Кращі сервіси та інструменти контекстної реклами
Використання сервісів налаштування контекстної реклами дозволяє економити час, а також максимально підвищувати ефективність кампаній. Інструменти необхідно застосовувати для швидкого досягнення поставлених завдань, в першу чергу мова йде про збільшення обсягів трафіку і лідів. Сьогодні ми розглянемо кращі сервіси контекстної реклами, які отримали хорошу репутацію.
Особливості сервісів налаштування контекстної реклами
Найчастіше сервіси налаштування та управління контекстною рекламою використовують маркетингові агентства і фахівці-фрілансери - ті, хто виконує цю роботу постійно. Софт вирішує велику кількість завдань, а людина контролює роботу, відстежує динаміку, вносить коригування при необхідності.
Використання кращих сервісів контекстної реклами допоможе вирішити наступні завдання:
- запускати різні кампанії - від невеликих до широкомасштабних;
- делегувати рутинні процеси якісному софту;
- здійснювати вибір ключових запитів, орієнтуючись на специфіку кампанії;
- у режимі реального часу переглядати статистичні дані;
- гнучко реагувати на будь-які коливання, змінюючи налаштування.
Повністю автоматизувати процес не вийде, адже його необхідно буде контролювати. Але агрегатори реклами допоможуть заощадити час, уникнути поширених помилок і бути керівником, а не рядовим виконавцем.
Сервіси налаштування контекстної реклами в ПС, соціальних мережах, на інших майданчиках
Всі агрегатори реклами можна розділити на платні, частково або повністю безкоштовні. Будь-який софт має як плюси, так і мінуси, давайте розглянемо характеристики і особливості популярних сервісів. Деякі з перелічених програм можуть використовувати недосвідчені юзери, інші вимагають професійних знань і глибокої залученості в процес.
Агрегатор реклами eLama
eLama - платформа, що дозволяє автоматизувати контекстну рекламу в «Яндекс» і ще у восьми системах. Функціонує під егідою агентства, в якому можна замовити виконання розглянутих робіт. Безкоштовно послуга надається клієнтам, які щедро інвестують в розглянутий вид маркетингу 300 тис. руб. і більше, при невеликому бюджеті ціна буде розраховуватися індивідуально.
Ціна
Приватні юзери можуть використовувати інструмент безкоштовно, але в цьому випадку деякі можливості будуть обмежені. Можна купити платну версію, яка коштує близько 500 руб. Користувачі, які інвестують в рекламу більше 7,5 тис. руб. на місяць, отримують доступ до безкоштовної версії, але без обмеженого функціоналу. Також безкоштовна версія доступна для агентств.
Плюси eLama
- Агрегатор сумісний з численними популярними сервісами - від «ВКонтакте» до AdWords і «Директ». Для останніх сервісів передбачений біт-менеджер.
- Доступні рекомендації, що допомагають оптимізувати і підвищити ефективність кампаній.
- Техпідтримка реагує на скарги та інші звернення оперативно.
- Швидке крос-мінусування запитів під кілька оголошень.
- Можливість виконати дублювання оголошень, орієнтованих на різні регіони.
- Сервіс відкриває прямий доступ до рекламних акаунтів.
- Можливість здійснювати швидке налаштування, а також копіювати і встановлювати однакові правила для рекламних кампаній.
Мінуси
- Недосвідченому користувачеві необхідно витратити багато часу, щоб розібратися в особливостях роботи з сервісом управління контекстною рекламою.
- Доступні не всі параметри кампаній, тому необхідно використовувати рекламні акаунти.
- Кампанії запускають з акаунта агрегатора реклами, у разі необхідності дані можна скопіювати, а також довірити виконання роботи представникам агентства.
Інструменти Aori
Aori - універсальний інструмент, що допомагає запускати рекламу не тільки в ПС, але і в соціальних мережах, а також у Wi-Fi мережах, що функціонують на станціях метро. Підійде і для професіоналів, і для недосвідчених користувачів, останні можуть зробити вибір на користь готових шаблонів. Ще одне рішення - делегування обов'язків місцевим фахівцям, які стягують за свої послуги мінімальну плату.
Ціна
Для запуску кампанії необхідний стартовий бюджет, мінімальний розмір якого становить 3 тис. руб. Користувач, який запускає РК в «Гугл», повинен буде сплатити комісію в розмірі 10%.
Плюси Aori
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
- Доступні добірник ключових запитів, готові шаблони, великий і, що приємно, безкоштовний фотобанк.
- Доступна функція імпорту кампаній з «Директ» і AdWords.
- Передбачені розміщення в ПС і соціальних мережах.
Мінуси
- Відсутність доступу в рекламні акаунти пошукових систем для роботи зі статистикою.
- Термін модерації сягає 48 годин.
- Високий мінімальний бюджет, що становить 3 тис. руб.
- Не надто оперативна техпідтримка.
- Повернення коштів доступне тільки для фізичних осіб.
Garpun
Сервіс Garpun орієнтований на користувачів, які мають досвід налаштування контекстної реклами. Він здійснює підбір відповідних запитів, утримує ціну кліків - має безліч алгоритмів для ефективних РК.
Ціни
Кращий сервіс контекстної реклами пропонує 4 тарифні плани, вартість яких коливається в межах 1-10 тис. руб. Від вартості пакета залежить якість оголошень, а також набір доступних інструментів.
Плюси сервісу Garpun
- Дуже точні параметри, що гарантують хорошу конверсію.
- Виконання підбору ключових слів, а також сучасна система, що допомагає керувати ставками.
- Для налаштування та ведення кампаній можна використовувати свій, а також партнерський рекламний акаунт «Директ» і AdWords.
- Користувач може працювати в «Яндекс.Директ» і Google Ads, ВК, «Яндекс.Маркет».
Мінуси
- Сервіс складний з точки зору непідготовленого користувача.
- Доведеться протягом 2-3 днів знайомитися з функціоналом та інструментами.
Begun
Begun - популярний сервіс з бездоганною репутацією, за допомогою якого можна розміщувати оголошення не тільки в Google або «Яндекс», але і на партнерських ресурсах або Price.ru. Begun, як і всі відомі сервіси контекстної реклами, лояльний до новачків - це означає, що налаштування і запуск кампаній без проблем можна здійснити самостійно. Налаштування ремаркетингу, розрахунок рекламного бюджету та інші суміжні послуги можна замовити у місцевих фахівців.
Ціна
Сервіс доступний для безкоштовного використання. Перед запуском РК потрібно буде поповнити баланс на 3-10 тис. руб., що залежить від обраної кампанії.
Плюси сервісу Begun
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, з яким розбереться новачок.
- Середній термін налаштування кампанії становить 10 хвилин.
- Різні види реклами - від мобільної до банерної.
- Швидка модерація, яка здійснюється протягом максимальних 60 хвилин.
- Оплата стягується за фактичні переходи на ресурс замовника.
- Велика база сайтів для розміщення РК.
Мінуси
- Відсутність чіткої статистики, а також коректного таргетингу.
- Оголошення не пройдуть модерацію в разі наявності найпростіших помилок.
Всі сервіси контекстної реклами в цифрах
Інструменти |
Плюси |
Мінуси |
Ціни |
Get Direct |
- розширена статистика; - підбір запитів; - коригування ставок виконується автоматично; - простий інтерфейс |
- можливий запуск РК тільки в «Директ»; - проблеми з синхронізацією; - ручний ввід слів для парсингу |
Безкоштовно |
Alytics |
- доступна наскрізна аналітика; - максимальна конверсія; - інтеграція з «Директ», AdWords, іншими сервісами і системами; - деталізовані звіти; - оперативна техпідтримка |
- тривале налаштування РК; - завантаження даних досить повільне; - проблеми, що виникають у новачків |
Платно, існує 3 тарифу від 3 до 21 тис. руб. |
Marilyn |
- налаштування РК в «Яндекс.Директ», MyTarget, Google Ads; - простий інтерфейс; - контроль витрат автоматизовано; - доступна актуальна статистика; - можлива інтеграція зі сторонніми сервісами, CRM |
- потрібен високий бюджет; - не адаптована для недосвідчених юзерів; - дорога підписка |
Платно, ціна залежить від рекламного бюджету і масштабу |
R-брокер |
- запуск РК у популярних пошукових системах; - відсутність лімітів по бюджету або кол-ву кампаній; - просте управління; - повноцінні звіти за всіма показниками; - швидка техпідтримка |
- новачкам потрібен час для вивчення можливостей сервісу; - професіонали вважатимуть функціонал недостатньо багатим |
Безкоштовно |
Click.ru |
- підходить для новачків; - інтерфейс дуже простий; - здійснення автоматичного збору КС; - до запуску кампанії можна провести перевірку ефективності; - автоматизована розстановка UTM-міток; - необмежене кол-во кампаній; - повернення до 8% обороту через кешбек |
- мінуси поки не виявлені |
Безкоштовно, є кешбек у розмірі 1-8% |
SerpStat |
- збір ключових запитів для кампанії; - відносно низька ціна; - зручний інтерфейс; - можливість проаналізувати РК конкурентів; - адаптація РК для юзерів з різних регіонів і навіть країн. |
- спотворена статистика, що стосується частотності КС; - новачкам потрібно навчатися, щоб виконати налаштування |
Частково безкоштовно. Повний доступ можна купити, вибравши одну з 4-х підписок за ціною від 19 доларів |
Огляд кращих сервісів контекстної реклами добігає кінця. Наостанок скажемо про те, що при виборі відповідного софту потрібно відштовхуватися від тематики, характеру реклами, а також фінансових можливостей. Юзери з невеликим досвідом можуть почати роботу з безкоштовними інструментами, що допоможе зрозуміти основні принципи і особливості налаштування КР. Якщо ви сумніваєтеся в своїх силах і боїтеся витратити гроші, не отримавши результат, то замовте налаштування і ведення контекстної реклами у професіоналів!