Навіщо потрібен корпоративний сайт

Існує декілька типів сайтів, покликаних вирішувати різні завдання. Один з них - корпоративний сайт. Він є сайтом, який служить представником компанії в інтернеті. Він містить інформацію про діяльність компанії, контакти та адреси, список послуг або каталоги товарів, прайс-листи. Є форма зворотного зв'язку. Сайт цільовий, розрахований на таку аудиторію, як бізнес-партнери, клієнти і преса.

Функції корпоративного сайту

Корпоративний веб сайт це зовні орієнтований портал, який має певний набір функцій. Вся інформація, що розміщується на такому ресурсі, має чіткі функції.

Залучення нових клієнтів

Сайт являє собою своєрідний рекламний майданчик, покликаний залучати нових клієнтів. Аудиторія тут тільки цільова, яка отримує вичерпні відповіді на всі свої питання.

Залучення нових партнерів

Тільки постійний приплив нових ділових партнерів дозволяє компанії постійно розвиватися. На сайті можуть розміщуватися інвестиційні пропозиції, програми для дилерів.

Пошук нових співробітників

Створення корпоративного сайту має ще одну мету - набір співробітників. Для цього розміщується інформація про перспективи кар'єрного зростання, умови роботи, графік, соціальні гарантії.

Зворотній зв'язок

У цьому розділі є книги відгуків, що дозволяють самостійно аналізувати діяльність та успіхи компанії, відповіді на питання, роз'яснення додаткових питань. Присутній розділ збору статистики популярних товарів або послуг.

Імідж компанії

Розробка корпоративного сайту враховує цей момент. Чим краще реалізований портал, тим більше довіри він викликає у цільової аудиторії.

Види корпоративних сайтів

  • Сайт-візитка - найпростіший варіант. Його використовують невеликі фірми, або компанії, що не мають повноцінного сайту. Тут розміщується тільки найважливіша інформація, яка необхідна як клієнтам, так і діловим партнерам.
  • Інтернет-магазин, або електронний торговий майданчик. Тут показані товари, представлені фотографія і докладний опис. Є реквізити компанії, супутня документація.
  • Інформаційний портал. Тут немає реклами, публікуються новини, розповідається про нові тренди. Портал працює тільки в одному напрямку. Тут же можуть розташовуватися довідкові служби, торгові майданчики, розсилки. Є можливість влаштовувати конференції та організовувати обговорення. Створення корпоративних веб сайтів цього виду вимагає залучення безлічі фахівців різного профілю.
  • Промо-сайт призначений виключно для реклами. Створюється для інформування людей про знижкові тижні, розпродажі, надходження нових колекцій.

Загальною проблемою для всіх видів корпоративних сайтів є складність і висока вартість їх створення. Проте для кожної компанії бажано мати такий ресурс в інтернеті. Він потрібен і клієнтам, і потенційним партнерам. Грамотне наповнення сайту інформацією, її регулярне оновлення призводить до постійного збільшення відвідувачів і популярності компанії. Це призводить до постійного збільшення доходів компанії.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка