Вибираємо онлайн-консультант для сайту: поради та огляд кращих інструментів

Оперативна комунікація з клієнтом - пріоритетне завдання будь-якого сайту, через який ведеться комерційна діяльність. Чим менше клієнту потрібно виконати дій для зв'язку з менеджером, тим вище шанси на укладення успішної угоди. Для вирішення цього завдання використовуються онлайн-консультанти - віджети, що встановлюються на сайт. Після встановлення з'являється форма, через яку клієнт може спілкуватися з менеджером, як у звичайному месенджері. Ми розповідаємо про те, в чому полягає користь таких консультацій, а також даємо рекомендації щодо вибору кращого віджету.

Чому вашому комерційному сайту потрібен онлайн-консультант?

Онлайн-консультант - функціональний інструмент для бізнесу, що дозволяє налаштувати стабільний зворотний зв'язок з клієнтами:

  • підвищення конверсії. Клієнти не хочуть дзвонити в інтернет-магазин, їм простіше написати коротке повідомлення, щоб отримати моментальну відповідь. Відсутність консультанта знижує конверсію, робить негативний вплив на продажі;
  • короткий час очікування. Клієнту не потрібно чекати, поки йому передзвонять або звільниться телефонна лінія, що істотно підвищує лояльність до компанії;
  • довіра. Отримуючи оперативну допомогу, клієнту починають довіряти компанії. Відбувається зростання кількості укладених угод, позитивних відгуків.

Ще один важливий фактор - збір статистичних даних в режимі реального часу. Ви зможете оцінити роботу менеджера, дізнатися про дії користувача і зрозуміти, на якому етапі він зривається з вирви продажів. Онлайн-консультанти - корисний віджет, тому розглянемо кращі рішення для вашого e-commerce-бізнесу.

ТОП-7 найкращих онлайн-чатів

Чат для сайту JivoSite

JivoSite - умовно-безкоштовний інструмент, що займає впевнені позиції в своєму сегменті. Він сумісний з сайтами будь-якого типу, працює на будь-яких операційних системах персональних комп'ютерів, мобільних телефонів і планшетів. Інструмент дозволяє збирати живу статистику, за його допомогою виконується контроль менеджерів, виявляються помилки в повідомленнях і точний час діалогу. Він є не тільки каналом комунікації, а й аналітичним інструментом.

Можна використовувати базову версію, яка поширюється безкоштовно. Якщо мова йде про широкомасштабний бізнес, то варто підключити професійне рішення: близько 750 руб. за кожного підключеного менеджера.

MANGO Chat

Цей онлайн-консультант допомагає налаштувати зворотний зв'язок з покупцями, а також наділений функціями опитувальника, підтримує дзвінки. Всі діалоги зберігаються, що дозволяє аналізувати як поведінку клієнтів, так і роботу менеджерів. MANGO Chat підтримує автовідповідання, можна налаштовувати дизайн з урахуванням айдентики компанії. Базова версія поширюється безкоштовно, вартість PRO-варіанту досягає 600 руб. на місяць, що не дуже дорого.

Envybox

Чат можна використовувати на мобільних пристроях під управлінням операційних систем iOS, Android. Він має багатий функціонал, наприклад, реалізована можливість відправки смайлів або файлів, а новому користувачеві автоматично присвоюється нік. Гнучкі налаштування допоможуть адаптувати віджет під потреби бізнесу. Платна версія коштує близько 750 руб. за кожного підключеного оператора, інструмент можна тестувати безкоштовно протягом тижня.

Callibri МультиЧат

Інструмент підтримує великий набір функцій, які будуть корисні для бізнесу:

  • дистанційне консультування;
  • налаштування зворотних дзвінків;
  • автоматичний збір повідомлень з месенджерів, соціальних мереж;
  • конструктори опитувальників, інші.

Доступні деталізовані аналітичні звіти, наприклад, ви можете отримати оцінку діалогу, рівень навантаження на менеджерів, інші корисні відомості. Ціна розраховується з урахуванням відвідуваності сайту, середній місячний чек становить 1 тис. руб.

StreamWood

Онлайн-консультант забезпечує збір статистичних і аналітичних даних про клієнтів, а також про відвідувачів сайту, менеджерів. Всі діалоги, здійснені через чат, зберігаються і відправляються на пріоритетну електронну адресу, задану власником сайту. Чат функціональний, приємний бонус - відсутність потреби в установці софту на комп'ютер, ви зможете використовувати веб-версію для роботи. Доступна демо-версія терміном до двох тижнів, подальша тарифікація виконується за кількістю підключених менеджерів: понад 1 тис. руб. за співробітника.

Cleversite

Чат стане знахідкою для представників малого бізнесу, адже його можна використовувати безкоштовно або за символічну плату. Працює на ПК, телефонах, також доступна веб-версія. Підтримує налаштування автоматичних запрошень, систем для комунікації, зберігання заявок клієнтів. Характеризується адаптивністю, має вбудовані системи аналітики. Можна підключити платний тариф - від 100 руб. на місяць, щоб отримати можливість відключити рекламне посилання на сайт чату.

Krible

Функціональний інструмент для бізнесу відрізняється простотою використання. З його допомогою легко налагодити систему спілкування, а також здійснювати збір аналітичних даних. Відомості про клієнтів накопичуються поступово, вартість використання чату стартує від 950 руб., доступно кілька тарифів з різною кількістю функцій і додаткових каналів.

   

Секрети вибору онлайн-консультанта для комерційного сайту

На ринку представлено багато інструментів для дистанційної комунікації, проте не потрібно купувати перший-ліпший. Рекомендується здійснити аналіз поточного положення бізнесу, подивитися рішення конкурентів, визначити цілі, які чат повинен вирішувати. Дайте собі відповіді на ряд питань:

  • Навіщо необхідний чат, які функції він буде виконувати, які завдання повинен вирішувати? Визначте, як часто в інтернет-магазин звертаються клієнти. Вивчіть історію запитань, а також зберіть дані про майданчики, які ці люди регулярно відвідують. Пріоритетні канали можна відразу додати до віджету, щоб підвищити його ефективність.
  • Який бюджет ви маєте для запуску чату? Оцініть відвідуваність сайту і кількість менеджерів, які будуть використовувати інструмент. Відмовтеся від функцій, які не потрібні, що допоможе добре заощадити.
  • Чи є потреба в інтеграції з CRM? Інтеграція необхідна в разі, якщо ви будете передавати дані або використовувати їх для обробки замовлень.

Ще один важливий момент - час комунікації. Якщо ваші клієнти заходять на сайт переважно ввечері або вночі, коли менеджери вже не працюють, то необхідний інструмент з можливостями чат-бота. Структуровані автоматичні скрипти діалогів допоможуть користувачам знайти відповіді на будь-які питання, а бізнесу - зібрати інформацію і виявити болі споживача.

Насамкінець

Онлайн-консультанти - помічники підприємців, які хочуть приділяти покупцям максимальну кількість уваги. Вони збирають аналітичні дані, які лягають в основу розробки вдосконалених бізнес-рішень. При пошуку кращого інструменту обов'язково оцініть простоту функціоналу і дизайн, проведіть порівняльний аналіз цін і зберіть відгуки, щоб зробити вибір, який принесе бізнесу користь. Онлайн-консультантів варто доповнювати калькуляторами, інтерактивними елементами та іншими інструментами - комплексний підхід забезпечить підвищення конверсії та лояльності клієнтів.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка