Просуваємо сайт в ТОП природними посиланнями: основи лінкбілдингу

Поширена думка, що просування сайту природними посиланнями зараз втратило актуальність, як СЕО-інструмент. Пов'язано воно з відмовою Яндекса від ТІЦ на користь більш узагальненого індексу ІКС. Але це помилкова омана, оскільки просувати таким чином свій ресурс можна і зараз з не меншою ефективністю, ніж раніше. Пошуковий робот аналізує велику кількість показників досліджуваного сайту, оцінюючи його загальну вагу, і посилальна маса залишається значущим параметром. Іншими словами, чим більше посилань на ваш сайт буде розміщено на інших ресурсах, тим вище він виявиться в пошуковій видачі. Все як і раніше, в цьому плані не змінилося нічого.

Типи і співвідношення посилань

Що таке органічні та СЕО посилання? Перші - завжди розташовані в тексті і відповідають його тематиці. Вони органічно вписуються, тому названі саме так. Другі - рекламні, можуть бути на 100% комерційними, розташовуватися окремо або в підвалі сторінки. Вони більш кидкі, але зловживання ними може призвести до штрафних санкцій з боку пошукової системи.

Також посилання бувають анкорними і безанкорними. Анкор - слово або фраза в тексті, натиснувши на яку читач переходить по гіперпосиланню на інший (ваш) сайт. Такі посилання найбільш привабливі, адже їх не потрібно копіювати і вставляти в адресний рядок, щоб виконати перехід, і вони не псують статтю своїм виглядом (що особливо стосується довгих і візуально непривабливих адрес).

Безанкорні - прості посилання у вигляді клікабельної або статичної адреси Інтернет-сторінки.

Співвідношення між анкорними і безанкорними переходами може бути різним. Зазвичай прийнято вважати, що оптимальним є пропорція 1 до 5. Але вона на початку процесу просування визначається для кожного проекту індивідуально на підставі попереднього аналізу поточної посилальної маси, тематики, конкурентності та ряду інших критеріїв.

Правила створення анкорів

Анкори - ефективний інструмент для просування сайту, підвищення його значущості в очах пошукових роботів, збільшення інтенсивності трафіку і т. п. Але важливо правильно з ними працювати, щоб вони були дійсно корисними і приводили нових відвідувачів на сайт. Для цього слід дотримуватися декількох базових рекомендацій.

Переоптимізація - це шкідливо

Враховуючи досконалість сучасних пошукових алгоритмів важливо уникати переоптимізації текстів посиланнями, оскільки це не піде на користь, ні ресурсу розміщення, ні тому, кого просувають. Тут важливо дотримуватися двох базових принципів:

  • Природність анкор-листа. Потрібно комбінувати рекламні та інформаційні посилання, оскільки якщо статтю «нашпигувати» тільки комерційними запитами, це може бути розцінено пошуковиком як спам.
  • Насиченість тексту посиланнями. Кількох завжди достатньо, навіть для великого тексту. Чим їх більше, тим нижча ймовірність того, що від них буде якийсь толк.

Це прості принципи, але дотримуватися їх у процесі просування потрібно обов'язково.

Відповідність анкора тематиці посадкової сторінки - це важливо

Важливо, щоб натискаючи на посилання, користувач точно розумів, куди перейде, і не розчарувався через даремний час. Текст анкора повинен відповідати тематиці сторінки, на яку він веде. Якщо він говорить про послугу, то повинен вести в розділ її надання, а не до загального опису вашого сайту.

Збираючись перейти за посиланням, користувач автоматично підтверджує, що зацікавлений. Не потрібно його розчаровувати, перенаправляючи не туди, куди він хотів би потрапити.

Навколосилочний текст не повинен вступати в протиріччя з самим анкором

Природні посилання для просування сайту повинні не тільки однозначно вказувати, куди ведуть. Також їх текст повинен відповідати тематиці розділу, в якому він наведений. Згадка слід зробити природною нелогічністю або недоречністю, що не кидається в очі. Наприклад, якщо анкор повинен вести на сайт автосалону, але розмістити його збираєтеся на ресурсі про моду, потрібно на обраній сторінці передбачити хоча б один абзац про модні зараз автомобілі. Це дуже приблизний приклад, але загальний напрямок, якого потрібно дотримуватися, він наводить наочно.

Як збільшити кількість природних посилань?

Є різні способи отримання природних посилань. Обмежень тут мало. По-перше, слід уникати їх розміщення на сумнівних ресурсах, так як це в кращому випадку не принесе користі, а в гіршому - негативно позначиться на вашому сайті. По-друге, важливо розміщуватися на різнотипних сайтах. Небажано концентруватися тільки на блогерах, каталогах або будь-якому іншому одному напрямку. Різноманітність тем і видів тут тільки на користь.

Класичне рішення - розташування в статтях із спорідненою, наближеною або суміжною тематикою. Такі включення органічні, виглядають доречно, не псують контент, якщо до справи підходити з достатньою креативністю.

Але вистачає й інших варіантів. Якщо говорити про форуми, то там посилання можна розміщувати в коментарях, власному підписі, смайликах і навіть знаках перепинання. Вони будуть непомітними, частіше непридатними для прямих переходів, але зіграють важливу роль у справі нарощування посилальної маси для збільшення ваги перед пошуковими роботами.

Дошки оголошень, довідники, каталоги сайтів та інші подібні ресурси - відмінні джерела для розміщення. Їх багато, у них переважно хороша репутаціях, тому з їх допомогою вага сайту вдається нарощувати стрімко, а головне - чесно і безпечно, без ризику потрапити під санкції пошуковиків. Навіть суворі алгоритми Яндекса до такого просування поки ставляться цілком прихильно. На більшості таких сайтів можна ставити, як анкорні, так і безанкорні посилання.

Недооціненими є сервіси з аналітики сайтів. Поширена думка, що додавання анкорів туди не несе ніякої користі, будучи зайвою тратою часу. Практика показує протилежний стан речей. Переконатися в цьому просто - через деякий час після розміщення достатньо проаналізувати статистику, яку дає за вашим ресурсом Яндекс.Вебмайстер, і порівняти її з попередніми показниками. Результат буде позитивним.

Гостьові пости та коментарі, блоги, рекомендаційні сайти, відзовики, групи для спільних покупок тощо - все це теж джерела, на яких можна розміщувати багато посилань.

Не забуваємо про регіональність

На перший погляд регіональна прив'язка не має значення. І це частково так, якщо ви просто нарощуєте посилальну масу. Але для Google і Яндекса вага анкорів з інших регіонів нижча, ніж з власного, це важливо враховувати. Якщо ж ви розміщуєте лінки з розрахунком на прямі переходи, регіон донора і вашого ресурсу повинен збігатися, інакше сенс цієї дії втрачається.

Динаміка збільшення маси посилання

Це найбільш спірний аспект, оскільки точного значення, яке працювало б завжди, не існує. Все пізнається на практиці, а масштаби підбираються індивідуально. У будь-якому випадку нарощувати інтенсивність розміщення слід поступово, небажані паузи і різкі спади, адже все це може зацікавити пошукового робота з його алгоритмами для пошуку спаму і штучної накрутки.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка