11 порад для ефективної оптимізації сторінок сайту

Оптимізація сторінок сайту - набір інструментів, що дозволяють підвищити релевантність, а також інформаційну цінність для відвідувачів. Правильно оптимізовані сторінки швидко займають лідируючі позиції в ТОП-10 пошукових систем, що робить позитивний вплив на відвідуваність сайту, поведінкові фактори та обсяги органічного трафіку. Даємо поради про те, як виконати оптимізацію сторінок сайту, і яких помилок варто уникати.

Порада № 1. Використовуйте title ключові слова

Метатег title краще починати з ключового слова, адже пошуковий заголовок - перше, що читають користувачі при виборі відповідного сайту. Варто відстежувати довжину title, адже в Яндекс і Google встановлені різні вимоги: від 30 до 80 і 70 символів відповідно. При складанні метатега вибирайте головний релевантний запит, що забезпечить кращі позиції у видачі. Пам'ятайте, що title і заголовок першого рівня (Н1) не повинні бути ідентичними.

Порада № 2. Місткий і релевантний description

Метатег description - це пошуковий опис сторінки, яку ви просуваєте. Він розкриває заголовок пошуку, є короткою анотацією до вмісту. Description враховують пошукові роботи, описи читають потенційні клієнти. У description варто додавати ключові слова, а також додаткову інформацію, яка підвищить клікабельність:

  • контактні дані компанії;
  • ціни, моделі реалізованих товарів;
  • умови укладення угод;
  • переваги, наприклад, швидку доставку.

Правильний description забезпечує стабільний потік органічного трафіку, метатег повинен бути ємним і релевантним. Пам'ятайте про рекомендовану довжину метатега, яка становить 160-170 знаків.

Порада № 3. Оптимізований заголовок першого рівня

Заголовок Н1 пошукові боти не враховують під час індексації, але відмова від нього - велика помилка, яка може мати негативний вплив на позиції в ПС. В Н1 потрібно додавати головне ключове слово, оточуючи його релевантною інформацією. Не варто використовувати ключі в неприродних формах, адже фрази можна видозмінювати, розбавляти і схиляти: у 2021 році в пріоритеті природні входження. Заголовок першого рівня допомагає створити ієрархічну структуру, тому користувачі краще сприймуть матеріал.

Порада № 4. Гарні URL-адреси

Під час створення сторінок варто звертати увагу на URL-адресу, яка повинна виглядати читається. Експерти рекомендують відмовитися від кириличних адрес на користь латиниці, адже перший варіант виглядає неприродно і незрозуміло. В URL-адресах потрібно використовувати ключові слова, а також елементи мікророзмітки Schema.org.

Порада № 5. Оптимізація зображень

Зображення, що використовуються для наповнення сторінок, варто оптимізувати за допомогою теґу alt. Такий підхід допоможе залучати трафік не тільки з пошукових систем, але і з сервісів з підбору картинок Яндекс і Google. Оптимальна кількість слів для оптимізації зображень становить 5-7. Якщо зображення не буде показано, користувач побачить унікальні підписи.

Порада № 6. Додаткові можливості метатега title

Метатег title можна посилити за допомогою переваг. З ним безпосередньо комунікують споживачі, які не виконають перехід у разі, якщо пошуковий заголовок буде прописаний некоректно або незрозуміло. Додайте слова title «ціна», «доставка», «вибір» та інші, що відповідають тематиці сторінки. Все це суттєво підвищить клікабельність, а також лояльність пошукових систем. Не забувайте про ліміти: занадто довгі title будуть обрізані.

Порада № 7. Потенціал мікророзмітки

Розмітка даних дозволяє пошуковим ботам краще розуміти вміст, а власникам сайтів - виділитися на тлі конкурентів у видачі. Необхідно посилювати мікророзмітку, налаштовуючи «Товари і ціни», які віднедавна доступні для турбо-сторінок у ПС Яндекс. Можна використовувати каруселі, рецепти, FAQ та інші елементи, які виділять сайт на тлі інших і принесуть органічний трафік.

Порада № 8. Мультимедійний контент

Текстове наповнення важливе, але можна утримувати увагу користувачів за допомогою мультимедійного контенту. Використовуйте для наповнення стандартні та 3D-зображення, останні актуальні для комерційних сайтів, що продають одяг, меблі, іграшки, інші товари, які клієнти хочуть краще розглянути. Користь принесуть відеовідзиви, огляди, інфографіка та інші мультимедійні матеріали, які мають прямий вплив на глибину перегляду та поведінкові фактори. Якщо додаткового контенту багато, обов'язково налаштуйте кешування та відкладене завантаження зображень, що допоможе прискорити сторінку.

Порада № 9. Створення зручних сторінок

Вміст сторінок повинен бути не тільки релевантним або цікавим, але й зручним. Обов'язково розбивайте текстові матеріали на логічні блоки, додавайте зміст, виділяйте найкорисніші цитати, використовуйте зображення, а також підзаголовки різного рівня. Не забувайте про зручне юзабіліті, перелінковку та інші інструменти, які підвищують загальну якість сайту.

Порада № 10. Скорочення часу завантаження

Кешування, оптимізація блоків контенту, мобільні версії та інші інструменти допомагають підвищити швидкість завантаження сторінок. Цей параметр важливий, адже він є фактором ранжування в ПС Google. Якщо завантаження займає більше 3 секунд, то користувачі покинуть сайт, тому показник потрібно покращувати. Виміряти швидкість можна самостійно, використовуючи сервіси Google PceSpeed insights або Pingdom Tools.

Порада № 11. Використання LSI для оптимізації

LSI-слова є новим інструментом для оптимізації текстового контенту. Ви будете застосовувати не довгі ключові фрази, а слова, що задають тематику. Технологія LSI актуальна для інформаційних текстів, обсяг яких перевищує 5-10 тис. знаків. Синонімічні слова попереджають переспам, вони підвищують природність контенту, не кидаються в очі користувачам. Тексти, створені з застосуванням LSI, отримують високу лояльність з боку пошукових систем.

Насамкінець

Оптимізація сторінок має позитивний вплив на якість сайту і його позиції в пошукових системах. До старту оптимізації варто виконати аудит сайту, виміряти швидкість завантаження сторінок, визначити їх вихідні позиції в пошукових системах. На базі зібраних даних формується план, в який включають перераховані вище роботи. Список може бути розширений, що залежить від поточних показників і тематики. Представлений чек-лист допоможе зробити сторінки більш зрозумілими для пошукових систем, зручними і цікавими - для користувачів. Виконані роботи забезпечать підвищення позицій, а також позитивні поведінкові фактори і стабільно високий трафік.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка