Seo оптимізація сторінок сайту

У гонитві за трафіком в інтернеті компанії вибирають найрізноманітніші методи просування: зовнішня і внутрішня оптимізація сайту, реклама. Вибір великих компаній - розміщення на Яндекс.Маркет, платні послуги Яндекс.Директ. І найчастіше - реклама на ресурсах партнерах, партнершах, в електронній пошті провідних пошуковиків. Останнім часом стало модним використовувати статті для розміщення на Яндекс.Дзен.

Величезні вкладення в рекламну компанію дозволяють не замислюватися про важливість факторів просування в пошуковику. Тим часом реклама в інтернеті також вимагає просування і зачіпає тільки одне джерело ранжування - формування посилальної маси. Тому ефективність реклами за посиланнями невелика.

Як правильно просунути ресурс в Інтернеті? Що робити, щоб гроші на просування не вилетіли в трубу? Допоможуть внутрішня і зовнішня оптимізація сайту. Все розповімо і покажемо доступно на прикладах.

Внутрішня оптимізація сайту

Що таке внутрішня оптимізація сайту? Це сукупність ваших власних дій з вашим власним сайтом для того, щоб зробити їх цікавими пошукачам. Замовляючи платну послугу внутрішньої оптимізації сайту, ви захочете отримати гарантії. І вам дадуть відповідь, що без внутрішньої оптимізації не можна потрапити у видачу пошуковика навіть на 80і позиції. Але критеріїв 100% вірної компанії не існує. Це не вірно. Результат - це сукупність багатьох факторів, але критерії правильної внутрішньої оптимізації існують:

  • Наповнення контентом або змістовність. Якщо на сторінці відсутній тематичний текст, то визначити спрямованість сайту і місце сторінки у видачі алгоритмічному пошуковику важко. Більшість сайтів без текстів не потрапляють у видачу.
  • Відповідність сайту і контенту на нім. Просто розмістити будь-який текст не вийде.
  • Сайт повинен бути унікальним, або, на думку, пошукача, відрізнятися від інших. Скопіювати дизайн, інтерфейс провідних тематичних сайтів з ТОПу і залити на сторінки скопійовані з інших ресурсів тексти не вийде.
  • Швидкість завантаження сторінок. Пошуковики відстежують швидкість завантаження сторінки. Якщо сторінки на сайті вантажаться більше трьох секунд, то можна сильно втратити в ранжуванні.
  • Технологічність, копії. Якщо ви власник - двох тематичних сайтів - це прекрасно. Ще краще, якщо у вашого сайту є мобільна версія. Гугл вже давно, а яндекс зовсім недавно, почали віддавати перевагу в ранжуванні із запитів смартфонів. Взагалі всі пошуковики прекрасно розуміють з яким ресурсом працюють. Якщо ви створили сайт на сучасному движку і маєте мобільну версію, можна вважати ви сильно прокачали свій ресурс за допомогою внутрішніх ресурсів.

Методи внутрішньої оптимізації сайту

Внутрішня оптимізація сайту - це, в тому числі і самі методи оптимізації. Все те, що допоможе нам просунутися за значущими критеріями ранжування.

Знайти внутрішні ресурси для оптимізації сайту нескладно.

Копирайтинг

70% ресурсів, які не мають нікого змісту, не потрапляють у видачу. Розмістіть на кожній сторінці сайті цікавий і корисний текст за тематикою зі 100% унікальністю. Потрапляння в ранжування будь-якого пошуковика вам забезпечено.

Релевантність

Одна з характеристик статейного ресурсу, який вам необхідно розмістити на сторінці. Текст повинен бути не тільки тематичним, а й відповідати запитам, які люди вводили в пошуковику. Над цією областю працює ціла індустрія із застосуванням методів математики, статистики, виділенням семантичного ядра, вивченням основних запитів пошуковика.

Послуги сео просування, звичайно можна замовити. Але якщо коштів зовсім немає, можна надійти простіше. Займаєтеся ремонтом Айфонів? Напишіть цікаву статтю, яка відповідає на запитання, де відремонтувати Айфон у вашому місті. У ній можна вказати етапи пошуку, проблеми, пов'язані з ремонтом марки, результат. Ви точно не зіпсуєте релевантність статті, навіть якщо не вдасться її просунути.

Вигляд сторінки та тексту

Роботу над внутрішньою оптимізацією сайту потрібно почати саме з цих простих речей. Тайтл, дескрипшен і мета-теги ніколи не залишають незаповненими. Ці важливі поля здатні творити дива. Якщо релевантність вашого сайту висока, або ви замовляли тексти у фахівців, то дескрипшен і тайтл з ключовими запитами здатні дуже високо підняти сайт у видачі.

Зовнішня оптимізація сайту

Ще одне джерело підвищення трафіку в Інтернеті - зовнішня оптимізація seo.

Зовнішня оптимізація сайту - це використання зовнішнього середовища та його факторів для підвищення інтересу пошуковиків і людей до ресурсу.

Методи зовнішньої оптимізації

Що таке зовнішня оптимізація сайту, найпростіше зрозуміти на прикладі її методів і засобів. Основний ресурс - формування посилальної маси для збільшення частоти відвідування. Для цих цілей використовують платні та безкоштовні посилання із зовнішнього середовища. Як це працює?

Можна організувати тематичний форум на сайті, де люди будуть ділитися думками і враженнями, спілкуватися і залишати відгуки, розміщувати свої пости і думки по темі.

Ще один спосіб - купівля посилальної маси на біржі посилань. Якщо самостійно вивчити тематику посилальних бірж, можна знайти відповідну біржу в Інтернеті.

Можливий обмін трафіком між ресурсами партнерами або власними ресурсами.

Коли використовувати зовнішню і внутрішню сео оптимізацію?

Розмежувати застосування двох видів сео просування дуже просто. Внутрішня оптимізація - основний і необхідний фактор ранжування в будь-якому пошуковику. Відповідно, без її методів і засобів потрапити до переліку пошуковика за будь-яким запитом неможливо.

Методи і засоби зовнішнього SEO просування дуже багато фахівців ставлять під питання. Але якщо ви хочете поліпшити позиції у видачі і піднятися на кілька позицій за конкретним запитом, то зовнішня оптимізація здатна дати позитивний результат у значно коротші терміни, ніж робота з внутрішнім ресурсом. Необхідно також уважно вивчати актуальні SEO-тренди, щоб ваш сайт не втрачав позиції в пошуковій видачі.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка