Що таке лендинг пейдж

Сайт з однією сторінкою допомагає зібрати контактні дані відвідувачів, дає інформацію про пропозицію, підштовхує до придбання товару/послуги.

Що таке беклінкі: поняття, цілі та способи отримання зворотних посилань

Беклінкі (зворотні посилання на сайт) - важливий елемент просування в пошукових системах. Якісний посилальний профіль, сформований на базі авторитетних і трастових майданчиків, підвищує довіру пошукових систем і прискорює процес просування за релевантними ключовими словами. Розповідаємо, чому вашому сайту потрібні беклянки, як їх отримати і сегментувати за якістю.

Індексний файл robots.txt: ключові рекомендації для вебмайстрів-початківців

Про швидку індексацію молодого сайту або нових сторінок старого ресурсу мріє кожен вебмайстер. Досягти успіхів у цьому питанні допоможе robots.txt, який є навігаційним маяком для пошукових систем. Ми підготували великий гайд, який стосується особливостей, функцій і налаштування robots.txt.

Скільки часу потрібно для SEO: думки експертів і відповідь представників Google

Нещодавно в журналі Search Engine Journal була опублікована стаття Джеремі Кнауфа, SEO-фахівця з великим досвідом, присвячена часу, який необхідний для реалізації SEO. Джеремі говорить про те, SEO - це завдання з кількома змінними, тому визначити витрати або терміни дуже складно. Потрібно враховувати не тільки показники свого сайту, а й дії конкурентів, що ускладнює розрахунки. Кнауф зазначає, що середній термін оптимізації становить 4-12 місяців без урахування специфіки сайту. Розбираємо відповіді Кнауфа і визначаємо, чому він вказав такі терміни.

Сервіси і агрегатори в пошуковій видачі: як їх обійти звичайному сайту

Алгоритми пошукових систем виводять у ТОП авторитетні сайти, проте перші рядки видачі найчастіше займають агрегатори. Сайти-агрегатори дозволяють користувачам швидко знайти відповідь на питання, з яким вони прийшли в пошукову систему, тому платформи мають пріоритетні позиції. Чи можна новим сайтам обігнати агрегатори в пошуковій видачі, або ж це нерівна боротьба? Розповідаємо про те, як звичайному сайту потрапити в ТОП і що робити, якщо нічого не виходить.

Як зробити мобільну версію для будь-якого сайту

Величезну кількість сайтів та інтернет-магазинів було створено в ті часи, коли про популяризацію смартфонів і планшетів навіть не йшлося. Часи змінилися - у кожного поважаючого себе юзера є 2, а то і 3 девайси, що змушує власників ресурсів створювати мобільні версії сайту. Відмовлятися від адаптивності не можна, інакше можна втратити величезну кількість унікальних відвідувачів. Зараз ми розповімо про те, як зробити мобільну версію ресурсу за допомогою простих інструментів.

Зберігаємо позиції сайту і підвищуємо їх, використовуючи ітераційний підхід

Після первинного наповнення сайту багато власників відмовляються від подальшого розвитку. Семантика зібрана, тексти написані, зовнішні посилання розміщені, більше не потрібно інвестувати в SEO. Однак поступово позиції сайту в пошуковій видачі починають падати, що обумовлено відсутністю оновлень і появою помилок. SEO - ефективний інструмент з тривалим результатом, але працювати вічно одноразова оптимізація не буде. Ми розповідаємо про те, як попередити падіння позицій за допомогою ітеративного підходу.

Як правильно скласти семантичне ядро сайту

Семантичне ядро - це набір тематичних запитів (словосполучення, морфологічні форми), за допомогою яких пошукові системи знаходять сайт. У представленому матеріалі зібрана актуальна інформація про те, як скласти семантичне ядро сайту самостійно.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка