Гайд за налаштуванням контекстної реклами в Google AdWords

Підвищити відвідуваність сайту і продажу можна за допомогою правильного налаштування контекстної реклами в Google AdWords. Цей інструмент демонструє високу ефективність, однак вимагає постійних інвестицій. Сьогодні ми розповімо про те, як розмістити контекстну рекламу в Google, які плюси і мінуси вона має.

Основні переваги налаштування контекстної реклами в «Гугл»

Google AdWords є однією з найпопулярніших систем контекстної реклами в світі, має схожі характеристики з «Яндекс.Директ». До основних плюсів налаштування контекстної реклами в Google AdWords варто віднести:

  • прийнятну цінову політику. Клік в AdWords коштує дешевше, ніж в аналогічному сервісі «Яндекс»;
  • простоту налаштування контекстної реклами в «Гугл». Сервіс надає величезну кількість підказок, автоматичні та ручні режими управління, додаткові матеріали. Звичайно, на вивчення і аналіз потрібно витратити час, однак при бажанні налаштувати кампанії можна самостійно;
  • CTR оголошень, що впливає на ціну і позиції. Оголошення, що демонструють високі показники клікабельності, можуть коштувати дешевше і займати більш вигідні позиції, ніж дорога реклама конкурентів, що має низький CTR;
  • величезний вибір майданчиків для показів оголошень. Замовник, виконуючи налаштування контекстної реклами Google AdWords, сам вибирає ресурси, на яких демонструватимуться оголошення;
  • широкі можливості для налаштувань і аналітики. Можна в режимі реального часу переглядати звіти, коригувати налаштування та виконувати інші дії, які суттєво підвищать ефективність кампанії.

Якщо ви не знаєте про те, як дати контекстну рекламу в Google, то необхідно відразу ж розібратися в тонкощах налаштувань і правилах сервісу. До складання оголошень рекомендується глибше вивчити нішу, провести аналіз пропозицій конкурентів, попрацювати з семантикою і структурою, а також створити унікальне УТП - все це може надавати позитивний вплив на CTR.

Як розмістити контекстну рекламу в Google: особливості вибору типу кампанії

Займаючись налаштуванням контекстної реклами в Google AdWords, необхідно вибрати правильний тип кампанії. На даний момент доступні такі види:

  • виключно контекстно-медійна мережа. Оголошення будуть представлені у формі банера, демонстрація здійснюється на ресурсах, в яких передбачені блоки сервісу «Гугл»;
  • контекстно-медійна та пошукова мережа. Вибір цього типу кампанії дозволить отримати більше показів, кліків, переглядів, що підвищить ефективність;
  • Google Shopping. Цю мережу доцільно використовувати в тому випадку, якщо через сайт здійснюється реалізація товарів. Сервіс «Гугл.Покупки» дозволяє розміщувати торгові оголошення, зовнішній вигляд яких нагадує стандартні картки товарів - блок рекомендаційний, але привертає увагу і отримує високий відсоток кліків;
  • відеореклама. Цей тип оголошень демонструється на YouTube і в блоках відеохостингу, розміщених на сторонніх сайтах;
  • кампанії, орієнтовані на рекламу додатків. Демонстрація виконується у всіх сервісах «Гугл», така реклама в першу чергу зацікавить розробників і маркетологів, що займаються просуванням розглянутих продуктів.

Система пропонує різні види оголошень, що залежить від обраної мережі: текстові, динамічні, товарні, відеоролики, графічні та інші. Новачкам, які не знають про те, як дати контекстну рекламу в Google, рекомендується починати роботу з контекстно-медійними і пошуковими кампаніями. Через час їх можна буде об'єднати, щоб поліпшити результат. Під час налаштування контекстної реклами в «Гугл» рекомендується слідувати підказкам сервісу, а також використовувати матеріали, розміщені в розділі «Довідка». Такий підхід дозволить уникнути помилок, вибрати правильну стратегію, яка повністю задовольнить вимоги бізнесу.

Як дати контекстну рекламу в Google з урахуванням ключових параметрів?

На ефективність реклами, запущеної в розглядуваній системі, впливає правильність вибору параметрів, розглянемо їх:

  • цільова аудиторія. Складання та коригування портрета ЦА дозволить скоротити до мінімуму кількість нецільових показів і кліків, а також витрати на рекламу;
  • налаштування бюджету. Сервіс дозволяє запускати рекламні кампанії як при мінімальному, так і при величезному бюджеті. Можна встановлювати ліміти на добову витрату, але варто пам'ятати про те, що за кілька копійок багато кліків отримати не вдасться, особливо якщо мова йде про конкурентну нішу або регіон;
  • коригування ставок. Можна виконувати вручну, але якщо ви налаштовуєте контекстну рекламу Google AdWords в перший раз, то краще вибрати автоматичний варіант, запропонований системою. Автоматичний розрахунок виконується на базі аналізу різних факторів, тому є коректним.

Розповідаючи про налаштування контекстної реклами в «Гугл», неможливо не згадати про текст оголошення і ключові слова. Текст по суті є рекламним реченням, тому без ключових запитів, унікальних фраз і явних закликів до дії не обійтися. Можна додати характеристики і переваги рекламованого товару/послуги, інші дані, які залучать вашу цільову аудиторію.

До складання тексту потрібно вибрати ключові слова, які мають прямий вплив на успішність кампанії. Під час налаштування необхідно звернути увагу на типи відповідності, які можуть бути широкими, фразовими, точними тощо. Також не варто забувати про унікальний інструмент - планувальника ключових слів від «Гугл», який автоматизує процес збору релевантної семантики для оголошень. Підводячи підсумок, варто розповісти про останній важливий інструмент - це тестування, які допоможуть зробити оголошення більш клікабельними, але при мінімальних витратах.

Насамкінець

Тепер ви знаєте про те, як розмістити контекстну рекламу в Google, однак зрозуміти процес налаштування можна лише під час безпосередньої взаємодії з сервісом. Виконавши всі роботи правильно, ви відразу ж почнете отримати кліки і переходи. Контекстні оголошення приведуть на сайт потенційних клієнтів, але для їх утримання і підвищення конверсії недостатньо яскравого УТП. Подальша успішність кампанії безпосередньо залежить від внутрішніх факторів сайту і реалізованих сервісних послуг: зручна навігація, якісне наповнення, відсутність битих посилань, швидке складання замовлень, допомога менеджерів тощо. Тому до запуску кампанії потрібно провести комплексний SEO-аудит, щоб усунути технічні помилки та інші фактори ризику.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка