Що таке мікророзмітка: гайд зі створення та впровадження

Позиції сайту в пошуковій видачі залежать не тільки від поведінкових факторів або якісного контенту. На них впливає правильна подача інформації, яку зможуть зчитувати пошукові боти. Останнім можна допомогти, використовуючи мікророзмітку - це набір додаткових атрибутів і тегів, які роблять вміст ресурсу зрозумілим для ботів. Правильно оформлення мікророзмітки допоможе підвищити якість сниппету, що забезпечить більшу кількість кліків. Ми розповідаємо про те, як впровадити мікророзмітку і який вплив вона впливає на просування.

Чому мікророзмітка потрібна вашому сайту?

Мікророзмітка робить сайт більш зрозумілим для пошукових ботів, релевантним - для звичайних користувачів. До неї можна додати відомості про наявність товарів, відгуки та іншу інформацію, яка допоможе привернути увагу юзера і стимулювати його перейти на сайт. Мікророзмітка має ряд конкурентоспроможних плюсів:

  • підвищує інформаційну та комерційну цінність сніппету;
  • робить непрямований вплив на позиції ресурсу в пошукових системах;
  • спрощує роботу пошукових ботів;
  • не вимагає багато часу на реалізацію.

Використання мікророзмітки принесе вигоду комерційним сайтам. Вона характеризується простотою реалізації, дозволяє контролювати дані, які побачить користувач перед відкриттям тієї чи іншої сторінки.

Класифікація словників

Мікророзмітка створюється за допомогою особливих словників, вона має індивідуальний синтаксис. Словники включають властивості і класи, синтаксис - атрибути, теги. Перші відповідають за передачу контенту в пошукову видачу зі сторінки, другі - за відображення сутностей. Існують такі види:

  • org. Є найпоширенішим видом. Його підтримують багато пошукових систем: Google, Яндекс, інші. За допомогою цієї розмітки ви зможете додати до знипету важливі дані: відгуки, вартість, рейтинг та інші. Доступно 3 атрибути;
  • Open Graph. Другий за популярністю вид розмітки, який підвищує якість відображення в месенджерах, використовується для постів в соціальних мережах тощо. Контент представлений у формі картинки, яку можна доповнити описом і заголовком. Доступно 5 тегів синтаксису;
  • org. У розмітку включено різні варіанти об'єктів та способів відображення характеристик. Вона застосовується переважно для опису рецептів, заходів, інших форматів.

Як використовувати мікророзмітку для Яндекс і Google?

Застосування мікророзмітки є підтвердженою умовою для ранжування сайту. Пошукова система Google рекомендує використовувати JSON-LD:

  • рядки навігації. Не рекомендується виконувати розмітку окремо для кожної хлібної крихти;
  • Мова йде про розмітку, яка виділяє контактну інформацію, вона може використовуватися на будь-яких видах сайтів.
  • Застосовується для сторінок, на яких розміщені товари. Ви можете розмістити всі дані, які описують товар: фото, ціни, відгуки, інші. Правильно виконана робота забезпечить розширення сниппету і подальше підвищення його клікабельності;
  • Product, який використовується для категорій. За допомогою AggregceOffer ви виділите ціни і широту асортименту, AggregceRating - рейтинг продукту в категорії. Експерти рекомендують використовувати обидва види розмітки, що дозволить підвищити інформаційну цінність сниппета.

Для ще більшого розширення сниппета варто використовувати FAQPage - розмітку, що реалізується в пошуковій системі Google. Ви можете вивести у видачу відповіді на запитання, які найчастіше ставлять користувачі. Питання-відповідь підвищує релевантність сторінок для користувачів, що робить позитивний вплив на обсяг переходів з видачі.

Якщо ваш ресурс поширює контент, для створення FAQPage варто використовувати середньочастотні ключові слова. Інтернет-магазинам краще вдатися до автоматичного генерування, щоб врахувати запит потенційного покупця. Останні найчастіше шукають ціни, асортимент, відгуки та рекомендації щодо застосування товарів. Автоматично згенеровані питання-відповіді будуть розміщені у всіх категоріях.

Як додати мікророзмітку на сайт?

  • Створіть код розмітки. Для реалізації залучте програміста, ще одне рішення - автоматична генерація, яку можна виконати за допомогою Schema-generator.
  • Встановіть плагін або суфікс, що залежить від CMS. Для WordPress підходить Schema Creator by Raven, а для рушія Joomla можна вибрати J4Schema.

Насамкінець

Мікророзмітка є універсальним інструментом для сайтів будь-якої тематики, який підтримують всі популярні пошукові системи. Впровадження розмітки дозволить отримати конкурентну перевагу перед сайтами, які її не використовують. Ви зможете краще «комунікувати» з пошуковими ботами, а також надасте клієнту всю інформацію, яка його цікавить. До запуску рекомендується пройти тест на валідність у пошукових системах, щоб попередити проблеми і помилки.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка