Продає опис товару: як його створити, щоб підвищити конверсію

Правильне оформлення картки товару, в якій є відгуки, можливість поставити оцінку та уточнити розмір, дуже важливо: клієнти не хочуть бачити розмиті формулювання, для них важливі конкретика і естетична складова. Цільова аудиторія повинна дізнатися основні характеристики продукту, в іншому випадку виникне бажання піти до конкурентів. Розповідаємо, як підготувати продаючий опис товару і яких помилок варто уникати.

Чому правильний опис товару має значення

У картці товару зосереджена інформація, з якою користувач комунікує в ході вибору або прийняття рішення про укладення угоди. Немає розміру, не представлені забарвлення, відсутня ціна - ці та інші фактори стимулюють користувача піти до конкурента, на сайті якого дані надані в повному обсязі. Споживачі не хочуть витрачати час на уточнюючі питання або спілкування з менеджером: для них важлива наявність розгорнутого опису, корисні поради, фотографії, що допомагають вибрати товар дистанційно.

Однак сухих фактів недостатньо: потрібно акцентувати увагу на перевагах і підказувати клієнту, як і в яких ситуаціях він може використовувати представлений продукт. Клієнт не може помацати або приміряти товар, потримати його в руках: важливі візуальне та емоційне сприйняття. Ефектним доповненням опису стануть відгуки та оцінки, добірки товарних рекомендацій у стилі «З цим купують», а також гайди за вибором.

Які елементи має містити продає опис товару

  • Пояснення про те, для чого потрібен продукт і які вигоди він принесе споживачеві.
  • Акцент на перевагах.
  • Рішення болю цільової аудиторії: не тестується на тваринах, не містить ГМО, гіпоалергенно та інші.
  • Посилання на огляди та гайди за вибором, відгуки.
  • Ключові слова, що необхідно для ефективного SEO-просування.
  • Унікальна торгова пропозиція і обґрунтування ціни, якщо остання вище середньої.
  • Демонстрація практичного застосування продукту в звичайному житті.
  • Вигоди і знижки, які отримає клієнт, наприклад, «1 + 1 = 3» або ж подушка в подарунок всім, хто купить ліжко.

Як створити ефективний опис товару

Довжина тексту

Стандартний обсяг опису - 400-1000 символів, що допомагає користувачеві отримати всю необхідну інформацію швидко і з максимальною користю. Довгі тексти аудиторія сприймає погано і рідко дочитує до кінця, тому їх краще залишити для блогу, а посилання на статтю дати в описі товару. Варто використовувати доступні формулювання і просту мову, зрозумілі для домінуючої кількості користувачів.

Для техніки і схожих товарів у картці можна створити лендинг: яскраві фотографії, доповнені ємними описами. У такому форматі може бути більше 1000 символів, але текст, розбавлений фото і демонстраційними рішеннями, легко сприймається і має високий відсоток дочитувань. Продукти харчування, канцелярське приладдя і схожі товари не потребують описів: користувачі дивляться фотографії, склад і ціни. Тексти можна замінити іконками та символами, щоб користувач міг вибрати товар під кількість людей, свої смаки або з урахуванням ціни в міру зміни характеристик. Яскравий приклад - замовлення готової їжі, де людина вибирає обсяг напою, діаметр піци або розмір картоплі фрі, не потребуючи текстового опису.

Вигляд

Короткість - сестра таланту! Цього правила варто дотримуватися, створюючи описи для карток товарів. Вони повинні бути спрямовані на вирішення болів, потреб і бажань цільової аудиторії: потрібно намагатися розмовляти з клієнтами однією мовою. Не варто використовувати терміни, для розшифровки яких споживач змушений буде звертатися за допомогою до Google або Яндекс.

Під час вигляду текст слід розділяти абзацами, підзаголовками та списками. Навіть якщо виникає потреба у створенні довгого опису, то його потрібно розбити на логічні блоки, щоб користувач мав можливість ознайомитися з тією частиною, яка представляє для нього інтерес. В опис повинні бути включені прямі і непрямі характеристики, переваги, комплектація та інші особливості. Необхідно розповідати, кому підійде представлений товар: веганські продукти, ігрова комп'ютерна миша для геймерів, безпечна книжка-іграшка для новонародженого тощо. Якщо продавець обмежиться сухими фактами, то клієнту буде нецікаво і його питання залишаться незакритими.

Фінальна частина опису повинна супроводжуватися закликом до дії, який найбільш ефективно працює спільно з дисконтом або вигідними пропозиціями, наприклад, безкоштовною доставкою. «Зателефонуйте нам», «Заповніть форму зворотного зв'язку», «Купіть в один клік» та інші заклики - фактори, що позитивно впливають на конверсію.

Семантична оптимізація

Використання ключових слів в описах товарів - важливий компонент просування як картки, так і інтернет-магазину в цілому (стимулює залучення органічного трафіку). Пошук ключових слів виконується за допомогою сервісів Google Trends (дозволяє додатково оцінити динаміку попиту і сезонність) і Яндекс.Вордстат, в описах рекомендується використовувати низько-, середньо- і високочастотні запити, але без переспаму і негативного впливу на зручність текстів. Запити варто інтегрувати в метатеги, title фотографій, заголовки і підзаголовки, а тексти повинні бути створені в першу чергу для людей, а вже потім для пошукових роботів. Якщо йдеться про великий інтернет-магазин із сотнями товарів, то масову обробку запитів зручніше виконувати через сервіс Key Collector.

Практична користь

Технічні характеристики продукту йдуть окремим блоком, опис - не тільки дублює їх, а й пояснює. Наприклад, при купівлі пральної машини споживач хоче враховувати рівень шуму, однак не розуміє, які цифри означають голосно, а які - тихо. Потрібно надати клієнтам пояснення, в іншому випадку вони відправляться за ними або в пошукову систему, або на сайт конкурентів.

Якщо опис в картці перевантажувати не хочеться, то можна прикріпити посилання на блог, гайд або базу знань, як це робить інтернет-магазин цифрової і побутової техніки DNS. Гарне рішення - спливаючі підказки біля характеристик, які відкриваються після того, як користувач на них клікне (при бажанні він може перейти в розділ з детальною технічною інформацією). Під час вивчення карток користувач не повинен потребувати пошуку додаткової інформації на сторонніх платформах.

Унікальність описів

При наповненні каталогу інтернет-магазину не варто брати описи з партнерських сайтів або платформ постачальників: створюйте свій контент, щоб отримати стабільні позиції у видачі і заслужити довіру клієнтів. Технічні характеристики та особливості з чужих описів можна взяти за основу для достовірності, але текстове наповнення для вашого інтернет-магазину має бути унікальним. Важливим правилом є адаптація контенту під потреби цільової аудиторії, регіон, ціноутворення та інші, але не менш важливі фактори.

Друге правило полягає у відмові від дублювання однакових текстів у різних картках. Унікальний контент - важливий фактор ранжування, копіювання та інші схеми уповільнюють або повністю зупиняють процес просування. Клієнти не хоча повертатися в інтернет-магазин, для наповнення якого використовуються однотипні описи або взяті з партнерських сайтів.

Структурування карток товару

При наповненні карток товару потрібно впроваджувати додаткові елементи, блоки:

  • фотографії, які можна збільшити для деталізації;
  • точна назва товару, в якому вказані артикул, виробник, вага, інші характеристики (не повинно бути занадто довгим);
  • специфікація - від габаритів до комплектації, важливо використовувати основні параметри, що допомагають споживачеві оцінити зовнішні та якісні ознаки продукту;
  • блоки з перевагами, їх розкривають за допомогою анімації, відеороликів, фото, текстів, іншого контенту;
  • розділ з акціями, вигодами, іншими пропозиціями;
  • огляди продукції у формі відео прямо в картці або посилання на тематичну статтю в блозі;
  • відгуки та оцінки користувача, що допомагають перейняти чужий споживчий досвід.

Додатково потрібно впровадити в картку блоки з інформацією про доставку, гарантії, повернення та кредитні програми - від посилань до вкладок на сторінці. У нижній частині повинні бути розташовані блоки товарних рекомендацій: схожа або доповнююча продукція.

Яких помилок варто уникати при складанні описів для карток товарів

  • Копіювання чужого контенту або використання однакових описів у різних картках, що негативно позначається на просуванні в пошукових системах (аж до накладання фільтрів або блокування окремих сторінок).
  • Довгі незручні тексти, при оформленні яких не використовувалися списки, підзаголовки, абзаци: їх нецікаво читати, складно сприймати.
  • Переспам, допущений в ході оптимізації. Перевірити можна через сервіси семантичного аналізу «^ его», Text.ru або «Тургенев».
  • Відмова від опису. Краще додати короткий текст, ніж залишити картку порожньою, доповнивши її лише сухими технічними характеристиками.

Насамкінець

Картка товару - не просто презентаційний фактор, а елемент продажів, тому підготовці описів потрібно приділити особливу увагу. Практична користь, логічний стиль викладу, структурований текст і доступні формулювання - це те, що хоче отримати потенційний клієнт. Потрібно опрацювати болі і потреби аудиторії, відмовитися від переоптимізації, не боятися говорити про переваги. Рекомендується використовувати авторський, а не дубльований контент, підтверджений соціальними доказами у формі відгуків, оцінок, користувацьких оглядів. Для підвищення конверсії потрібно впровадити блоки товарних рекомендацій і заклики до дії.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка