Підпапка vs піддомний: чи стоїть гра зволікань

Підпапка або піддомен - це питання є предметом спекотних суперечок між представниками світу SEO. Фахівці сперечаються про те, який варіант більше підходить для просування і працює ефективніше. Розбираємо питання про те, що краще: підпапка або піддомен. Розглядаємо коментарі представників пошукових систем про просування із залученням цих інструментів, розвіюємо міфи і наводимо реальні приклади.

Що ж краще для SEO: підпапка або піддомен

Крапку в суперечках про плюси піддомена і підпапки можуть поставити коментарі представників компанії Google. Наприклад, Метт Каттс - колишній голова компанії з веб-спаму - у 2012 році поділився думкою про те, що інструменти - рівноцінні. Метт рекомендував зупиняти вибір на варіанті, який найбільш відповідає CMS та іншим особливостям сайту. Він стверджує, що піддомний і підпапка знаходяться на одному домені, тому питання впирається виключно в комфорт. Якщо вам більше подобається піддомен або підпапка - сміливо використовуйте це рішення без шкоди для оптимізації.

Джон Мюллер - представник компанії - акцентує увагу на тому, що пошукова система відмінно взаємодіє з кожним з розглянутих рішень. Він зазначає, що після зміни структури URL необхідна певна кількість часу на закріплення, що відбувається в пошуку. Джон наполегливо рекомендує вибирати конфігурації для тривалої роботи.

Аргументи представників Google - непереконливі для фахівців у галузі SEO: вони продовжують вести суперечки. Джон Мюллер навіть залишив ще один коментар, пошутивши: хитрощі в цьому питанні виникають через те, що у Google закінчилися сервери для зберігання папок.

Суперечки про те, як правильно писати шлях - праворуч чи ліворуч, є недоцільними. Відійшовши від технічних деталей можна сказати, що шлях - віртуальне рішення в сучасних умовах. Сеошники можуть змінити як назву, так і розташування в URL, витративши кілька секунд.

Помилкова думка про важливість шляху викликана тим, що фахівці з SEO вважають: піддоміни розцінюються пошуковими системами в якості доменів. На практиці все складніше: якщо піддомени є основною частиною сайту, то вони можуть бути розглянуті як підпапки. Якщо відсутня зв'язка внутрішніми лінками, то піддомени можуть бути розглянуті в якості окремих сайтів.

Ще кілька років тому піддомени допомагали отримати додаткові згадки у видачі, чим активно зловживали фахівці з просування. Представники Google спочатку виявили, а потім усунули цю хитрість через оновлення, що торкнулося кластеризації хостів і доменів. Сьогодні піддомени розцінюються переважно як частина одного сайту, адже відображення виконується навіть через швидкі посилання. Останній варіант добре проглядається у сайтів великих компаній, таких як Google, Microsoft, Netflix, Walmart та інших.

Реальні приклади

Багато кейсів демонструють успішність підпапок, але в цей же час вони ускладнені додатковими змінами, наприклад, злиттям властивостей. Для прикладу - історична діаграма сайту mention.com, він пішов до підпапок на початку 2016 року. Відчутних змін у цьому періоді не зафіксовано, динаміка стала поліпшуватися тільки після того, як на сайт полився додатковий контент. До цього трафік переміщався в нову зону, але різкого зростання або падіння не було. У період міграції сайту Github, який спочатку змінив підпапки на піддомени, а потім і зовсім пішов на новий домен, коливання теж були незначними, але чарівна робота URL-адреси і тут не зафіксована.

Різниця в трафіку - помилка або реальний результат

Проблеми і помилки, що допускаються при моніторингу трафіку, можуть наводити на думку про ефективність міграції. Розгляньмо деякі причини, які спотворюють дані.

Тимчасові сигнали

Сторінки, які були переміщені або є новими, під егідою Google успадковують тимчасові сигнали, що працюють на рівні сайту або певної папки. Система ще не може визначити характер роботи: сканування або ранжування. Таке положення призводить до коливань трафіку - вони є тимчасовими і працюють до тих пір, поки характер змін не буде визначений.

Проблеми з контролем

Помилки і проблеми, пов'язані з вимірюванням і відстеженням показників, - друга причина, що тягне за собою спотворені дані про трафік. Можуть спостерігатися такі збої:

  • загальне неправильне налаштування аналітики;
  • неправильне налаштування моніторингу піддоменів;
  • тимчасові проблеми: контроль зростання в період швидкого сезону. Ви можете порівнювати час середньої відвідуваності з сезоном високих продажів у свята.

Для отримання точних даних потрібно переконатися, що проводиться порівняльний аналіз між рівноцінними даними, інакше ви зафіксуєте коливання, що не мають ніякого відношення до внесених змін.

Сторінки, заблоковані або приховані від індексації

Якщо сторінки заблоковані від індексування або доповнені атрибутом noindex, то в період міграції буде зафіксовано падіння. Така проблема спостерігається через порушення консолідації сигналів. Попередити її допоможе вивчення правил роботи з robots.txt.

Занадто багато змін, що спотворюють картину

Будь-які зміни - від платформи до дизайну сайту - можуть спричинити коливання. Зміни швидкості, структури заголовків, адрес сторінок впливають на показники.

Налаштування перелінкування

Технічний момент, який має важливе значення в питанні коливань. Якщо ви виконуєте перехід від окремого піддомену, який не мав внутрішньої зв'язки з підпапкою, на підпапку, пов'язану посиланнями з усіма сторінками, то можете зафіксувати зростання.

Зміна контенту

Будь-які зміни, що вносяться в контент, можуть дати як зростання, так і падіння. Якщо ви зробите видалення контенту, що приносить левову частку трафіку, то, звичайно, буде зафіксовано колосальне падіння, якщо додасте якісні статті та описи - побачите поліпшення динаміки.

Насамкінець

Результат будь-яких змін на сайті неможливо прогнозувати: ви сильно ризикуєте погіршити поточне становище, тому обов'язково зважте всі за і проти. Якщо перехід від піддоменів до підпапок виконується виключно заради оптимізації, то попередньо варто прорахувати всі ризики, врахувати поради представників Google і заглянути в кейси аналогічних робіт. Ми розглянули кейси, в яких при міграції зростання було зафіксовано абсолютно через інші зміни, що є ще одним доказом перебільшеної цінності переходу. Якщо ви все ж вирішили виконати ці роботи, то делегуйте завдання професіоналам, які забезпечать правильний перехід і згладять гострі кути.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка