16 міфів про SEO, про які повинен знати кожен вебмайстер

SEO - просування сайту в пошукових системах, яке забезпечує потік органічного трафіку і істотне підвищення конверсії. SEO овіяний міфами, після вивчення яких у власників сайтів виникають серйозні сумніви в тому, чи варто вкладати гроші в просування. Стоїть! Ми доведемо це, розвіявши 16 популярних міфів про SEO.

№1. SEO не є робочим інструментом

Міф про те, що SEO є не тільки не робочим, але і мертвим інструментом, ходить по Рунету давно. Однак якщо це твердження було б правдивим, то пошукові системи перетворилися б на аналог дощок платних оголошень з функціями додаткової реклами. Головна мета ПС - створення релевантної видачі, яка забезпечить комфорт юзерів. Для досягнення хороших результатів впроваджуються нові алгоритми ранжування, санкції для порушників і оптимізація, яка допомагає підняти в ТОП найкорисніші сайти. Зайняти перші позиції в ТОП допомагає саме SEO. Пошукова оптимізація не є мертвим інструментом, а знаходиться у фазі дуже активного розвитку.

№2. SEO - синонім слова «магія»

Пошукова оптимізація - це не магія, а набір суворих правил, алгоритмів і обмежень. Спрогнозувати результат складно, адже ПС дбайливо охороняють свої методи, але можна без особливих зусиль вивести сайт в ТОП, дотримуючись всіх рекомендацій з відкритого доступу. Для досягнення сприятливого результату потрібно відмовитися від тіньових методів просування, відстежувати діяльність конкурентів і нові алгоритми, які періодично впроваджують ПС.Прискорити процес допоможе залучення досвідченого сіошника, використання сервісів для просування і контролю поточної ситуації.

№3. Оптимізація займає багато часу

Так, SEO не дає моментальний результат, як контекстна або таргетована реклама, проте отримання перших позицій в ТОП за релевантними запитами можливе через 1-1,5 місяця після старту оптимізації. Необхідно вжити таких заходів:

  • комплексне усунення технічних проблем, що спостерігаються на сайті;
  • чіткий контент-план, в який буде закладена публікація нових матеріалів та їх регулярне оновлення;
  • плавне нарощування зворотних посилань;
  • зміцнення поведінкових факторів, яке безпосередньо пов'язане з юзабіліті і релевантністю контенту;
  • відмова від тіньових методів розкрутки.

Платна реклама перестане працювати відразу ж після того, як вичерпається бюджет, а якісне SEO не тільки виведе сайт в ТОП, але і дозволить утримувати зайняті позиції протягом тривалого часу.

№4. Оптимізація має високу вартість

Просування є умовно безкоштовним, адже створення контенту та виконання інших робіт не може виконуватися безоплатно. Однак ціну SEO варто розглядати через призму індексу окупності, а також порівнювати витрати з вартістю контексту або таргетованої реклами. Якщо ви володієте невеликим бюджетом, то доцільно вибрати SEO, а не дорогу рекламу з оплатою за кліки або покази, що особливо актуально для висококонкурентних ніш. Платна реклама має короткий термін дії, SEO - тривалий, під час якого відбувається підвищення лояльності і довіри з боку клієнтів.

№5. ТОП - не для молодих сайтів

Молодий сайт можна швидко вивести в ТОП, доклавши зусиль і використовуючи інвестиційний потенціал. Звичайно, сайти на старих доменах, що мають високий траст, велику кількість зворотних посилань і багату базу контенту, будуть випереджати новачків, але це не говорить про те, що молодий ресурс не може піднятися на вершину пошукової видачі. Постійна активна робота над просуванням допоможе досягти позитивної динаміки в перші місяці, але варто відмовитися від накрутки поведінкових факторів, купівлі тимчасових беклінків і занадто швидкого нарощування посилального профілю.

№6. Якщо є офлайн-магазин, то від SEO можна відмовитися

З початку пандемії понад 50% офлайн-магазинів перейшли в інтернет, а відсоток онлайн-замовлень істотно зріс. В еру цифрових технологій потенційні замовники воліють шукати, вибирати і купувати товари в кілька кліків, використовуючи смартфон, планшет або стаціонарний комп'ютер. Використання елементів оптимізації дозволить розширити контактну базу, підвищити обсяг інтернет-замовлень, масштабувати бізнес і залучити нові лояльних клієнтів.

№7. SEO тягне за собою покарання з боку ПС

Пошукові системи прагнуть залучити максимальну кількість користувачів, тому карають лише ті сайти, які регулярно порушують встановлені правила і не відстежують нові алгоритми. Якщо ви ведете чесну гру, то можна не побоюватися фільтрів та інших санкцій з боку пошукових систем.

№8. Неробочі посилання

Пошукові системи акцентують увагу на тому, що важлива не кількість, а фактична якість посилань. Посилання необхідно розміщувати на майданчиках, які відповідають ряду вимог:

  • збігаються за тематикою з акцептором;
  • мають високий траст;
  • не займаються продажем тимчасових беклінків;
  • не є «мертвими душами» - ресурсами, які не оновлюються, не поповнюються новими коментарями і відгуками, маю нульову відвідуваність.

Розмістіть посилання на високотрастових майданчиках - вони будуть працювати і залучати цільовий трафік, а ваш сайт почне просуватися до перших позицій видачі.

№9. Посилання - ключовий елемент пошукової оптимізації

Стабільний посилальний профіль важливий, але не настільки, щоб ставити його в розділ кута. Ідеальний посилальний профіль не виведе сайт в ТОП, якщо не будуть використані інші методи SEO-просування. Якщо приріст посилань відбувається занадто швидко, і вони мають сумнівну якість, то ПС можуть накласти на сайт фільтри. Під час нарощування беклінків пам'ятайте про три важливі правила: поступовість, якість донора, вічне, а не тимчасове розміщення.

№10. Є лендинг - немає проблем

Цільова сторінка - гарне рішення для просування продукту або послуги. Найчастіше односторінники створюються для лідогенерації, вони вимагають запуску рекламних кампаній в Яндекс.Директ і Google Ads. Просування односторінника за допомогою пошукової оптимізації не виправдовує очікувань, якщо мова йде про довгостроковий проект. Цільові сторінки не дозволяють розкрити тему і комерційну пропозицію, в них не реалізована функція блогу, проте є яскраві продаючі елементи - все це добре для швидкого збуту або збору контактів, але не для постійної роботи. Односторінники не потрапляють в ТОП, тому їх недостатньо для стабільної роботи.

№11. Кількість сторінок сайту впливає на результат SEO

Одна сторінка - мало, проте при роботі з багатосторінковими сайтами необхідно шукати золоту середину. У пріоритеті якість, адже якщо сайт має всього 50 оптимізованих, технічно досконалих і адаптованих під мобільні пристрої сторінок, то він отримує конкурентну перевагу перед іншими ресурсами, навіть якщо вони мають понад тисячу сторінок. Кількість сторінок не впливає на місце у видачі, важливі релевантність та інформаційна цінність контенту, а також правильно складене семантичне ядро.

№12. Високочастотні запити у пріоритеті

Ключові слова можна розділити на 3 групи, що залежить від кількості згадок:

  • високочастотні, що мають понад 5 тис. показів на місяць;
  • середньочастотні, що збирають 1-5 тис. показів;
  • низькочастотні, що мають менше 1 тис. показів на місяць.

Перші позиції за високочастотними запитами отримують гіганти ринку, а також агрегатори і каталоги. Однак звичайні користувачі віддають перевагу конкретиці, тому вводять у пошуковий рядок довші фрази: замість «купити туфлі» жінка вкаже «купити червоні літні туфлі 40 розмір». Середньо- і низькочастотні запити здатні принести сайту понад 70% трафіку, що особливо актуально для молодих майданчиків. Під час наповнення можна використовувати високочастотні запити, однак без применшення цінності низько- і середньочастотних фраз.

№13. SEO забезпечує позиції, але не результат

SEO покращує всі характеристики ресурсу - від текстів без переспаму до мобільної оптимізації. Оновлюйте сайт, підвищуйте технічні характеристики, використовуйте релевантний контент і займайтеся перелинковкою - дотримуйтеся правил, щоб змусити SEO працювати.

№14. Є контекст - можна обійтися без SEO

Контекстна реклама наводить на сайт цільовий трафік, однак не впливає на його позиції у видачі. Пошукові системи не виділяють ресурси, які використовують контекст для залучення клієнтів. Контекстна реклама може спотворити поведінкові фактори, однак вплив є незначним.

№15. Контент потрібен тільки пошуковим системам

Применшення цінності текстового контенту - це велика помилка і поширений міф. Текстове наповнення повинно мати чітку структуру, відповідати на запитання користувачів і не бути перенасичене ключовими словами. Якщо в тексті обсягом 2000 знаків ви 10 разів використовуєте фразу «купити спідницю червона», то отримаєте недовіру з боку клієнтів, падіння поведінкових факторів і фільтр від ПС. Створюйте релевантний контент, відмовтеся від переспаму і сумнівних методів унікалізації, адже наповнення має вирішувати проблему користувача.

№16. Оптимізація виконується раз і назавжди

Якщо під час оптимізації сайт отримав хороші позиції у видачі, то це не означає, що можна завершити роботу і радіти великій кількості органічного трафіку. Продовжуйте роботу над сайтом: оновлення контенту, усунення поточних помилок, розширення функціоналу. Використовуйте інструменти оптимізації правильно, щоб не втратити зайняті позиції.

Насамкінець

Пошукову оптимізацію вважають неефективною, дорогою, незручною - все це є міфом. Справа в тому, що без SEO досягти високих позицій у видачі неможливо, тому оптимізації необхідно приділяти велику кількість уваги. Під час наповнення і просування забудьте про міфи! Вірте тільки фактам і цифрам, а також залучайте експертів, які виконають оптимізацію швидко, чітко і з гарантованим результатом.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка