7 методів для просування нового сайту і швидкого залучення клієнтів

Власники молодих сайтів повинні забезпечити комплексне просування, адже конкуренція на ринку дуже висока, а потенційні клієнти потребують рекламних кампаній. Швидкість просування безпосередньо залежить від фінансового потенціалу рекламодавця, а також від цільової аудиторії. На темпи впливають характеристики товарів, тип сайту (магазин, візитка, вітрина, інші), рівень конкуренції в ніші.

Ще один важливий фактор - регіональність. Для залучення трафіку на регіональні сайти можна використовувати каталоги, георекламу, довідники, чого недостатньо для розкрутки в мегаполісах. Ми підготували огляд стратегій, які є універсальним рішенням для всіх видів бізнесу. Ви дізнаєтеся про те, як правильно просувати сайт, яких помилок варто уникати при використанні конкретної стратегії.

Контекстна реклама

Платна контекстна реклама - найшвидший спосіб залучення клієнтів. Оголошення показуються тільки в тому випадку, якщо користувач зацікавлений у вашій пропозиції. Вони підлаштовуються під запит, що забезпечує високу релевантність, допомагає залучати на сайт цільових клієнтів.

Правильно налаштована контекстна реклама починає працювати через кілька хвилин після запуску. Вона орієнтована на гарячих клієнтів, які хоча щось придбати або знаходяться в процесі вибору. Контекстні оголошення мають кращі позиції в пошуковій видачі, вони стимулюють користувача перейти на сайт і здійснити цільову дію.

Контекст можна використовувати для залучення оптових і роздрібних покупців, він демонструє ефективність у всіх нішах. Контекст може приводити на сайт клієнтів, забезпечувати підвищення популярності бренду, виконувати інші функції - все це закладає в цілі кампанії контекстолог.

Класифікація контекстної реклами

Всі види оголошень поділяються на групи, що залежить від місць показів, індивідуальних особливостей:

  • рекламні мережі. Покази в рекламних мережах доповнюють основну кампанію та оголошення, що демонструються в пошукових системах. Реклама в мережах може мати більш високу конверсію, що залежить від майданчиків, бізнес-ніші;
  • ретаргетинг. Необхідний для повернення на сайт клієнтів, які вже мають досвід комунікації з бізнесом. Орієнтований на теплу аудиторію;
  • смарт-банери. Є медійною рекламою, тарифікуються по кліках. Пошукова система Яндекс формує банери автоматично, використовуючи товарні фіди. Банери демонструються в рекламній мережі, мають форму добірки товарів (підбираються автоматично). Наприклад, користувач подивився на вашому сайті кілька товарів - саме вони будуть включені в смарт-банер.

Використання потенціалу контексту і рекламних мереж забезпечить швидке зростання трафіку, а також збільшення кількості лояльних клієнтів. Не варто економити на налаштуваннях: делегуйте завдання контекстологу, щоб не зазнавати збитків через помилки.

Товарні агрегатори

Агрегатори - універсальний інструмент для просування не тільки товарів, а й послуг. Для вирішення цього завдання можна використовувати сервіси Яндекс.Маркет (для товарів) та Яндекс.Послуги (для послуг відповідно). Агрегатори є простим способом отримання трафіку і теплих клієнтів, якщо компанія продає послуги, то може використовувати ці сервіси навіть без сайту. Агрегатори відмінно індексуються, покази виконуються за загальними запитами через те, що сервіси відрізняються високими поведінковими факторами.

Перевага агрегаторів - впевнені позиції в пошуковій видачі. З сервісами не можуть конкурувати звичайні бізнес-сайти, що обумовлено великим асортиментом, гідною оптимізацією і лояльністю з боку пошукових систем. Домінуюча кількість відвідувачів агрегаторів переглядають сервіси регулярно, багато юзерів переходять з пошукової видачі, що підвищує позиції в Google і Яндекс. Додавання сайту до агрегатора допоможе:

  • безпосередньо комунікувати з теплою і гарячою аудиторією;
  • підвищити охоплення;
  • залучити нових клієнтів;
  • підвищити продажі.

Однак є і мінуси, перший - нестабільність. В одних компаній виходить залучати клієнтів за допомогою агрегаторів, інші зазнають поразок. Причиною невдач можуть стати некоректні налаштування, невелика кількість інформації, невигідні умови, інше. Рекомендується починати роботу з кількома агрегаторами, щоб виділити найефективніші.

Таргетинг у соціальних мережах

Таргетингова реклама має схожі риси з контекстною, але поширюється в соціальних мережах. Можна використовувати потенціал будь-яких майданчиків, враховуючи особливості кожного. За статистикою близько 40% юзерів приходять на сайт, 60% - знайомляться з компаній через бізнес-сторінку, що не знижує ефективність. У зв'язку з цим потрібно приділити увагу наповненню бізнес-сторінки, а також актуалізації даних і нарощуванню кількості передплатників.

У соціальній мережі VK ситуація аналогічна, але можна замовити додаткову рекламу сайту. Для додаткової реклами довжина оголошення не повинна перевищувати 200 символів, що може знизити клікабельність. Реклама на сервісах Mail і в OK запускається через myTarget, вона відразу наводить на сайт зацікавлених користувачів.

Як працювати з соціальними мережами, щоб залучити трафік?

Клієнти з соціальних мереж переважно холодні, тому вони спочатку вивчають профіль компанії, а потім приймають рішення про перехід на основний сайт. Навіть якщо перехід не буде здійснено, то користувач познайомитися з вашими пропозиціями і може стати передплатником, але досвід показує, що таргетинг і контекст дають приблизно однаковий результат. Підвищити ймовірність отримання клієнтів із соціальних мереж допоможуть такі рекомендації:

  • рекламні кампанії, що супроводжуються акціями. Конкурси, акції та інші вигоди стимулюють користувачів клікати за оголошеннями. Аудиторія позитивно реагує на такі кампанії, її представники люблять отримувати подарунки і проявляти активність. Наявність доль у кілька разів підвищує клікабельність;
  • аналітика. До запуску кампанії встановіть піксель - це лічильник, що аналізує дії з соціальних мереж. Він здійснюватиме фіксацію аудиторії, яка виконала переходи. Після збору даних можна запустити ретаргетинг, щоб повернути людей на сайт. Користувачі вже знайомі з вашою компанією, тому висока ймовірність продуктивного співробітництва.

Посіви в соціальних мережах

Принцип посівів полягає в розміщенні реклами в спільнотах, що становлять інтерес для вашої цільової аудиторії. Потрібно встановити домовленості з адміністратором спільноти, а потім розмістити пости. Посіви гарантують високе охоплення цільової аудиторії, допомагають просувати вузькоспеціалізовані ресурси і залучати трафік, обсяг якого перевищує результат таргетингу і контексту.

Посіви актуальні для VK і OK, в «ТікТок» і YouTube доступний інший формат - лідери думок. Останні можуть розміщувати фото- та текстові пости, а також приховано і відкрито рекомендувати ту чи іншу компанію. Вартість рекомендації залежить від популярності лідера думки, охоплення його блогу і кількості передплатників.

Купонатори

Сайти-купонатори - актуальний спосіб просування для компаній, які працюють у сфері продажів і послуг: доставка готової їжі, навчання, майстер-класи, вебінари, манікюрні кабінети, інші. Суть полягає в поширенні купонів, які дають право на отримання знижки. Клієнти купують купони і можуть протестувати послуги за зниженою ціною. Якщо послуга була надана якісно, то бізнес придбає постійного лояльного клієнта, який буде готовий співпрацювати без додаткових знижок. Бізнесу потрібно забезпечити гідний рівень обслуговування і розробити програми для стимулювання додаткових продажів.

Співпраця з партнерами

Необхідно вибрати партнерські компанії, які можна знайти через пошукові системи, агрегатори, каталоги та інші канали. Після цього варто укласти договір про співпрацю і обумовити спільні кампанії:

  • розміщення реклами на партнерському майданчику;
  • розміщення корисного контенту: стаття, відеоогляд, фотозвіт, інші. Всі матеріали повинні бути доповнені посиланнями на ваш сайт, але потрібно пам'ятати про правило: контент створюється для нарощування кількості клієнтів, а не беклінків;
  • маркетингові розсилки, що спрямовуються клієнтам партнера. Якщо ваш партнер працює в суміжній сфері, то ви можете домовитися про рекламну розсилку зі згадкою вашої компанії. Згадка може мати форму анонсу, новини або ж інформації про вигоди;
  • анонси в партнерських групах у соціальних мережах. Ви можете анонсувати акцію, вебінар, конкурс та інші події, доповнюючи їх посиланням на свою групу або сайт.

При роботі з цим інструментом пам'ятайте про те, що партнер не повинен бути прямим конкурентом. Метод підходить для малого бізнесу з невеликим маркетинговим бюджетом, адже можна домовитися про публікації та розсилки на умови бартеру. Ви зможете прорекламувати партнера або надати йому свої послуги, товари.

Реклама в офлайн

Банери, світлові короба, листівки, поліграфічна продукція, брендування транспорту, ролики на ТБ - ці інструменти ефективні для онлайн-бізнесу. Вони стимулюють візуальне запам'ятовування бренду або компанії, демонструють відмінний результат при регіональному просуванні. Вибір інструментів залежить від бюджету та географії роботи бізнесу, адже якщо ви ведете діяльність в одному регіоні, то немає сенсу інвестувати в рекламний ролик на федеральному каналі. Офлайн-реклама має високу масовість і підходить для всіх видів бізнесу, але вимагає солідних інвестицій.

Насамкінець

Перераховані способи просування інтернет-магазину забезпечать ефективність при комплексному використанні. Запускайте рекламу із залученням декількох каналів, проводьте А/В-тестування і вибирайте найцінніші джерела залучення клієнтів. Проведіть конкурентний аналіз, зберіть думки потенційних покупців, враховуйте регіональність і нішу. Попередньо варто розробити медіаплан, який допоможе планувати і контролювати кампанію, а також відстежувати ефективність кожного каналу.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка