Ціни на сайті і в соціальних мережах: вказувати чи ні

«Скільки коштує?», а у відповідь «Написали в особисті повідомлення!» - такий формат дратує понад 80% ваших клієнтів. Потреба в очікуванні відповіді з приводу ціни або зворотного дзвінка, якщо покупка робиться через інтернет-магазин, змусить потенційного клієнта піти до конкурента, який не грає в шпигуна, розміщуючи прайс на сайті або сторінці в соціальних мережах. Закриті ціни - колосальна помилка, за неї бізнес поплатиться сотнями клієнтів, які не бажають витрачати час на уточнення інформації, представленої на іншому сайті. Розповідаємо, чому не можна приховувати вартість в e-commerce.

Чому підприємці приховують вартість

Причини маскування цін різні, але їх багато:

  • власники груп у соціальних мережах навмисно не вказують ставки, щоб підняти охоплення та інші показники групи/сторінки. Щодня користувачі запитують про ціни, отримують коротку відповідь «В личку», після чого листування зміщується у внутрішній месенджер;
  • власники специфічного бізнесу приховують ставки від конкурентів, проте ефективність такої стратегії сумнівна. Перший візит «таємного покупця» допоможе конкурентам дізнатися не тільки ціни, а й умови, терміни доставки та іншу «конфіденційну інформацію»;
  • деякі компанії постійно змінюють ціни або не мають фіксованих ставок, тому вважають за краще не вказувати їх.

Ці типові причини, вони не тягнуть за собою нічого крім роздратування клієнтів. Сучасний споживач - активний і не любить чекати, тому потреба уточнювати вартість кожного товару викликає лише негативні емоції.

Чому покупцеві важливо знати вартість, як використовувати її з користю для бізнесу

Клієнти спробують шукати ціни на вашому сайті, якщо їх немає - випробують розчарування і вдадуться до конкурентних джерел, де й оформлять замовлення. Багато споживачів роблять покупки в рамках невеликого бюджету, якщо цін немає, то пропадає елемент планування витрат. Є ще один мінус у стратегії відмови від зазначення вартості - негативний споживчий досвід. Дізнавшись ціну, високу для бюджету, клієнт отримає негативні емоції і переконання, що він не може собі це дозволити. Він подумки приміряв товар і навіть запланував, як буде його використовувати: суцільне розчарування.

Ви повинні не просто надавати актуальні відомості, а й використовувати ціноутворення у своїх маркетингових кампаніях. Публікуйте товари з цінами в новинах і розсилках, запускайте акції і розповідайте, що продаєте дешевше і які вигоди споживачі отримають від співпраці з вашою компанією. Відкритість приваблює, вона може стати конкурентною перевагою і залучити клієнта в діалог, що стосується цін і можливості економити.

Шокові ціни

Деякі підприємці хвилюються про те, що їх ставки нададуть шоковий вплив на клієнтів. Для вирішення цієї проблеми залучаються стандартні маркетингові методи:

  • опрацювання страхів, виражена в обґрунтуванні цін і позитивних відгуках у картках товарів/послуг, в яких клієнти підтверджують унікальність комерційної пропозиції. Позитивний соціальний досвід викликає довіру, будучи потужною інформаційною стратегією, що дозволяє закрити болі відразу і сформувати стійку модель сприйняття: дорожче, але якісніше;
  • порівняння ваших цін і ставок конкурентів (можна без вказівки конкретних компаній). Порівняльний аналіз повинен містити переваги, які є у ваших товарах по відношенню до конкурентних продуктів. Вказуйте додаткові послуги та вигоди, гарантовані для користувачів. Ви зможете сформувати реальну цінність пропозиції та обґрунтувати її.

Важливе правило - демонстрація результатів, які принесли продукти споживачам. Можна задіяти фото «до» і «після» або інші формати порівняння, щоб забезпечити наочність.

Інформація про вартість для ранжування

Сайти із зазначенням цін ранжуються краще, ніж без них. Це пов'язано з тим, що багато компаній продовжують приховувати цю інформацію, а клієнти використовують запити в стилі «шампунь ціна» або «вартість манікюру» - ранжуючи видачу, пошуковик вибере сайт з потрібною інформацією. Головне - виконати правильну додаткову оптимізацію відповідних сторінок. Додатково варто пропонувати клієнтам бонуси і вигоди, щоб отримувати ще більш якісний трафік.

Насамкінець

Потайні підприємці повинні відмовитися від надуманих причин, починаючи вказувати на сайтах і в соціальних мережах реальну вартість. Сучасний e-commerce-бізнес автоматизований, що спрощує завдання в разі часто змінюваних ставок. Будь-який покупець хоче знати ціну до того, як почне приймати рішення про покупку товару або послуги. Особисте листування з менеджером або дзвінки створюють відчуття, що його підштовхують до укладення угоди, що на фініші негативно впливає і на рішення конкретної людини, і на загальну конверсію бізнесу.

Якщо ви хочете попередити відтік споживачів і стимулювати їх вибирати вашу компанію - додайте ставку в кожну картку або сформуйте прайс-лист, доступний для скачування. Перший варіант хороший для роздробу, другий - для оптових продавців. Використовуйте ставки для маркетингу, щоб виділити свої переваги і показати споживачам, що більш вигідної пропозиції вони ніде більше не знайдуть. При відмові від прозорого інформування клієнти все ж дізнаються ціни, але у конкурентів.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка