Просування бренду за допомогою контекстної реклами: всі за і проти

Під час розкрутки бренду необхідно використовувати всі доступні інструменти. Якщо розкрутка інтернет-магазину або комерційного сайту пов'язана з підвищенням кількості лідів і фактичних замовлень, то розкрутка бренду орієнтована на підвищення впізнаваності, лояльності та охоплення. Для вирішення цього завдання можна використовувати контекстну рекламу, але чи потрібна вона брендам? Ми представимо приклади контекстної реклами на бренд, а також розповімо про її плюси і мінуси.

Чи потрібна бренду контекстна реклама?

Брендове просування отримує як негативні, так і позитивні відгуки. Однак багато експертів вважають, що воно має право на життя. Під час самостійного налаштування брендової контекстної реклами в Google або «Яндекс» необхідно враховувати такі рекомендації, інакше вона буде неуспішною:

  • бренд повинен мати хоча б мінімальну популярність. Адже якщо люди не знають про нього, то вони не будуть його шукати;
  • рекомендується використовувати широкий спектр брендових запитів у контекстній рекламі. Використовуючи планувальники, виберіть пул запитів, за допомогою яких користувачі вас шукають;
  • потрібно виключити мінус-слова, якщо вони співзвучні з назвою вашого бренду, інакше порожніх показів і переходів не уникнути, але ж вони будуть з'їдати рекламний бюджет;
  • виконуючи самостійне налаштування контекстної реклами в Google або «Яндекс», ви повинні проаналізувати кампанії конкурентів. Аналіз допоможе розробити хорошу стратегію на основі чужих помилок і успіху;
  • варто вивчити приклади контекстної реклами на бренд, що дасть такий же результат, як у випадку з конкурентами.

Брендова контекстна реклама здатна швидко принести хороший результат:

  • формування асоціативного сприйняття у цільової аудиторії;
  • суттєве підвищення впізнаваності;
  • запуск механізму сарафанного радіо.

Цей вид реклами має солідний цикл окупності, однак забезпечує тривалий результат. Популярність бренду призведе до того, що користувачі будуть дізнаватися вашу продукцію і вибирати її, ігноруючи десятки інших пропозицій.

Як вибрати брендові запити для контекстної реклами?

Використовуючи брендові запити в контекстній рекламі, необхідно правильно визначити цілі. Головні - комунікація, популяризація, висока лояльність. Якщо в продавальні кампанії впроваджуються комерційні запити, то в брендових варто використовувати:

  • назва латиницею;
  • назва на кирилиці;
  • всілякі форми написання назви. Можна використовувати навіть ті форми, в яких юзери допустили помилки.

Брендові запити в контекстній рекламі мають невисоку конкуренцію, що вкрай позитивно позначається на ціні кліка.

Насамкінець

Результати та приклади контекстної реклами на бренд розрізняються, адже все залежить від популярності, правильності розробки стратегії та налаштувань. До запуску кампанії необхідно переконатися в тому, що клієнти вже знайомі з брендом, в іншому випадку доведеться ще трохи попрацювати над PR-кампанією. Якщо ви сумніваєтеся в тому, чи потрібна вашому бренду контекстна реклама, хочете провести попередній глибокий аналіз, то обов'язково зверніться до веб-агентства. Досвідчені фахівці допоможуть вам вибрати пріоритетні канали розвитку!

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка