Як правильно скласти семантичне ядро сайту

Семантичне ядро - це набір тематичних запитів (словосполучення, морфологічні форми), за допомогою яких пошукові системи знаходять сайт. У представленому матеріалі зібрана актуальна інформація про те, як скласти семантичне ядро сайту самостійно.

Первинний аналіз

Почати складання семантичного ядра сайту потрібно зі створення таблиці в програмі Microsoft Word або Excel. Ця таблиця буде виконувати функцію контент-плану, в неї включають такі колонки:

  • робоча назва та адреса веб-сторінки (URL);
  • основний запит;
  • частотність;
  • додаткові ключові слова.

Після цього потрібно провести аналіз:

  • конкурентів,
  • контекстної реклами,
  • тематики ресурсу.

Далі варто підготувати список орієнтовних запитів:

  • всі можливі назви товару або послуги: різні словоформи (в тому числі з помилками), на латиниці і кирилиці, умовні скорочення, інші. Необхідно використовувати елементи синонімізації, адже словосполучення «купальник для плавання» можна перетворити на «купальник для басейну» або «купальник для моря»;
  • характеристики товарів, послуг. Наприклад, «червоні кросівки Nike», «жіночий гірський велосипед», інші конкретизуючі фрази;
  • слова-приманки: дешево, професійно, недорого, акція.

Саме глибокий аналіз відіграє першочергову роль у питанні про те, як створити семантичне ядро сайту, яке працюватиме. Після збору пулу первинних ключів можна використовувати спеціальні платні та безкоштовні сервіси, що відображають статистику пошукової активності.

Як правильно скласти семантичне ядро для сайту за допомогою сервісів для підбору ключових слів?

Для складання SEO-ядра найчастіше використовують інструменти «Яндекс.Вордстат» і Google Ads (в перспективі в них буде запущена контекстна реклама). Під час пошуку запитів варто вводити в рядок раніше обрані слова, що відображають специфіку сайту. У спадному списку будуть доступні словосполучення, які користувачі шукають найчастіше. На цьому етапі необхідно:

  • проаналізувати видачу, підібрати відповідні словосполучення;
  • виділити уточнюючі та асоціативні запити. Якщо ви введете слово «кросівки», то побачите великий список слів, де «купити» або «замовити» - уточнюючий запит, а «розміри» або «мода» - асоціативний, який теж потрібен для побудови правильної семантики.

Для пошуку слів також можна використовувати сервіси «Словодер», Keyword Tool, «Букварикс», Key Collector, Rookee. Платні сервіси мають багато додаткових функцій, спрямованих на автоматизацію процесу збору SEO-ядра.

Як підібрати семантичне ядро сайту: види ключових запитів і стоп-слова

Ключові слова можна розділити на 3 групи:

  • низькочастотні (НЧ), які запитуються в пошукових системах близько 500-1000 разів на місяць. За допомогою НЧ можна швидко підняти новий сайт у пошуковій видачі, найчастіше їх впроваджують в описи, розміщені в картках товарів або послуг. Вони досить конкретизовані, складаються з 4-5 слів;
  • середньочастотні (ВДП). Кількість таких запитів сягає 1-10 тис., ТІПзапити активно застосовуються для комерційних ресурсів;
  • високочастотні (^). Найпопулярніші словосполучення, які найчастіше вводять у пошуковий рядок користувачі. Кількість може становити 5-10 тис. і більше, за допомогою ВС можна зміцнити позиції розкручених сайтів.

Частотність залежить від тематики, для молодого ресурсу кращим рішенням стануть середньо- і низькочастотні запити. Після збору ключових слів необхідно прибрати шумові. Наприклад, в інтернет-магазині будуть продаватися нові репліки кросівок, тому можна сміливо видаляти словоформи «б/в», «оригінал», «безкоштовно» і схожі, що не належать до тематики сайту.

Проведення кластеризації

Зібрані ключі доведеться розбити на групи (кластери), об'єднані загальними ознаками. Кластеризація дозволяє видалити зайве і виділити головне, що необхідно для:

  • налаштування ефективних рекламних кампаній;
  • створення релевантних посадкових сторінок;
  • формування докладної структури сайту.

Кластеризація - складний процес, тому краще використовувати сервіси автоматизації: MegaIndex, SE Ranking, інші. Готові кластери рекомендується перевіряти вручну, щоб виключити ймовірні помилки, неточності.

Під час складання SEO-ядра потрібно орієнтуватися на тематику сайту, переваги потенційних клієнтів, а також зовнішні джерела: контекстна реклама, пошукові підказки, аналіз конкуруючих ресурсів. Пам'ятайте: правильне складання семантичного ядра є важливим елементом в оптимізації сайту і відіграє велику роль у просуванні. Поради про те, як сформувати семантичне ядро сайту, допоможуть виконати цю складну роботу правильно, відносно швидко.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка