Дублі і фейки: який вплив картки компанії роблять на просування сайту?

Інвестування в стратегію локального маркетингу може принести незадовільні результати. Під час розробки плану представники бізнесу не враховують фактори, що мають прямий вплив на позиції в локальній видачі. Одним з таких факторів є дублі карток компанії. Про те, що це таке і чому варто уникати дублів, ми розповімо прямо зараз.

Зв'язок між дублями і факторами ранжування

Пошукові системи використовують велику кількість алгоритмів, що впливають на позиції в локальній видачі. Якщо ви вказали некоректні дані компанії (NAP: телефон, адреса, назва) або неповноцінно заповнили картки, то позиції можуть бути погіршені. Негативний вплив можуть надавати негативні відгуки, а також дублі карток.

Дублі мають адреси, які збігаються з однією з локацій вашої компанії. Нерідко вони мають ідентичні заголовки і зміст. Якщо під час перевірки ви виявите такі картки в Google My Business, сервісах Яндекс або соціальних мережах, то це означає тільки одне: дублі є і з ними необхідно працювати.

Дублі карток не варто плутати з фейками. Останні мають вигляд, аналогічний дублям, проте в них міститься неправдива інформація. Мова йде про іншу назву вашої компанії і невідповідність адрес. Тепер ви знаєте про те, як виглядають дублі, розглянемо причини їх появи.

Як з'являються дублі карток компанії?

Знаючи особливості дублів, ви зможете попередити появу таких карток. Існує 4 способи виникнення, про які повинен бути обізнаний ваш маркетолог. Чим раніше ви почнете боротьбу з дублями, тим більш високих позицій досягнете в локальному просуванні.

Випадкові дублі

У цьому випадку на перший план виходить людський фактор, а також низький рівень комунікації в команді, що виконує просування. Наприклад, фахівці, які займаються локальним просуванням, паралельно додають картки. Ще один варіант - маркетолог, який двічі додав інформацію про компанію в один і той же сервіс. Такої ситуації можна уникнути, формуючи чітке дерево цілей. До роботи варто залучати фахівців з досвідом, в іншому випадку дублі можуть стати не найбільшою проблемою, адже низькокваліфікований маркетолог може допускати більш серйозні помилки.

Картки для різних категорій

З такою проблемою стикаються власники бізнесу, які ведуть діяльність у різних нішах. Наприклад, ви є власником ресторану, який надає додаткові послуги з доставки готової їжі та виїзного обслуговування банкетів. У цьому випадку маркетолог може створити кілька карток, віднісши їх до різних категорій. Начебто і згадок більше, проте така позиція є в корені невірною.

Кілька карток - навіть тих, які занесені в різні категорії - пошукові системи сприймають як дублі. В результаті відбувається погіршення позицій сайту в локальній видачі, зниження окупності інвестицій і загальна неуспішність стратегії просування.

Агрегація даних іншими сайтами

В інтернет-просторі функціонують сайти, які збирають дані про компанії з усіх можливих джерел. Вони обробляють і генерують дані, включаючи їх у власні довідники і каталоги. Якщо в мережі є дубль-картки або фейки, а також спотворена інформація про компанію, що особливо актуально для NAP, то сервіс не зможе визначити правильні дані. У підсумку ваша компанія буде доповнена неправильною інформацією. Сервісів, що мають форму каталогів і довідників, дуже багато, якщо вони будуть підтягувати неправильну інформацію, то позиції сайту почнуть падати.

Створення нових карток

Інформація про компанію з часом може змінюватися. Звичайно, її необхідно оновлювати, якщо ви будете ігнорувати цю роботу, то користувачі самі почнуть повідомляти про те, що дані неправильні. Однак власник сайту може забути пароль і повністю втратити доступ до облікового запису, з якого можна внести зміни. У підсумку він, щоб не витрачати час, створює нову картку - вона теж буде дублюючою.

Якщо ви вирішили внести оновлення, але не можете зайти в особистий кабінет, то обов'язково напишіть на технічну підтримку ресурсу, на сторінках якого розміщені дані про компанію. Відновлення доступу пов'язане з тимчасовими витратами, проте є важливим з точки зору локального просування.

Який вплив дублі впливають на репутацію, просування і лояльність?

Дублі і фейки можуть принести компанії серйозні репутаційні втрати. Понад 80% користувачів до укладення угоди шукають відомості про продавця або постачальника послуг в інтернеті. Якщо вони побачать картки, що містять різну інформацію, то відбудеться зниження довіри. Пошукові системи теж каратимуть сайт, тому інвестиції, вкладені в просування, можуть не окупитися.

Незадовільні результати локального просування

Неузгодженість даних - фактор, який дуже не подобається алгоритмам пошукових систем. Виявивши кілька форм з даними, бот не зможе визначити, яка саме є правдивою. Не витрачаючи багато часу, система просто знизить позиції карток у локальній видачі.

Втрата довіри

Користувачі, які знають багато історій про шахраїв, не хочуть співпрацювати з компаніями, які не можуть налагодити роботу. Недостовірна інформація збиває потенційних споживачів з пантелику, тому вони вибирають конкурентів, які подбали про правильну подачу даних. Одна картка може постійно оновлюватися, дублююча - ні, тому юзери будуть бачити старі відгуки і неправильні контактні дані.

Якщо клієнт зателефонує за вказаним телефоном, але не отримає відповідь, то він простий піде на конкуруючий сайт. Виняток - компанії, що реалізують унікальні товари або послуги, але це рідкісний випадок. Частка репутаційних втрат може перевищити 70%, а адже позиції у видачі відновити простіше, ніж повернути втрачену лояльність клієнтів. Дублі і фейки будуть відштовхувати потенційних покупців, тому компанія почне нести збитки.

Блокування

Користувачі, які виявили недостовірну інформацію, починають скаржитися на компанію. Численні скарги призведуть до того, що аккаунт компанії буде заблокований. У рамках блокування відбувається обмеження функцій і видалення всіх наявних карток (без виявлення правильних і неправильних).

У цьому випадку доведеться відновлювати акаунт, вносити нову інформацію і повторно інвестувати в додаткову розкрутку. Збитки, втрата клієнтів, уповільнення просування сайту - це лише мала частина негативних наслідків.

Як знайти дублі і позбутися їх?

Боротьба з дубль-картками розділена на 2 етапи: пошук і видалення. Виконуючи роботу послідовно, ви зможете усунути фактор, що спотворює позиції в локальному просуванні.

Пошук дублів

Під час пошуку потрібно використовувати всі доступні інструменти, в іншому випадку ви ризикуєте пропустити кілька карток. Чим ретельніше ви шукаєте інформацію, тим вищі шанси на успішне просування.

Ручний пошук

Ручний пошук інформації - старий і перевірений спосіб, який допоможе зібрати первинні дані. Ручна модерація вимагає великих часових витрат, виконується за такою схемою:

  • складіть список даних: назва компанії, контакти, згадки;
  • вносьте кожен тип даних до пошукового рядка, виконуйте перевірку карток;
  • заносіть дублюючі і фейкові картки в таблицю.

Перевірку потрібно виконувати в двох пошукових системах. Якщо ви видалите дублі в Google, а в Яндекс проігноруєте, то в першій ПС позиції будуть високими, у другій - низькими. Перевірку варто виконувати кілька разів на рік, адже дублюючі локації можуть створювати не тільки маркетологи, а й ваші клієнти.

Онлайн-довідники

Шукайте згадки в довідниках за допомогою наступної інструкції:

  • шукайте згадки через оператор "site:». Між двокрапкою і запитом не потрібно ставити пробіл;
  • проведіть перевірку видачі, зафіксуйте всі дублі і сайти, на яких вони розміщені;
  • сформуйте звернення до власників довідників, щоб запросити видалення інформації, що повторюється.

Таку перевірку потрібно виконувати кілька разів на місяць, адже довідники оновлюються постійно.

Парсінг

Шукати згадки про компанію можна за допомогою парсингу, який автоматично буде підтягувати необхідні дані. Якщо ви не хочете перебирати їх вручну, то використовуйте спеціальні онлайн-сервіси. Кращим є RocketData, який виявляє дублі навіть у тому випадку, якщо локація має неправильні координати.

Вилучення дублів

Схема видалення дублів залежить від майданчиків, на яких ви їх знайшли. Найчастіше робота виконується так:

  • авторизація в сервісі;
  • вибір і редагування і вилучення карток.

Якщо ви будете використовувати RocketData, сервіс в автоматичному режимі не тільки виявить дублі, але і сформує звіт. Останній менеджер зможете зберегти, а потім виконає розсилку звернень в пошукові системи і на інші сайти.

Насамкінець

Дубль-картки і фейки мають негативний вплив не тільки на позиції у видачі, але і на лояльність клієнтів. Проводьте перевірку регулярно, вибравши зручний спосіб збору інформації. Автоматичний пошук є більш надійним. Під час ручної перевірки можна допустити помилки, і пропустити картки. Не забувайте оновлювати дані в разі, якщо місце розташування або телефон компанії змінилися. Вносьте правки в усі картки, в іншому випадку позиції можуть бути істотно знижені.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка