Що таке трафік

Трафік - це кількість користувачів, які зайшли на сайт за одиницю часу - добу, місяць тощо. Джерела трафіку можуть бути різними: пошукові системи, соцмережі, блоги, форуми, а також прямі заходи.

Джерела трафіку

Джерела трафіку - це різні інформаційні канали, якими користувачі потрапляють на інтернет-ресурс. Кожному візиту на певний сайт відповідає своє джерело трафіку, і відстеження цього параметра допомагає в успішному продажу товарів і послуг.

Існує безліч видів класифікацій джерел трафіку, але всі вони діляться на дві великі категорії: платні та безкоштовні.

Безкоштовні джерела трафіку

Щоб отримати безоплатний потік людей, які цікавляться, потрібно докласти достатньо зусиль (тобто часу) до роботи. Якщо все зробили правильно, сайт буде користуватися успіхом. Основна перевага - вам не потрібно витрачати гроші. Розглянемо види безкоштовних трафіків:

  • Прямий: на якому невідоме джерело. Якщо у вас 20 відсотків таких не відзначених відвідувачів, значить, що це трафік здоровий. Більшість таких відвідувачів вручну вписують адресу вашої сторінки, цим і обходять механізми обліку.
  • Органічний: є основним каналом, який прагне збільшити вашу популярність у пошукових системах. Він визначається, як відвідуваність з пошукових систем, таких як Google або Яндекс. Щоб потрапити в топ цих пошуковиків, необхідно проводити важку SEO кампанію, яка буде залежати від контенту на сторінках ресурсу і його оптимізації. Чим краще ваш сайт буде ранжуватися за конкурентоспроможними ключовиками, тим більше він буде рости за популярністю.
  • Перехід: відбувається, коли користувач знаходить вас через сайт, відмінний від основної пошукової системи. Це може бути посилання зі статті на ваш сайт. У такому випадку не завжди можна визначити звідки був здійснений перехід. Підвищуючи якість контенту ви підвищите ймовірність переходу нових користувачів, хоч і через прямий трафік.
  • Інше: якщо походження не вписується нікуди або було позначено, як «Інший».

Переваги:

  • Вам не обов'язково буде реалізовувати всі методи.
  • Шляхом тестування ви дізнаєтеся, що саме більш ефективно для ваших продуктів. Однак, фахівець допоможе вас зробити це набагато швидше.
  • Отримуючи потік відвідувачів з певного місця, ви зможете проводити аналіз і налаштовувати кампанію ефективніше.
  • Якщо ви все зробили правильно, ваш сайт буде користуватися ними протягом тривалого часу.

Джерела платного трафіку

Джерела платного трафіку можуть бути різними і їх вибір завжди індивідуальний. Для когось - це тільки реклама з оплатою за клік, а для інших це такі речі, як банери і подібне. Основними видами платних джерел є такі:

  • Електронна пошта: маркетинг електронною поштою є розсилкою разом з іншою рекламною кампанією, або окремо вашою. Спосіб оплати гнучкий - тільки за реальні переходи. Це дозволить відстежувати фінансування і кількість тих, хто перейшов.
  • Контекстна реклама: високоефективна реклама Яндекс.Директ, Google AdWords - є не найпростішим варіантом для розуміння звичайного користувача, але результативним інструментом в руках професіоналів. Таким чином ваше оголошення буде завжди висіти в топі пошуку за потрібними вам запитами користувачів.
  • Соціальні мережі: Вконтакте. У них схожі з контекстною рекламою методи та інструменти. Однак, соціальні мережі - це окремий великий світ, з потенційними споживачами вашого продукту.
  • Спонсорований контент: цей тип вже згадувався, як безоплатний, однак якщо на вас не посилаються, то можна самостійно замовити згадку свого бренду.

Переваги:

Залежно від виду маркетингу, який ви купуєте, ви можете платити за клік, за перегляд, за придбання послуги, дії і в цілому гнучко розпоряджатися своїм бюджетом. Одна з багатьох переваг - результат практично миттєвий. Ви можете налаштувати рекламну кампанію і почати отримувати відвідувачів на сайт того ж дня.

Який трафік потрібно використовувати мені?

Знаючи, що таке трафік і які його типи існують, ви можете спланувати найбільш ефективну стратегію. Комбіноване використання платних і безкоштовних джерел трафіку зможе забезпечити відмінні результати для бізнесу, а значить використовуючи обидва варіанти ви напевно прийдете до успіху швидше, ніж розраховували. Залиште хоч один з цих способів позаду і ви зруйнуєте кампанію з просування. Розвиваючи паралельно кілька напрямків, потік буде весь час зростати.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка