Афілійовані сайти: за якими ознаками можна визначити афіліати

Сайт-афіліат - аналог ресурсу, що створюється для потрапляння в пошукову видачу та отримання позицій. Пошукові системи Яндекс і Google ставляться до афіліатів негативно, найчастіше такі сайти зазнають санкцій у вигляді накладення фільтрів. Дублі запускають компанії, які прагнуть монополізувати ранжування і просувати свої сторінки, на яких представлені послуги і товари. Найчастіше стратегія не приносить очікуваних результатів: пошукові системи швидко виявляють афіліати, погіршують їхні позиції по відношенню до конкурентів. Розповідаємо, які ризики існують для афілійованих сайтів, за якими ознаками їх визначити і яких наслідків варто очікувати.

Що таке афілійований сайт

Афіліат - копія основного просуваного ресурсу, схожість простежується в дизайні, функціоналі, наповненні та інших особливостях. Афіліати запускають для отримання додаткового трафіку: чим більше товарів представлено, тим вище шанси на залучення максимальної кількості зацікавлених покупців. В офлайні продавець може відкрити додатковий магазин, в e-commerce - створити копію сайту, щоб користувачі частіше взаємодіяли з однією і тією ж пропозицією.

Чому афіліати зазнають санкцій з боку пошукових систем

Команда розробників Яндекс і Google намагається викорінювати всі методи, спрямовані на маніпулювання алгоритмами пошукової видачі. Пріоритетні здорова конкуренція між власниками сайтів і комфорт для користувачів. Майданчики, які працюють заради механічного поліпшення позицій, відсіюються практично моментально. Природно, за активною боротьбою приховані корисливі цілі: пошукові системи прагнуть монетизувати будь-які маркетингові ініціативи. Однак боротьба з тіньовими схемами дозволяє зробити видачу більш чистою, тягне за собою підвищення якості матеріалів і комерційних пропозицій в інтернет-просторі.

Який сайт є афілійованим

При виявленні сайтів-афіліатів пошукові системи проводять порівняння платформ, які потрапили під підозру і мають схожі риси:

  • СЕО-ядро, входження запитів;
  • запити, які використовуються користувачами;
  • специфіка структурних елементів, CRM-системи;
  • IP-адреса, хостинг, інші параметри.

Алгоритми звертають увагу на всі види схожості, в тому числі в питаннях дизайну, контенту, технічних параметрів. Проводять інспекції із залученням пошукових роботів з метою виявлення ідентичності та встановлення власників доменів.

Які сайти не вважаються афілійованими

Не заборонено мати кілька сайтів, кількість в принципі не регламентується, але при дотриманні ряду вимог до проектів:

  • мають аудиторію, що не перегукується;
  • не копіюють один одного з метою маніпулювання пошуковою видачею;
  • мають різну семантику;
  • функціонують на субдомені.

Субдомен - безпечний варіант, який практично повністю виключає ризик накладення фільтрів для песимізації.

Причини появи афіліатів

Афіліювання - складний процес, принцип якого до кінця розуміють лише розробники алгоритмів пошукових систем. Компанії не оголошують повний перелік критеріїв, що іноді тягне за собою плутанину. Сайт може бути визнаний афіліатом з наступних причин:

  • платформи мають одного власника;
  • контактні дані, посилання на соцмережі характеризуються 100% збігом;
  • структура, в тому числі найменування розділів і меню, ідентична;
  • для наповнення використовується однаковий контент, є суттєві збіги за назвами, артикулами та іншими критеріями;
  • для оформлення проектів залучаються однакові логотипи, інша фірмова атрибутика;
  • схожість перелинковки, циклічність;
  • скарги, що надходять від конкурентів, звичайних користувачів.

Якщо сайт отримає статус «афіліату», то виправити ситуацію буде складно. Помилки пошукових систем, що відбуваються при оцінці платформ, можуть значно змінити маркетингову стратегію.

Афілійовані сайти в Google, Яндекс: ознаки

Легко зрозуміти, що на платформу накладені фільтри. Сторінки відразу втрачають позиції в ранжуванні, іноді - повністю випадають з видачі, що оцінюється по зменшенню трафіку в Яндекс.Метрику або іншому сервісі. Якщо власник постійно відстежує динаміку, то такі зміни складно пропустити: падають всі основні показники. Для виведення проекту з-під фільтра потрібно комунікувати з представниками пошукової системи. Позиції можуть просісти тільки в Яндекс або Google: накладення санкцій однією платформою не означає автоматичну песимізацію в іншій.

Які наслідки очікувати, якщо сайт був визнаний афіліатом

При накладанні фільтра майданчик випадає з пошукового ранжування. Передбачити всі проблеми складно, а на встановлення зворотного зв'язку з представниками пошуковиків потрібен час. Якщо буде виявлена помилка і платформу відновлять, то повернути досанкційні позиції по різних ключах буде нелегко. Вважається, що позбутися фільтра повністю неможливо: пошуковики, які запідозрили проекти, продовжать песимізацію, але із залученням більш «м'яких» інструментів.

Є підозра, що сайт визнали афіліатом: як його перевірити

Для перевірки можна використовувати потенціал сторонніх сервісів, а також стандартні оператори site або intext. Якщо самостійно виконувати роботу ніколи - можна звернутися до веб-агентства або залучити приватного фахівця, але базова перевірка займає трохи часу - розглянемо, як і де її провести.

BE1.RU

Безкоштовний майданчик, що дозволяє відстежити позиції, регіональність, зовнішні посилання: доступний величезний інструментарій для вебмастерів. Сервіс можна використовувати без реєстрації, при підозрі на афілійованість - краще почати перевірку з нього.

Контактні дані

Складіть список основних контактних даних, які використовуються на сайті, а потім вносьте їх до пошукового рядка: враховуються платформи, на яких повторюються телефонні номери, адреса електронної пошти. Якщо під час перевірки виявлено ресурси з ідентичними дизайном, наповненням, контактами - платформа входить до переліку афіліатів.

Показник унікальності

Афілійовані проекти повністю або частково дублюють якісь сайти, тому про унікальність мова не йде. Для наповнення афіліатів використовується контент, запозичений на оригінальному сайті. Краще перевірити контент на унікальність, використовуючи сервіси Text.ru або Advego, які відразу покажуть, на яких ресурсах завантажені аналогічні матеріали.

Перевірка за допомогою пошукового оператора

Для пошуку в Яндексі залучається оператор intext, процедура займає кілька хвилин:

  • відкрийте пошукову систему;
  • у полі введіть оператор у такому форматі: intext:текст (без пробілів).

Після цього у видачі з'являться платформи, які включають такі ж пропозиції, фрази, що допоможе визначити клони.

Адреса IP

Аффіліати мають однакові IP, а також NS-мітки, дослідити які допоможуть whois-сервіси, що дають інформацію про сайт, вік домену і власника. Відомості доступні на ресурсі Ru-Center, а також у сервісах за аналогією з ip.ru. Перевірка відкрита не тільки для власних, але і для чужих сайтів.

Як зняти аффіліат-фільтри

Накладення фільтрів відбувається швидко, зняти їх - дуже складно, деякі фахівці з СЕО стверджують, що неможливо. Для початку потрібно звернутися в службу технічної підтримки, яка розглядає заявки довго. Краще спочатку подбати про мінімізування загроз, щоб уникнути тривалих розглядів з невідомим результатом.

Як не допустити накладання фільтра за афіліт

Попередити фільтр допоможе ряд простих заходів:

  • для наповнення використовується тільки унікальний контент, після розміщення оригінальність продовжує відстежуватися;
  • використання різних контактних даних у разі, якщо запускаються кілька майданчиків;
  • відмова від брендованих запитів (назва компанії, словоформи) в пошукових заголовках, метатегах Title і Description;
  • залучення альтернативних хостингів, IP і CMS-систем.

Додатково - дотримання регламентів перелінковки та стратегії геопозиціонування.

Питання-відповідь

Коли цільова сторінка вважається афіліатом?

Лендинг не визнають афіліатом у разі, коли він має унікальну семантику і схему входження запитів, оригінальну типологію елементів структури та інші компоненти, що не копіюють існуючі проекти.

Регіональні версії стають причиною визнання ресурсу афіліатом?

Ні, але тільки за умови залучення досвідчених розробників. Останні пропонують розміщення версій на субдоменах, що дозволяє уникнути підозр і накладення санкцій.

Що не є афілійуванням?

Різна цільова аудиторія, суттєві відмінності компонентів, унікальні семантика, дизайн і контент - основні риси, що вказують на якість.

Насамкінець

Дотримання правил, що стосуються оригінальності як контенту, так і візуальної складової, дозволяє попередити накладення санкцій пошуковими системами. Досить регулярно проводити перевірку на унікальність, відстежувати контент (неприпустимо копіювання і розміщення на інших ресурсах без посилання на оригінал), а також дотримуватися обережності при розвитку декількох проектів. В останньому випадку для регіональних майданчиків залучаються субдомени, для проектів у різних нішах - індивідуальні контактні дані та відсутність будь-якого дублювання інформації. Якщо щось пішло не так і санкції вже накладені - звертайтеся за допомогою до професіоналів, які допоможуть зняти фільтр і максимально скоротити можливі втрати як трафіку, так і репутаційні.

Рекомендуємо:

SEO-просування та оптимізація сайту

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка