7 причин, через які ваш бізнес потребує SEO

Пошукова оптимізація - це комплекс заходів і набір інструментів, що дозволяє підняти сайт у перші рядки пошукової видачі. Чим вище позиції ресурсу, тим більше органічного трафіку і цільових клієнтів отримує бізнес. SEO використовується для зміцнення позицій у різних пошукових системах, поділяється на внутрішню (роботи всередині сайту) і зовнішню (нарощування обсягу зворотних лінків) оптимізацію. Пошукова оптимізація актуальна не тільки для новинних або інформаційних ресурсів, а й для комерційних майданчиків, яким необхідні нові клієнти. Ми розглянемо основні причини, через які бізнес потребує SEO.

Чому бізнесу необхідна пошукова оптимізація?

Представники бізнесу орієнтуються на роботу в сфері електронної комерції, з приходом пандемії частка інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, квізів істотно зросла. Клієнти воліють оглядати товари в наземних магазинах, але покупки роблять в інтернеті, адже найчастіше цінники в онлайн-точках нижче, що обумовлено економією: немає орендної плати, менше персоналу тощо. Деякі покупці до висновку слідки шукають інформацію про продавця в інтернеті, а саме читають відгуки, збирають контактні дані - все це допомагає переконатися в тому, що продавець не є шахраєм. Висновок простий: наземним і онлайн-магазинам необхідно SEO, щоб підвищувати продажі і залучати клієнтів. Пошукова оптимізація дозволяє вирішити ряд важливих завдань, розглянемо їх.

Перевага над конкурентами

За статистикою користувач рідко доходить до 2-3 сторінки пошукової видачі, тому органічний трафік збирають сайти, що потрапили в ТОП. Використання інструментів SEO дозволить вивести ресурс на перші позиції, що дає автоматичну перевагу перед конкурентами.

Отримання цільових клієнтів

З пошукової видачі на сайт потрапляють клієнти, зацікавлені у здійсненні купівлі або замовленні послуги. Вони шукають конкретний товар, що підвищує ймовірність укладення успішної угоди. Якщо клієнт отримає вигоду і позитивні емоції від співпраці, то він стане постійним.

Економія на рекламі

Перші позиції в ТОП, які неможливо зайняти без SEO, гарантують велику кількість органічного трафіку. Останній дозволяє економити на рекламі, сприяє підвищенню довіри з боку пошукових систем. Звичайно, одного трафіку недостатньо, адже важливі поведінкові фактори, релевантність та інформаційна користь вмісту. У зв'язку з цим необхідно поліпшити ресурс: підвищити безпеку і швидкість завантаження сторінок, виконати наповнення якісним контентом, оптимізувати юзабіліті тощо.

Підвищення конверсії

Потік цільових відвідувачів укупі з якісним сайтом забезпечує стабільні продажі. Сайт можна просувати по різних групах ключових слів, адаптованих під вимоги пошукових систем і клієнтів, а також під специфіку товарів і географію роботи бізнесу.

Високий ROI

Інвестиції в SEO і поліпшення сайту швидко окупаються. Після проведених роботи спостерігається підвищення обсягу замовлень, розширення контактної бази і списку лояльних клієнтів. SEO має довгостроковий ефект: результат зберігається протягом мінімум 1 року. Після досягнення поставлених цілей будуть потрібні лише підтримуючі роботи. До останніх варто віднести оновлення контенту, розширення семантичного ядра, поліпшення технічних характеристик сайту.

Зміцнення репутації бренду, компанії, продавця

Сайти, що займають перші позиції в пошуковій видачі, викликають у клієнтів довіру. Користувачі розуміють, що ресурс регулярно оновлюється, здійснюється інвестування в якість. На тлі цього підвищується впізнаваність бренду, а також зміцнюються лояльність і довіра.

Підвищення продажів в офлайн-магазинах

Деякі клієнти по-старому воліють робити покупки в наземних точках. Вони хочуть приміряти річ, оглянути меблі або почути звучання парфуму, тому роблять вибір на користь офлайн-магазину. Однак і в цьому випадку SEO необхідно, адже до відвідування магазину клієнт буде:

  • шукати адресу і контактні дані в інтернеті;
  • читати відгуки людей, які вже співпрацювали з продавцем;
  • перевіряти наявність товарів на складі через сайт;
  • порівнювати ціни.

Якісне SEO дозволить надати клієнту всю корисну інформацію. Для підвищення результатів варто пройти реєстрацію в безкоштовних сервісах пошукових систем, наприклад, на картах Google і Яндекс.

З чого почати просування бізнесу в інтернеті за допомогою SEO?

Пошукова оптимізація складається з низки важливих етапів, роботи в яких виконуються послідовно. Просування починається з внутрішніх робіт, за якими слідує нарощування беклінків. Розглянемо найважливіші етапи SEO, які необхідні вашому бізнесу.

Аналіз конкурентного середовища

SEO починається з аналізу конкурентного середовища, який дозволяє:

  • виділити і оцінити конкурентів;
  • дізнатися семантику, за якою конкуренти виконують просування;
  • виявити точки зростання, а також основні помилки конкуруючих сайтів.

Під час аналізу потрібно сформувати таблицю, в яку будуть занесені конкуруючі сайти в порядку пріоритетності. На базі цих даних можна скласти більш досконале семантичне ядро. Для аналізу краще використовувати не ручну модерацію, а сервіси Serpstat, PR-CY, Mention та інші. Сервіси застосовують особливі алгоритми, що дозволяє отримати точну вибірку конкурентів.

Семантичне ядро і внутрішня оптимізація

Семантичне ядро - пул ключових слів, за якими клієнти будуть шукати ваш бізнес. Збір семантики виконується за допомогою сервісу Яндекс.Вордстат, який робить вибірку по регіонах, каналах трафіку, інших параметрах. Після збору ключових слів виконується наповнення сайту контентом, мова йде про тексти, метатеги, картинки, відео, інфографіку. Наступний етап - внутрішня оптимізація, що полягає у створенні мобільної версії, перелінковці, підвищенні безпеки і зміцненні інших характеристик сайту.

Зовнішня оптимізація

Цей вид оптимізації спрямований на зміцнення посилального профілю. Чим більше авторитетних ресурсів посилаються на ваш сайт, тим краще. Молоді сайти повинні нарощувати беклінкі поступово, в іншому випадку санкцій з боку пошукових систем уникнути не вдасться. При зміцненні посилального профілю потрібно співпрацювати з сайтами, що мають високий траст і репутацію. Відмовтеся від купівлі тимчасових посилань, адже пошукові системи ставляться до них не надто прихильно.

Рекомендуємо:

Зробити аудит сайту

Які ще роботи необхідно виконати?

У рамках пошукової оптимізації потрібно провести додаткові роботи, які допоможуть зайняти і зберегти перші позиції:

  • підвищити репутацію, збільшуючи кількість згадок, позитивних відгуків на сторонніх сайтах;
  • покращувати внутрішні послуги та якість обслуговування клієнтів, впроваджуючи сучасні технології: чат-боти, мобільні додатки, інше;
  • вести групи в соціальних мережах, які допомагають залучати нових клієнтів, зміцнювати репутацію і спілкуватися з цільовою аудиторією;
  • створити професійний відділ продажів, який зможе утримати увагу і інтерес клієнта поле того, як він вивчить сайт і почне оформляти замовлення.

Ще один важливий фактор, що робить непрямий вплив на SEO, - команда співробітників. Якщо менеджери, технічна підтримка, консультанти та інші фахівці працюють злагоджено, прикладаючи максимум зусиль до утримання клієнтів, то бізнес буде процвітати. Покращаться поведінкові фактори, підвищиться конверсія, а також кількість цільових переходів - все це матиме позитивний вплив на позиції в пошукових системах.

Насамкінець

SEO - універсальний інструмент для всіх видів бізнесу, який варто використовувати для розвитку, зміцнення репутації та вирішення інших завдань. Правильна пошукова оптимізація забезпечує розвиток при мінімальних фінансових вливаннях, тому вона потрібна вашому бізнесу навіть у тому випадку, якщо у вас немає власного інтернет-магазину. Для залучення клієнтів можна використовувати невеликі сайти-візитки і квізи, цільові сторінки та інші ресурси, що допомагають швидко розширити базу клієнтів, партнерів та інвесторів.

Рекомендуємо:

SEO просування сайтів

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка