Інструкція зі створення функціональних та ефективних особистих кабінетів

Особистий кабінет на сайті - розділ, з яким постійно комунікують ваші клієнти. Особисті кабінети з незрозумілим функціоналом, недостовірною інформацією та неприємним дизайном відштовхують користувачів, знижуючи рівень імпульсивності та бажання оформити замовлення. Ми розповідаємо про те, як створити особистий кабінет, що забезпечує стабільні продажі і комфорт користувачів.

Навіщо потрібен особистий кабінет, які функції він виконує?

Особистий кабінет є розділом, доступ до якого користувач отримує після проходження реєстрації, подальших авторизацій на сайті. Юзер використовує ЛК для комунікації з сайтом і управління своїми бажаннями, потребами. У ЛК зосереджені цілі клієнта, такі як:

  • реєстрація на сайті для отримання можливості оформляти замовлення та бачити персональні пропозиції. Реєстрація передбачає передачу контактних даних, тому база інтернет-магазину постійно розширюється, актуалізується;
  • підключення, купівля додаткових сервісів або послуг;
  • комунікація в онлайн-чаті з представниками інтернет-магазину;
  • перевірка балансу, наприклад, бонусного рахунку;
  • відстеження статистики замовлень, витрат;
  • отримання персональних пропозицій, історія яких зберігається в ЛК.

Однак вигоди отримують не тільки клієнти, а й власники сайту:

  • збір контактних даних користувачів;
  • збір персональної інформації, яка допомагає знаходити підхід до клієнтів, розробляти для них цікаві персональні пропозиції;
  • систематизація даних при проведенні конкурсів, розпродажів, маркетингових кампаній;
  • підвищення якості обслуговування за рахунок задоволення ключових потреб, очікувань клієнтів;
  • налагодження спілкування з користувачами через стабільний канал.

Як стимулювати клієнтів проходити реєстрацію?

Потрібно пам'ятати про те, що не всі клієнти хочуть проходити реєстрацію на сайті, тому бізнес повинен підносити її в якості необхідності та інструменту для отримання доль. Ще один важливий фактор - гарантована безпека, що попереджає витік персональних даних, передачу їх третім особам. Клієнта потрібно переконати в тому, що реєстрація вигідна для нього, а внесені дані залишаться таємницею за сімома печатками.

Експерти рекомендують дотримуватися низки правил:

  • при формуванні полів для введення персональної інформації поставте себе на місце клієнта: стали б ви їх заповнювати, якими даними не захотіли б ділитися? Чим менше полів, тим краще, занадто довгі форми клієнти заповнюють неохоче;
  • додавайте тільки обов'язкові поля, необов'язкові користувачі не заповнюють. Після реєстрації вона самі внесуть додаткові дані в процесі заповнення ЛК;
  • впровадьте систему автоматичних логінів для користувачів, які пройшли реєстрацію;
  • додайте попередження про те, що юзер використовує кириличну розкладку при введенні пароля.

Реєстраційна форма повинна бути короткою з логічною структурою, в іншому випадку клієнти будуть лінуватися її заповнювати. Ще одна корисна фішка - можливість пройти авторизацію за допомогою аккаунта в соціальних мережах: юзери реєструватимуться на сайті в кілька кліків. Затребуваними є VK і акаунти Google, їх варто додати в реєстраційну форму.

Шлях користувача

Експерти Google Cloud розробили пакет рекомендацій, які допоможуть зробити ЛК зручним і безпечним:

  • система збереження паролів із застосуванням різних технологій шифрування. Дайте клієнтам можливість використовувати паролі різної довжини і з будь-якими символами, адже вони будуть захищені шифруванням;
  • додайте авторизацію через соціальні мережі, щоб користувач міг пройти процедуру в кілька кліків, а також позбувся необхідності запам'ятовувати новий пароль;
  • впроваджуйте двоступеневу верифікацію. Користувач зможе підтвердити вхід за допомогою унікальних кодів із SMS-повідомлень і розсилки в месенджер, що зробить використання ЛК максимально безпечним;
  • дозволіть можливість реєстрації з декількох ІД. Ваш клієнт може заходити в ЛК за допомогою пароля і логіну, а потім вирішить пройти авторизацію через акаунт в соціальній мережі. Він не є ботом і просто не усвідомлює, що створив другий обліковий запис.

Клієнти повинні мати можливість не тільки реєструвати, а й видаляти акаунти. Інформацію про умови використання облікових записів краще винести в FAQ, щоб позбавити менеджерів від зайвих питань, а користувачів - від хвилювання і непорозуміння.

Особливості особистих кабінетів

Всі ЛК поділяють на 2 групи:

  • утилітарні, наділені простим функціоналом. Вони використовуються для вирішення маркетингових завдань, забезпечують просту процедуру взаємодії. Форма реєстрації повинна містити одну кнопку і одне поле для введення інформації;
  • сервісні. Наділені солідним функціоналом, після реєстрації юзер отримує доступ до набору функцій, послуг, можливостей. Можуть підлаштовуватися під конкретного користувача, гарантують певний рівень персоналізації.

Досвід використання сервісних і утилітарних ЛК не повинен відрізнятися від досвіду взаємодії з сайтом. Доступ до основних можливостей кабінету відкривається після реєстрації. Можливості повинні бути конкурентними і вигідними для потенційних клієнтів, в іншому випадку вони не будуть проходити реєстрацію.

Насамкінець

Особистий кабінет повинен бути зручним і бути логічним доповненням основного сайту, форма реєстрації - ємною і зрозумілою. Необхідно реалізувати можливість проходження авторизації через соціальні мережі, інформація в ЛК повинна оновлюватися в режимі реального часу. До створення особистого кабінету потрібно підготувати сценарій взаємодії, щоб дати клієнту своєчасні підказки, направити його потрібним шляхом.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка