Що таке супровід сайту: відповіді на популярні запитання

Супровід сайту - комплекс робіт, що носять інформаційний або технічний характер. Сьогодні ми розповімо про те, в яких випадках потрібен супровід, як вибрати підрядника, які роботи входять в цю послугу. Розвіємо міфи, надамо список порад, які допоможуть налагодити правильну роботу.

Види супроводу

Роботи виконуються підрядником. Вони спрямовані на підтримку функціонування та оновлення ресурсу. Розглянемо список постійних робіт:

  • оперативне усунення помилок;
  • оновлення рушія, перевірка на віруси;
  • своєчасне збереження бекапу сайту;
  • публікація матеріалів, наданих замовником;
  • правка верстки;
  • розробка, додавання нових компонентів, наприклад, калькуляторів;
  • поліпшення, доопрацювання дизайну;
  • розширення або зменшення кількості розділів, інші.

Можна замовити:

  • відновлення даних з резервної копії у разі, якщо немає бекапа;
  • перенесення сайту на новий хостинг;
  • комплексне лікування від вірусів;
  • усунення наслідків DDoS-атак, інші одноразові послуги.

Набір технічних та інформаційних робіт більш широкий. Він залежить від типу і призначення ресурсу, а також помилок, знайдених під час первинної діагностики.

Коли може знадобитися супровід сайту: основні періоди

Власники сайтів нерідко не знають про те, на якому саме етапі може знадобитися супровід. Вважається, що технічна та інформаційна підтримка потрібна на початкових етапах, однак така думка помилкова. Так, первинні роботи забезпечують безперебійне функціонування, але в майбутньому допомога теж буде потрібна. Власник може виконувати якісь операції самостійно, але повноцінну підтримку він забезпечити не зможе. Розглянемо основні етапи, на яких потрібен супровід.

  • Перший час після запуску. Молодий сайт необхідно постійно покращувати, адже відразу після запуску спливають помилки, недопрацювання. Після запуску будь-які види підтримки мають стратегічну цінність.
  • Просування. Регулярне оновлення, робота з веб-сторінками і контентом, поліпшення front-end і back-end позитивно впливають на ранжування, підвищують відвідуваність.
  • Після просування. Алгоритми пошукових систем постійно змінюються, вимоги до якості ресурсів і контенту стають більш жорсткими. Не можна забувати про конкурентів, які будь-якими шляхами прагнуть зайняти перші позиції у видачі. На цьому етапі супровід дозволить зберегти і поліпшити досягнуті результати. Воно допоможе вирішувати проблеми користувачів, які регулярно відвідують ресурси. Це особливо актуально в разі, якщо ви вирішили почати просування сайту за низькочастотними запитами.
  • У будь-який час. Оновлення, поліпшення контенту, створення бекапу, боротьба з вірусами - це важливі процеси, їх необхідно контролювати день у день. Ніхто не застрахований від DDoS-атак, санкцій пошукових систем, інших неприємностей.

Професійний супровід є справжньою паличкою-виручалочкою. Воно дозволяє уникнути погіршення якості послуг, зниження функціональності і простою.

Чи потрібна послуга вашому проекту?

Розглянута послуга буде актуальна в наступних випадках:

  • ви не плануєте формувати власний штат фахівців, які будуть займатися постійним обслуговуванням ресурсу;
  • ви хороший бізнесмен, але погано розбираєтеся в технічних та інформаційних аспектах;
  • компанія активно розвивається, тому оновлювати і вдосконалювати ресурс потрібно регулярно. Йдеться про нові акції, функції, асортимент та інші пропозиції, які цікаві вашим клієнтам;
  • ви хочете, щоб інформація на сайті регулярно оновлювалася. Це відмінне рішення, що дозволяє зміцнити позиції в ТОПі, залучити нових клієнтів. У цьому випадку без підрядника впоратися неможливо;
  • ресурс погано працює, спостерігаються регулярні технічні проблеми, усунути які самостійно не виходить.

Супровід потрібен на будь-якому етапі, він допомагає уникнути проблем і підвищує якість роботи.

Як знайти підрядника: поради

Якщо ви розумієте, що самі не справляєтеся з обслуговуванням сайту, то необхідно знайти профільну компанію. Під час пошуку підрядника можна дотримуватися стандартних правил:

  • компанія повинна надати різні групи фахівців, а також відгуки про свою роботу, залишені реальними клієнтами;
  • підрядник не працює за суворим графіком, адже аврал може статися в будь-яку хвилину. Краще шукати компанії, які забезпечують цілодобову технічну підтримку, працюють у будь-які дні - від вихідних до святкових.

Досвідчені фахівці візьмуть всі технічні та інформаційні завдання на себе, попереджаючи будь-які непередбачені ситуації.

Підіб'ємо підсумки

Підводячи підсумок, скажімо про ціни. Відразу вказати фіксовану ціну супроводу неможливо. Вона безпосередньо залежить від:

  • типу робіт;
  • типу сайту;
  • ваших вимог;
  • позицій у ранжуванні;
  • етапу розвитку;
  • набору наявних проблем і помилок.

Хороша послуга не може бути дешевою. Занадто низькі ціни повинні насторожити, занадто високі - відлякати. Попередньо потрібно вивчати сайти різних компаній, що дозволить визначити середню ціну на послугу. Перед стартом роботи чесний підрядник проводить аналіз всіх параметрів і діагностику, щоб виявити проблеми і сформувати план дій. Якщо вам відразу озвучують ціну, не глянувши на ресурс, то краще продовжити пошуки.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка