщеного на сайті: корисність, релевантність, інші характеристики. Якість і кількість зворотних посилань - один з факторів ранжування: чим більше сайт має хороших беклінків, тим більш ефективним буде семантичне просування. Важливо правильно використовувати беклянки, відмовляючись від співпраці з неперевіреними майданчиками.

Класифікація

Всі беклянки можна розділити на три групи за типом отримання:

  • платні. Грошові кошти вносяться щодня, за відсутності платежу посилання можуть видалити. Ненадійний метод збільшення посилального профілю;
  • вічні. Теж платні, але більш надійні. Розміщення оплачується один раз (вартість приблизно в 10 разів вища, ніж у першому варіанті);
  • природні. Їх можна отримати безкоштовно, наприклад, коли авторитетне джерело посилається на цікаву статтю, розміщену у вашому блозі - це відбувається через те, що контент якісний і становить інформаційну цінність.

Не кожне посилання - шлях до підвищення репутації, деякі з них мають негативний вплив і уповільнюють просування. Розберемо критерії, які допоможуть визначити якість і виявити посилання, що приносять ресурсу практичну користь.

Як виконати перевірку

Перевірку потрібно проводити на регулярній основі, для чого можна використовувати спеціальні сервіси:

  • платні продукти Majestic або Ahrefs;
  • безкоштовні інструменти Google Search Console, Neilpatel або Яндекс.Вебмайстр.

Сервіси пошукових систем дозволяють отримати дані про посилання, розміщені на вашому сайті. При потребі в отриманні відомостей про посилальний профіль конкурентів, варто використовувати сервіс Neilpatel. Повноцінну картину дають платні сервіси, в яких доступні деталізована статистика та інші корисні дані.

За якими критеріями оцінювати якість

Кілька років тому для збільшення обсягу посилального профілю майданчика було достатньо форумів, проте часи змінюються. Сучасні алгоритми пошукових систем вдосконалюються щорічно: вони вміють не тільки відстежувати, а й визначати якість. Важливі авторитетність донора, велика вага, яку буде передано сторінці, і рейтинг домену. Якщо ресурс спамний, то про збільшення посилального профілю не йдеться: в цьому випадку доведеться побоюватися санкцій пошукових систем. Виділимо критерії, що впливають на якість посилального профілю:

  • трафік. Висока відвідуваність сайту-донора - відмінний показник, потрібно враховувати час відвідування сторінок і загальні поведінкові фактори;
  • тематика. Посилання можна розміщувати лише на тих сайтах, які мають аналогічну тематику або близьку до вашого ресурсу. В іншому випадку посилання може бути розцінене як спам (з усіма наслідками, що випливають);
  • санкції. Краще не розміщувати беклінкі на сайтах, які потрапили під фільтри;
  • вік домену. Вік домену менше року - прямий сигнал про те, що розміщення на майданчику буде невигідним. Молоді сайти мають як низький посилальний профіль, так і вагу сторінок: гроші витрачені, а ось результат - мінімальний.

При лінкбілдингу потрібно враховувати репутацію донорського сайту, загальну якість контенту та інші фактори, що безпосередньо впливають на фінішну якість посилань.

Як отримати зворотні посилання

Доступні як платні, так і безкоштовні методи отримання беклінків: розглянемо найпопулярніші.

Соціальні мережі

Розміщувати беклінкі можна в спільнотах компанії в соціальних мережах: вони є якісними і безпечними. Деякі передають посилальну вагу, другі - ні, але є природними, мають позитивний вплив на репутаційні фактори. Для формування надійного посилального профілю краще використовувати обидва типи.

Каталоги

Ви можете використовувати каталоги з публікації відгуків. Вони дозволяють додавати посилання, забезпечують сегментацію за тематиками, мають високу відвідуваність - хороше рішення для безпечних беклінків.

Аутрич

В основі аутрича - отримання беклінків за допомогою розсилки на електронну пошту. Кожен лист створюється із залученням індивідуального підходу, адже шаблонні рішення відштовхують потенційних клієнтів.

Форуми, блоги

На форумах можна публікувати коментарі з посиланнями - це просто і ефективно. Головне, щоб беклінк і коментар відповідали тематиці форуму і питання, а на майданчику були зосереджені представники вашої цільової аудиторії. До публікації потрібно перевірити трафік, рівень активності на майданчику і користувачів, які його відвідують. Не можна забувати про правила форуму, наприклад, для розміщення беклінків потрібна внутрішня репутація, якщо її немає, то порушник відправиться в бан. У блогах теж можна розміщувати коментарі з посиланнями: правила перевірки такі ж, як для форумів.

Мертві домени

Можна купити домен із закінченим терміном, попередньо перевіривши його історію, релевантність. Прострочені домени доступні на майданчиках DomCop, Freshdrop та інших. Враховуйте, чи використовувався домен раніше в інших тематиках, чи є він заспамленим, чи є обмеження тощо. Потрібно проаналізувати історію трафіку, щоб визначити потрапляння під санкції пошуковиків.

Насамкінець

Кількість і якість беклінків мають прямий вплив на успішність просування в пошукових системах. Чим вища репутація, якість донора, тим кращим буде результат. Ефективніше розміщувати 20 беклінків на якісних сайтах-донорах, ніж 200 - на майданчиках з жахливою репутацією. Власники сайтів нерідко користуються послугами профільних бірж, що дозволяють розширити посилальний профіль без загрози санкцій. Важливо проводити регулярну перевірку посилального профілю, як свого, так і конкурентів, що дозволить виявити ресурси, що розміщують погані беклінкі на ваш сайт. Аналіз можна виконувати за допомогою спеціальних сервісів, комплексне дослідження краще делегувати професіоналам.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка