ТОП-13 сервісів для ефективного просування бізнесу в пошуковому просторі

Просування бізнесу в інтернеті - роботи, спрямовані на зміцнення позицій сайту, нарощування кількості клієнтів. Для просування в сфері e-commerce недостатньо класичного SEO, адже потенційні клієнти використовують сервіси пошукових систем, вони шукають інформацію в соцмережах і через інші джерела. Ми розповідаємо про ТОП-13 сервіси, які допоможуть привести на сайт нових клієнтів, а також зміцнити позиції в пошукових системах.

Особливості роботи з додатковими каналами

Користувач, який ввів у пошуковий рядок запит «купити крісло в Ростові-на-Дону», побачить не ваш сайт, а достаток реклами. Перші рядки займають контекстна реклама, великі торгові мережі, агрегатори, маркетплейси. Схема розміщення блоків і підказок для користувачів в Яндекс і Google розрізняється, проте не дуже відомим комерційним сайтам потрапити в ТОП-10 або 20 дуже складно. При розробці стратегії потрібно враховувати два параметри:

  • пошуковий простір. Майданчики, що збирають інформацію про компанії, інтернет-магазини. Це можуть бути відзовики, каталоги, агрегатори, маркетплейси, інші ресурси, які займають перші рядки пошукової видачі за різними запитами;
  • оптимізація пошукового простору. Є набором робіт, що дозволяє охопити пріоритетні майданчики. Орієнтована на розширення присутності компанії або бренду в інтернет-просторі.

Перераховані параметри дозволяють підвищити обсяг взаємодій у ланцюжку клієнт-комерція, вони залучають потенційних покупців у воронку продажів. У цей же час відбувається знайомство з компанією, а також надходять перші замовлення, але без обов'язкової взаємодії з основним сайтом продавця.

Які ресурси можна використовувати для оптимізації бізнесу в пошуковому просторі?

При виборі ресурсів для оптимізації бізнесу потрібно враховувати нішу, цільову аудиторію і регіон продажів. У пріоритеті майданчики, через які можна продавати, наприклад, карти Google і Яндекс, Яндекс.Маркет, Google Покупки, агрегатори, маркетплейси (Avito, Lamoda, Ozon, інші). Можна використовувати потенціал YouTube, Яндекс.Дзен, а також сервісів з надання послуг та інформаційних майданчиків (питання-відповідь, Яндекс.К'ю, інші).

Рекомендується звертати увагу на нішу ведення бізнесу, адже видача за комерційними запитами буде змінюватися відповідно до інтересів користувача. Для успішної реалізації нерухомості і просування ріелторських послуг варто використовувати Cian і Avito, електроніка добре продається через Ozon і Goods, автомобілі - через Auto.ru, Avito, Yoce. Сервісів багато, ви можете знайти кращі за допомогою релевантних запитів, вивчення каталогів. Ми розповідаємо про ресурси з бездоганною репутацією і високою відвідуваністю, які допоможуть наростити присутність бізнесу в пошуковому просторі.

Яндекс.Послуги

Сервіс дозволяє користувачам знайти фахівців. На сайті представлені резюме електриків, репетиторів, психологів, інших експертів. На Яндекс.Послуги можуть зареєструватися приватні виконавці, самозайняті, компанії. Головне правило - коректне заповнення анкети (неприпустимі опікунки, помилки, недостовірна інформація), за чим слід проходження модерації. Кожен зареєстрований користувач отримує відгуки і рейтинг, що допомагає потенційним замовникам оцінити рівень компетентності.

Яндекс.Маркет

Маркет є агрегатором, на сторінках якого зібрані товари, комерційні пропозиції компаній. Тут можна вибрати одяг, смартфони, побутову техніку, добрива для дачі, продукти, інші корисні товари. Користувачі можуть вивчати відгуки, технічні характеристики, здійснювати порівняння цін. Агрегатор стане потужним додатковим каналом продажів, його представники беруть на себе вирішення питань, пов'язаних з комунікацією, логістикою. Власнику бізнесу потрібно додати свою компанію в Маркет, встановити ціни, здійснити вивантаження товарів, а потім оплатити послуги агрегатора.

Карти пошукових систем, 2ГИС

Карти Google і Яндекс, а також 2ГИС дозволяють користувачам знайти компанії і заклади. Наприклад, вони можуть шукати найближчий шоу-рум, компанію з доставки суші або автомийку. Після введення запиту юзери побачать адресу, контактні дані, фото закладу. Якщо компанія не зареєстрована в цих сервісах, то високий ризик втратити велику кількість теплих клієнтів.

Під час реєстрації необхідно вказати максимальну кількість актуальних даних про бізнес, а також попрацювати з відгуками, які клієнти враховують при прийнятті рішення про звернення в компанію. Попередньо варто додати дані про компанію в Яндекс.Довідник і Google Business, для реєстрації на 2ГИС потрібно заповнити форму через reklama.2gis.ru. Після перевірки компанія буде додана на сайт, клієнти зможуть шукати її, ділитися відгуками.

Яндекс.Дзен

Сервіс активно використовується для монетизації контенту, ведення особистих і комерційних блогів, а також прямої і нативної реклами. Контент представлений у формі текстів, зображень, відео. Плюс - можливість додавати посилання на сторонні ресурси. Канал на Яндекс.Дзен можна трансформувати в комерційний блог, в якому буде публікуватися інформація про новинки в індустрії, оновленнях, цікавих товарах тощо. Реєстрація на Дзен займає мінімум часу, всі публіковані матеріали повинні бути унікальними.

Яндекс.К'ю

Сервіс дає можливість ставити питання і отримувати відповіді експертів. Має схожі риси з Відповідями Mail, але більш глобальний і просунутий. Представники компанії можуть відповідати на запитання користувачів, а також забезпечувати додаткову рекламу. Приємний бонус - можливість додавати прямі посилання на основний сайт, створювати теми для активних обговорень і давати відповіді, діючи від імені своєї компанії. Реєстрація виконується через акаунт Яндекс, рекомендується приділити час заповненню профілю та розміщенню максимально детальної інформації про компанію.

Відеохостинг YouTube

На відеохостингу можна розміщувати інформаційні, комерційні та інші відеоролики, які забезпечать додаткову присутність бізнесу в інтернеті. Реалізована можливість додавати посилання на основний сайт, комунікувати з аудиторією і працювати з вірусним контентом. Відзняті відеоролики рекомендується завантажувати не тільки на відеохостинг, але і на основний сайт, що матиме позитивний вплив на поведінкові фактори. Варто доповнювати ролики фірмовою атрибутикою, чергувати комерційний, розважальний та інформаційний контент, щоб досягти високого охоплення.

Blizko.ru

Через сервіс можна реалізувати велику кількість товарів і послуг, він стане ефективним додатковим каналом збуту. Користувачі можуть знайомитися з пропозиціями компанії, вибирати товари і здійснювати переходи на основний сайт. Для початку роботи потрібно пройти реєстрацію в якості компанії, а потім внести оплату за послугу.

Які ще сервіси можна використовувати?

  • Глобальний майданчик дозволяє продавати товари, послуги, матеріали та багато іншого. Реалізована система відгуків і рейтингу, через Avito можуть продавати приватні користувачі і компанії.
  • У сервісі зосереджена інформація про компанії, його відвідуваність перевищує 15 млн на місяць. Користувачі можуть шукати компанії, а також залишати відгуки.
  • Google Shopping. Призначений для пошуку товарів, порівняння цін і здійснення покупок.
  • Яндекс.Еда. Орієнтований на представників сфери громадського харчування, допомагає кафе, ресторанам і службам доставки підвищувати кількість замовлень і залучати нових клієнтів.
  • Яндекс.Оголошення. Безкоштовний сервіс від Яндекс, має схожі риси з Avito.
  • ru. Сервіс для пошуку приватних фахівців, а також представників профільних компаній.

Насамкінець

При виборі сервісів враховуйте сферу ведення діяльності та переваги клієнтів. Оцініть бюджет, адже за співпрацю з багатьма майданчиками необхідно вносити оплату. Під час роботи з сервісами використовуйте різний контент, відмовтеся від дублюючих статей. Обов'язково вивчіть вимоги кожного майданчика, адже порушення правил спричинить блокування. Використовуйте всі доступні канали, які допоможуть підвищити присутність бізнесу в інтернеті, що необхідно для залучення клієнтів, збільшення звернень і зміцнення позицій основного сайту в пошукових системах.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка