Платна digital-реклама для просування бізнесу: види з плюсами і мінусами

Власники e-commerce-бізнесу, орієнтовані на розвиток, стабільне залучення клієнтів і масштабування, використовують платну digital-рекламу. Доступні безкоштовні методи просування, але вони мають тривалий термін реалізації. Сьогодні вибір не обмежується контекстною рекламою: доступні рішення для будь-якої ніші і під різний бюджет. Розповідаємо про те, які види інтернет-реклами можна використовувати для просування бізнесу, які плюси і мінуси вони мають.

Що таке digital-реклама, чому її варто використовувати

Інтернет-реклама - набір платних інструментів, які забезпечують залучення клієнтів у перші години після запуску. Оплата найчастіше здійснюється за цільові дії (кліки) або покази, що залежить від обраного формату. Рекламодавець може адаптувати кампанії для аудиторій, задавши налаштування по регіону, часу показів, демографічному складу та іншим характеристикам, що забезпечує високу точність, залучення користувачів, які зацікавлені в пропозиції.

Контекст в Яндекс.Директ, Google Ads

Контекстна реклама займала і продовжує займати лідируючі позиції, її запуск здійснюється через Яндекс.Директ, Google Ads. Контекст відповідає запитам користувачів: вони шукають товар або послугу, в перших рядках видачі бачать релевантні оголошення. Інструмент характеризується гнучкими налаштуваннями, підходить для інтернет-магазинів, компаній, блогерів, інших ніш.

Плюси

  • Оголошення релевантні, відповідають запитам користувачів.
  • Налаштування непросте, але Яндекс.Директ, Google Ads надають розгорнуті інструкції, додаткову інформацію можна знайти в мережі. Можливий вибір автоматичних опцій, але якщо рекламодавець не хоче злити бюджет даремно, то краще залучити контекстолога для професійного налаштування.
  • Орієнтування на цільову аудиторію.
  • Залучення якісного трафіку на сайт рекламодавця.
  • Широкий вибір форматів, наприклад, доступний для оголошення зображення.
  • Управління ставками і ціною ліда в режимі реального часу.
  • В Яндекс.Директ реалізована можливість внесення оплати за оріг.
  • Прямий відгук, що особливо актуально для продажів.

Мінуси

  • Висока конкуренція, від якої безпосередньо залежать вартість кампанії і кліка.
  • Потреба в наймі фахівця, який щодня здійснюватиме управління кампаніями. Більш просте рішення - звернення до веб-агентства, фахівці якого налаштовують і ведуть кампанії під ключ.
  • Контекст не підходить для молодого бізнесу, який не має бюджету.

Кампанії в мережах Яндекс, Google

Рекламна і контекстно-медійна мережі Яндекс і Google відповідно - один з найпопулярніших методів просування бізнесу в інтернеті. Мережі мають низький поріг входження, об'єднують тисячі сайтів-партнерів, а оголошення в них коштують дешевше, якщо порівнювати з контекстною рекламою.

Плюси рекламних мереж

  • Низький поріг входження.
  • Відносно прості налаштування, але допомога стороннього фахівця може знадобитися.
  • Доступність кліка, тому на запуск кампанії потрібен мінімальний бюджет.
  • Кампанія запускає процес брендингу, збору прямих відгуків.

Мінуси рекламних мереж

  • Можливий трафік низької якості. Наприклад, оголошення в мобільних додатках приносять нецільові кліки, а багато користувачів дивляться їх для отримання додаткових можливостей в іграх. У мережі Google таку рекламу можна відключити, в Яндекс - ні.
  • Працює не відразу. Якщо приходить трафік низької якості, то система витратить більше часу на збір вимірюваних результатів.
  • Потрібно створювати графічний матеріал, що вимагає додаткових фінансових вливань.

Медійна реклама

Медійна реклама - рішення для бізнесу і продуктів, які тільки виходять на великий ринок. До структури включено відео- та графічні матеріали. Кращими майданчиками для розміщення матеріалів є Яндекс.Дисплей, відеохостинг YouTube і Google Ads. Рекламодавець може вибрати різні способи оплати трафіку, наприклад, за покази або кліки. Існують інші медійні мережі, список постійно розширюється.

Плюси

  • Високе охоплення.
  • Візуалізація пропозиції, що важливо при продажу товарів або послуг, які потребують яскравої презентації. Візуалізація стимулює імпульсивність, що робить позитивний вплив на швидкість проходження потенційного клієнта по вирві продажів.
  • Відносно простий, швидкий виведення на ринок нових послуг, товарів.
  • Підвищення лояльності до бренду, а також його впізнаваності.

Мінуси

  • Складнощі, пов'язані з прогнозуванням результатів.
  • Для отримання вимірюваних комерційних показників у стислі терміни потрібен солідний бюджет.
  • Необхідно направити частину маркетингових коштів на розробку матеріалів для кампанії.

Ремаркетинг

Ремаркетинг (ретаргетинг) - інструмент, що нагадує користувачеві про сайт, який він відвідав, переглянуті товари або кинутий кошик. Налаштувати можна в мережах Яндекс і Google, добре себе зарекомендували соціальні мережі (VK), сервіс MyTarget, а також CPA-майданчики - вибір солідний. Ремаркетинг відрізняється гнучкістю налаштувань, він підвищує відсоток повернень і викупу товарів/кинутих кошиків, але все залежить від фантазії маркетолога, бізнес-цілей.

Плюси ремаркетингу

  • Реклама показується користувачам, які вже мають досвід взаємодії з сайтом.
  • Висока ефективність реклами за рахунок створення точних сценаріїв, обумовлених технічними можливостями ремаркетингу.
  • Широкий вибір форматів - від оголошень у формі відео до текстово-графічних рішень.
  • Недорога реалізація, хороша підтримка для SEO.

Мінуси ремаркетингу

  • Налаштування потрібно делегувати досвідченому фахівцеві, який має знання в галузі сервісів аналітики.
  • Ретаргетинг працює не відразу, якщо сайт має недостатню кількість трафіку.

Таргетована реклама

Розміщення реклами в соціальних мережах - таргет - ефективний інструмент, що дозволяє отримати доступ до різнорідної аудиторії. Таргет є відмінною альтернативою контексту, вона підходить для індивідуальних підприємців, малого бізнесу і користувачів, що займаються просуванням особистого бренду. Просування може виконуватися через велику кількість соціальних майданчиків, серед яких «ВКонтакте», LinkedIn, TikTok, інші.

Плюси

  • Для запуску кампанії потрібен невеликий бюджет.
  • Швидке налаштування терміном не більше доби.
  • Запуск реклами без сайту, наприклад, трафік можна направляти в групу або сторінку в соціальній мережі.

Мінуси

  • Налаштування складне, управління краще делегувати досвідченому таргетологу.
  • Створення креативів, що вимагає додаткових фінансових вливань.

CPA-платформи

Розглянуті платформи гарні в гонитві за недорогими лідами. Яскравий приклад - Criteo, яка може використовуватися для динамічного ретаргетингу, вирішення інших завдань.

Плюси CPA-платформ

  • Швидке налаштування, доступні підказки всередині платформи.
  • Отримання швидких вимірюваних результатів.

Мінуси CPA-платформ

  • Трафік низької якостей, який не відрізняється високими поведінковими факторами: коротка тривалість відвідування, відмови, інше. Все це робить вкрай негативний вплив на просування із залученням SEO.
  • Не реалізовані чіткі інструменти для управління.
  • Для входження потрібен високий бюджет.

Насамкінець

Не існує панацеї, яка відразу ж розкрутить бізнес і залучить багато платоспроможних клієнтів. Для просування бізнесу необхідно використовувати комплексний підхід, при якому рекламні канали будуть комбінуватися один з одним і проходити A/B-тестування, а результати - постійно відстежуватися і вимірюватися. Рекомендується комбінувати платну інтернет-рекламу з іншими інструментами, наприклад, публікаціями у лідерів думок, впровадженням QR-кодів, вірусним маркетингом та іншими рішеннями, які підвищать охоплення і присутність бізнесу в мережі. Основа просування - медіаплан, глибокий аналіз ніші і конкурентів, а також цільової аудиторії. Якщо бізнес не хоче просто зливати бюджет, то краще звернутися до приватних фахівців або в веб-агентство, послуги яких коштують недорого і дозволяють реалізувати ефективний маркетинг не за всі гроші світу.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка