Просуваємо Лендінг Пейдж правильно - від усунення технічних помилок до нарощування посилальної маси

Landing page (акронім Лендінг Пейдж) - односторінковий сайт, основне призначення якого полягає в зборі контактної бази. Найчастіше розкрутка односторінкового сайту гарантує швидкий результат. Однак ефективність такого просування сходить нанівець після того, як рекламний бюджет закінчується, тому рекомендується вибирати інструменти, що гарантують довгострокову перспективу. Сьогодні ми розповімо про те, як просунути Лендінг у пошуковиках за допомогою популярних і маловідомих способів.

Технічна частина

Пошукові системи не піднімуть в ТОП Landing Page, які мають низьку тривалість перегляду. Йдеться про те, наскільки швидко відвідувачі залишають цільову сторінку. Якщо завантаження повільне, то юзер натисне на червоний хрестик протягом 2-3 секунд після відкриття, що негативно позначиться на позиціях Landing Page у видачі. Цільові сторінки в принципі просуваються гірше, ніж багатосторінкові сайти, однак при виборі правильної стратегії розкрутки односторінника можна досить швидко досягти позитивних результатів.

До запуску і роботи з SEO односторінника потрібно протестувати швидкість завантаження, передбачити адаптивність, а також приділити увагу правильному опрацюванню заклику до дії. Головна мета Landing - цільова дія (дзвінок, скачування, додавання контактних даних тощо). Тому call-to-action повинні бути просякнуті всі рядки і дизайн, приправлені перевагами товару або послуги.

Збір семантичного ядра для Лендінг Пейдж

Працюючи з SEO для односторінника, рекомендується орієнтуватися на комерційні запити. Коло останніх обмежене, якщо потрібно просування по різних групах ключів, то доцільно задуматися про створення декількох цільових сторінок під певні товари, послуги, маркетингові кампанії. Говорячи про те, як просунути лендинг у пошуковиках за допомогою SEO, необхідно згадати про такі правила:

  • Landing Page не передбачає додавання довгих текстів, заповнених ключовими словами;
  • розглянутий спосіб просування демонструє високу ефективність у випадку з унікальними або елітними товарами і послугами, а також темами, які мають низьку конкуренцію. До початку розкрутки односторінкового сайту доведеться вивчити конкуруючі сторінки, а також провести тестування різних комерційних запитів в органічній видачі. Якщо в ТОПі лише багатосторінкові сайти, блоги і агрегатори, то Landing Page може не зайняти перші позиції в ранжуванні.

Можна сказати про те, що SEO-просування Лендінга найчастіше здійснюється за двома групами запитів: низькочастотні та середньочастотні. Відмінним рішенням стане застосування ключів, в яких є географічна прив'язка, що звузить і зробить більш цільовим коло потенційних відвідувачів.

До SEO-просування Лендінга необхідно скласти пул ключових запитів, підбір яких здійснюється за допомогою «Яндекс.Вордстат», як і у випадку з багатосторінковими сайтами. Застосовуючи цей інструмент, можна побачити 2 типи запитів:

  • у правій колонці відображається кількість розширених пошукових запитів, які рекомендується брати за основу;
  • у лівій колонці відображається кількість запитів-синонімів, яка допоможе визначити непрямі інтереси потенційної аудиторії.

Варто звернути увагу на те, що під час збору SEO-ядра односторінника потрібно проводити кластеризацію. Готове ядро може включати 1-2 середньочастотних запити і 9-10 - низькочастотних. В ідеальному варіанті в URL може бути доданий середньочастотний запит, що вкрай позитивно позначиться на ранжуванні.

Як просунути Лендінг у пошуковиках: розробка структури

При роботі з SEO-просуванням Лендінга потрібно продумати структуру, використовуючи один з нижченаведених методів:

  • складання семантичного ядра для Лендінга з подальшою кластеризацією. Ключові запити розбиваються на тематичні групи, після чого під кожну створюється окремий Landing Page. Поділ допомагає залучати клієнтів за цільовими словами, роблячи Лендінг більш конверсійним;
  • використання сторонніх сервісів, що дозволяють вибудовувати структуру і працювати із запитами в режимі онлайн. Одним з кращих є безкоштовний сервіс Miro.

Наповнення та індексація Лендінга

Лендінг Пейдж складається з тематичних блоків, які привертають і утримують увагу, а також містять заклики до дії і лід-форми. Правильне наповнення є основою швидкої індексації Лендінга, розглянемо специфіку структури більш докладно:

  • основний заголовок і доповнюючий підзаголовок, що містять унікальну торговельну пропозицію, доповнені CTA-кнопкою;
  • контент, який допомагає ідентифікувати компанію і викликає візуальні асоціації. Йдеться про чітку назву, корисні контактні дані, а також елементи брендингу;
  • демонстраційні матеріали, що розкривають переваги і характеристики продукту. Тут можна розміщувати фото, відео, технічні особливості, однак складних або розмитих термінів варто уникати;
  • перерахування доль, які клієнт отримає під час і після укладення угоди;
  • продаючий оффер, який акцентує увагу на цінності товару/послуги;
  • лічильники (підвищують швидкість продажів), короткі відгуки, заклики поставити питання або зробити підписку в соціальних мережах.

Кількість блоків безпосередньо залежить від завдання, яке необхідно вирішити, а також від особливості продукту, що просувається. Для наповнення односторінника використовуються відеоролики, яскраві картинки, відгуки реальних покупців, а також текст. На останньому зупинимося, адже за допомогою правильного текстового наповнення можна прискорити просування та індексацію Лендінга.

Під час SEO-просування Лендінга необхідно пам'ятати про низку правил:

  • відсутність переспаму;
  • використання коротких і ємних фраз;
  • розбивка на тематичні блоки;
  • уникнення змішування інформації. Один блок - одна думка, інформація повинна подаватися в структурованому вигляді.

На базі семантичного ядра для Лендінга, складеного раніше, здійснюється підготовка текстового наповнення. Варто звернути увагу на те, що при наповненні односторінника прописуються метатеги: title і description для веб-сторінок, title і alt для зображень. Не можна забувати про формування ієрархічної структури за допомогою заголовків і підзаголовків різного рівня (в діапазоні h1-h3), доповнених ключовими запитами.

Комерційні фактори

Наявність уточнюючої та розкриваючої інформації може підвищити глибину перегляду, до речі, хорошим показником вважається перебування на сторінці протягом 1 і більше хвилин.

  • Відгуки. Мова йде про відгуки клієнтів, які вже встигли укласти угоду і залишилися задоволені. Також можна розміщувати текстові та відеовідзиви відомих людей, блогерів та інших медійних особистостей, що підвищить довіру, як з боку клієнтів, так і пошукових систем. Варто надавати максимальну кількість інформації про автора відгуку - від повного імені до посилання на соціальну мережу або інший першоджерело.
  • Контактні дані. Потрібно подбати про розміщення максимальної кількості контактних даних, що позитивно позначиться на ранжуванні. Найчастіше Landing Page доповнюють номерами телефонів, електронними адресами, схемами проїзду - інформацією, яка представляє інтерес і несе користь для потенційного клієнта.

Останній фактор - ціни, проте тут все залежить від конкурентного середовища. Справа в тому, що клієнт, який не знайшов вартість на сайті, з великою часткою ймовірності замовить дзвінок або виконає іншу дію. Однак може відбутися зворотна реакція, в результаті якої користувач просто закриє сторінку. Для вирішення цього питання необхідно вивчити сайти-конкуренти, якщо на них вказані ціни, то їх можна додавати на новий Landing Page.

Поведінкові фактори користувачів

Посадкова сторінка повинна бути цікавою, а тексти і додатковий контент - відповідати на питання потенційних клієнтів. Чим більше цікавих і корисних даних, тим більше часу юзер проведе на сторінці, після чого зробить цільову дію. Важливими факторами, що впливають на ранжування, є:

  • час, проведений на сторінці. Хороший показник - більше 1 хвилини;
  • фактичний показник відмов (закриття протягом 15 секунд після заходу). Хороший показник - до 15% відмов.

Якщо користувач закриває сайт через 5-15 секунд, то це є сигналом про те, що Лендінг не відповідає на поставлені питання. Для утримання уваги і збільшення тривалості перебування варто створювати Landing Page, що складається приблизно з 5 блоків. Також добре працюють спливаючі вікна (pop-up), різноманітні таймери та інші інтерактивні елементи. Тут рекомендується дотримуватися балансу, адже велика кількість таких елементів має негативний вплив на швидкість завантаження сторінки, а також може дратувати або відволікати відвідувачів.

SEO-просування Лендінга з урахуванням зовнішніх факторів

Пошукові системи охоче підвищують позиції Landing Page, на який посилаються сторонні сайти. Для цієї мети можна використовувати соціальні мережі, блоги, форуми та інші ресурси. Варто додавати кнопки соціальних мереж, завдяки яким юзери будуть безкоштовно ділитися інформацією, що підвищить позиції Landing Page.

Насамкінець

Тепер ви знаєте про те, як просунути лендинг у пошуковиках за допомогою різних інструментів. Термін просування може досягати одного року, проте з його допомогою можна досягти високих позицій і впевнено розвивати бізнес. Якщо необхідно отримати швидкий результат, що особливо актуально для односторінників, створених під акції або гарячі товари, то краще використовувати контекстну та інші види платної реклами.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка