Просування сайту за допомогою соціальних мереж: стратегія, реклама, результат

Самостійна або професійна розкрутка сайту за допомогою соціальних мереж набуває все більшої популярності. Справа в тому, що «ВКонтакте», «Твіттер» та інші соціальні майданчики стали місцем проживання мільйонів юзерів, які мають різні смаки та інтереси. Із соціальних мереж черпають інформацію, з їх допомогою шукають розважальний контент, спілкуються і заводять нові знайомства. Не дивно, що багато бізнесів орієнтовані на розвиток в соціальних мережах, адже можна охопити широку аудиторію і залучити якісний трафік. Про те, як виконується розкрутка, з якими проблемами просування в соціальних мережах можна зіткнутися, ми розповімо прямо зараз.

З чого почати розкрутку сайту за допомогою соціальних мереж?

Комплексному розвитку бізнесу в соціальних мережах передують підготовчі роботи:

  • створення, підготовка і поліпшення сайту, на який буде залучатися трафік;
  • вибір методів просування;
  • вибір тем, складання контент-плану, розробка стратегії комунікації.

Так, робота багатоступенева і непроста, однак вона принесе соковиті плоди у вигляді підвищення конверсії, нових клієнтів, якісного трафіку, більша кількість якого буде йти з мобільних пристроїв. Плюсів багато, тому розглянемо всі етапи і особливості просування в соціальних мережах більш детально.

У чому полягає відмінність SEO і SMM, і чому це важливо?

Починаючи просування сайту в соціальних мережах, необхідно пам'ятати про те, що SEO і SMM мають відмінності, класифікувати ці поняття як єдине ціле не можна.

  • SEO (від англ. Search Engine Optimization) - комплекс заходів, спрямованих на зовнішню і внутрішню пошукову оптимізацію. Головна мета - просування сайту за пошуковими запитами, які використовують юзери. Правильне SEO забезпечує приплив органічного трафіку, підвищує відвідуваність сайту і, як результат, конверсію. Використовуються різні інструменти - від ключових запитів до нарощування кількості зворотних посилань.
  • SMM (від англ. Social Media Marketing) - маркетинг у соціальних мережах. Сюди входить ведення груп, запуск платних рекламних кампаній, інфоповоди та інші інструменти, що дозволяють привернути увагу потенційних клієнтів. SMM досить ефективний, адже більше 70% юзерів у віці від 18 до 40 років воліють відстежувати новинки, шукати інформацію і комунікувати з брендом через соціальні мережі.

Різниця між SMM і SEO очевидна: маркетинг в першу чергу спрямований на підвищення впізнаваності, а СЕО - на залучення реальних клієнтів. Однак соціальні мережі впливають на SEO, адже якщо користувач буде шукати товар, компанію або інтернет-магазин за назвою/брендом/регіоном, то в перших рядках видачі він побачить не тільки основний сайт, але і посилання на групу. Наявність останньої підвищує довіру і трафік. Ці інструменти можна використовувати в парі, що дозволить досягти відмінних результатів.

Як підготуватися до розкрутки сайту за допомогою соціальних мереж?

Юзери активно клікають на посилання із соціальних мереж, подальша їхня поведінка визначає якість сайту. Тому останній необхідно підготувати, виконавши оптимізацію під соціальні мережі (SMO). До запуску кампанії можна замовити розробку цільової сторінки, яка допоможе зібрати контактні дані і вигідно презентувати продукт/послугу. Наявність лендингу особливо актуальна для таргетованої реклами. Звичайно, однієї сторінки не достатньо, на цьому етапі важливо подбати про оптимізацію, аналітику, розстановку пріоритетів тощо. Розглянемо пул технічних методів, які допоможуть підготувати сайт до розкрутки за допомогою соціальних мереж.

Кнопки, які дозволяють розшарити інформацію

Потенційні відвідувачі соціальних мереж не люблять виконувати багато дій. Навряд чи вони захочуть копіювати текст, видаляти з нього картинки, а потім публікувати його на своїй сторінці. Можна зробити пару кліків, щоб за допомогою посилання із соцмереж зберегти вподобану публікацію. Для цього створені кнопки «Поділитися». Найчастіше на сайт додають кнопки для найпопулярніших соцмереж:

  • «Твіттер»;
  • «ВКонтакте»;
  • «Однокласники», інші.

При виборі кнопок необхідно орієнтуватися на потенційну цільову аудиторію та сайти, з яких ви хочете отримувати трафік. Наприклад, в «Однокласниках» сидить солідна і платоспроможна аудиторія, у VK - різношерста, а Linkedin вибирають активні професіонали. Додати кнопки можна за кілька хвилин, використавши плагіни та інструменти, призначені для того чи іншого движку.

Віджети

Сайти, які мають представництва в соціальних мережах, повинні бути доповнені графічними блоками, що закликають юзерів підписатися або хоча б відвідати групу. Віджети суттєво підвищують кількість фоловерів, які отримуватимуть свіжу інформацію про діяльність та оновлення компанії, інтернет-магазину. За допомогою віджетів випадкового відвідувача можна конвертувати в клієнта - це ефективно і недорого.

Гарні публікації

Для створення красивих і структурованих публікацій можна використовувати протоколи Open Graph і Twitter Card. У цьому випадку після репосту запис виглядатиме акуратно і привабливо, прийнявши форму графічного об'єкта.

Особливості просування в соціальних мережах: контент

Виконуючи СЕО-оптимізацію, можна досить швидко просунути сайт у пошукових системах. Сторінки соціальних мереж будуть пов'язані з сайтом посиланнями, проте необхідно враховувати вимоги цільових відвідувачів. Останніх не цікавить вторинність або сухі комерційні матеріали, їх може відштовхнути пряма реклама або занадто агресивні заклики до дії. Для розкрутки сайту за допомогою соціальних мереж потрібно використовувати класний контент, витриманий в єдиному стилі і тематиці.

Форму подачі, стиль написання, характер оформлення визначає бізнес, під який контент створюється. Необхідно рівномірно розподіляти вагу інформаційного навантаження:

  • публікації, пов'язані з комерційною та інформаційною тематикою, можуть займати до 40%;
  • розважальний контент - до 60%.

Формат і співвідношення постів вибирається після виконання наступних дій:

  • аналіз пабліків конкурентів;
  • збір інформації через опитування;
  • залучення таємних покупців за необхідності;
  • робота з цільовою аудиторією.

На базі цих даних збирається інформація, гарячі теми та пріоритетні шляхи розвитку групи. Виконується формування конкурентного УТП. Якщо аудиторія - молоді люди, то необхідно орієнтуватися на сучасні теми, які допоможуть спілкуватися з передплатниками зрозумілою для них мовою. Жінки приділяють багато уваги якості, чоловіки дивляться на ціну і читають відгуки, люди пенсійного віку люблять корисні поради і охоче беруть участь в акціях.

Під час аналізу сторінок конкурентів рекомендується звертати увагу на пости, які набрали більшу кількість лайків і коментарів. Така активність означає, що користувачі жваво цікавляться тим чи іншим питанням. Вибір правильних тем і формату - основа розвитку бізнесу в соціальних мережах.

Пріоритетні методи просування

Користувачі уважно ставляться до контенту, який лайкають або розшарюють. Більш виборчими стають соціальні мережі, які віддають місця в стрічці приватним сторінкам, а не бізнес-групам. Це одна з головних проблем просування бізнесу в соціальних мережах, адже для отримання високих позицій доводиться інвестувати в рекламу. Однак є лазівки і комплекс безкоштовних методів, які допоможуть подолати всі проблеми просування бізнесу в соціальних мережах.

Оптимізація під запити

Соціальні мережі впливають на SEO, тому при розкрутці пабліка доцільно використовувати ключові запити. За їх допомогою потенційні передплатники зможуть знайти ваш блог серед сотень інших. Запити варто використовувати в:

  • назві групи;
  • контенті;
  • коментарях.

Для вибору ключових слів можна використовувати сторонні інструменти, наприклад, SE Ranking, який допоможе скласти правильну семантику. Зверніть увагу на те, що вплив на позиції групи роблять різні види активності - від лайків до коментарів. Тому в постах необхідно закликати користувачів виконати будь-яку дію, що позитивно позначиться на внутрішньому рейтингу. При використанні запитів не варто спамити, краще орієнтуватися на природні входження.

Чарівність хештегів

Займаючись розвитком бізнесу в соціальних мережах, не можна забувати про хештеги, які є тематичними запитами. З їх допомогою можна без проблем вивести публікацію на перші позиції. Підбір хештегів схожий з підбором ключових слів, адже вони можуть бути низько-, середньо- і високочастими. Вибір здійснюється на базі специфіки ніші або за допомогою онлайн-інструментів. Варто пам'ятати про те, що хештеги повинні доповнювати матеріал і бути релевантними. Не варто використовувати мегапопулярні слова, адже такий підхід призведе до того, що пости не виділятися на тлі конкурентів.

Які ще безкоштовні методи можна використовувати для просування в соцмережах?

Для розкрутки можна використовувати інші інструменти, що демонструють високу ефективність:

  • бонуси за активність. Йдеться про знижки і промокоди, які юзери отримуватимуть за коментарі, лайки, репости тощо. Варто стимулювати спілкування, щоб збільшити активність на сторінці та залучити нових фоловерів;
  • комунікація. Можна буде керувати думками, оперативно реагувати на відгуки, що мають негативний або нейтральний окрас. Комунікація демонструють те, що бренд, компанія або інтернет-магазин зацікавлені в задоволенні вимог клієнтів;
  • конкурси. Конкурси теж пов'язані з проявом активності на сторінці, на фініші кращі учасники отримають призи. Аудиторія радісно реагує на такі кампанії і навіть шукає їх за допомогою хештегів;
  • крос-маркетинг. У рамках перехресного маркетингу два і більша кількість пабліків домовляються про спільну співпрацю. Один продає косметику, інший - модний одяг, чому б не провести акцію або спільну рекламну кампанію, щоб заощадити? Головне правило - партнер повинен працювати в спорідненій, а не в аналогічній ніші, що дозволить уникнути конкуренції.

На цьому етапі не забувайте публікувати зворотні посилання з соціальних мереж, реагуйте на звернення, створюйте якісний контент, інтегруючи в нього хештеги і ключові запити.

Платне просування

Набір інструментів і характер рекламних кампаній визначає соцмережа, розглянемо універсальні варіанти:

  • таргетована реклама, доповнена пікселем ретаргетингу. Перша відрізняється гнучкими налаштуваннями, може бути адаптована під цільову аудиторію. Піксель необхідний для того, щоб відстежувати дії користувачів, які прийшли з соцмережі на сайт;
  • платна реклама у блогерів-інфлюенсерів. Має високу ціну, але відрізняється широким охопленням. Реклама має рекомендаційний характер, але юзери активно купують те, що радить їхній кумир. На перших порах можна почати з блогерів, які мають до 1 тис. фоловерів, що дозволить оцінити ефективність інструменту;
  • реклама в групах, які відвідує ЦА. Вартість поста визначає популярність групи, кількість фоловерів, тематика і регіон. Рекламні публікації забезпечують приплив користувачів як на основний сайт, так і в групу.

Головна проблема просування в соціальних мережах полягає в тому, що спочатку доводиться тестувати різні методи розкрутки. Багато хто виявляється низькоефективним, інші працюють просто відмінно, але на тестування необхідно витрачати і час, і гроші. Оптимальним рішенням стане замовлення розкрутки у приватного маркетолога або в агентстві. Послуги професіоналів коштують недешево, але вони допоможуть уникнути помилок і проблем.

Насамкінець

Ми розглянули вплив соціальних мереж на SEO, розповіли про те, чим відрізняється SEO і SMM, а також підготували зразковий план розкрутки групи. Пабліки мають величезний вплив на позиціонування бренду, управління думками, загальну лояльність цільової аудиторії. Роботу необхідно починати з формування чіткої стратегії, визначення бюджету та аналізу ЦА. Для ведення групи необхідно буде залучити додаткових фахівців, в першу чергу мова йде про адміністратора, кількох авторів і менеджерів.

До запуску групи проаналізуйте конкурентів, не забувайте збирати актуальну інформацію, що стосується SMM-просування. Пам'ятайте про те, що пабліки мають величезне значення, адже сучасний бізнес не може повноцінно розвиватися без роботи в соціальних мережах.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка