7 неприємних фактів, які приховують красиві сайти

Мала кількість людей звертаються в компанії через красиві сайти. Насправді, звертають увагу на інші моменти, не обмежуючись привабливістю веб-ресурсів. Дизайн являє собою обгортку, але важливіший зміст. Він не може приховати всі недоліки організації. Вибираючи, потрібно ознайомитися з тим, що ховається за красивою картинкою.

Низькі позиції у видачі пошукової системи

Видимість веб-ресурсу важливіша за привабливість дизайну. Перевірити можна, ввівши в пошуковик назву вашого продукту/послуг. Якщо сайту немає на перших 10-ти сторінках, тоді важливо подбати про просування. Ресурс практично не видно користувачам, тому його дизайн не має великого значення. Бувають зворотні ситуації. Сайт має посередній вигляд, але перебуває на лідируючих позиціях.

Щоб потрапити в ТОП, необхідно переконатися в наявності ключових запитів на сторінках ресурсу, які вводять користувачі в пошукову систему. Необхідно вкласти більше грошових коштів і зусиль на створення неповторного і корисного контенту, ніж на дизайн. Маркетологи, які орієнтують на метрику, дотримуються думки, що високий трафік робить будь-який web-ресурс привабливим, незалежно від його виду.

Розміщення поганого контенту

Корисний і цікавий контент дозволяє залучити аудиторію. При ігноруванні контент-маркетингу, веб-ресурс автоматично поступиться місцем конкурентам. Тут необхідно врахувати наступну статистичну інформацію:

  • більша частина клієнтів віддають перевагу статтям і блогам, ніж рекламі;
  • більшість воліють користуватися послугами фірм, які регулярно публікують контент;
  • чим більше діляться вашим контентом в інтернеті, тим вища ймовірність збільшення продажів (частіше здійснюється через пошту, соціальні мережі, блоги і форуми).

При відсутності блогу на сайті, необхідно його створити. У ньому потрібно регулярно публікувати контент, щоб утримувати клієнтів і залучати нових. Вивчіть питання, які частіше ставлять клієнти. Розкрийте їх у своєму блозі. Перед публікацією постів, обов'язково прочитайте їх вголос. Вони повинні бути грамотно оформлені.

Неправильний інтернет-маркетинг (платформа)

Використовуючи маркетингову платформу, можна досягти успіху в просуванні веб-ресурсу. Завдяки їй можна генерувати ліди, розміщувати контент, оптимізувати конверсію і багато іншого. На цьому етапі головне не поспішати з вибором інструменту. Якщо не будуть поєднуватися, тоді ви витратите багато часу на непотрібні маркетингові дії. Також, буде важко розібратися, які дії дають позитивний результат, а від яких краще відмовитися. Якщо у вас виникли сумніви щодо результативності використовуваних інструментів, визначитися з наступними моментами:

  • Чи дозволяє платформа створювати ліди і вирощувати їх? Допомагає підібрати ключові запити?
  • Чи контролює використовувана платформа маркетингу процес взаємодії з потенційними клієнтами? Забезпечує співпрацю?
  • Чи вимірює платформа ступінь задоволеності клієнтів компанії? Чи діє через електронну пошту?

При невідповідності маркетингової платформи, зникає сенс її використання. Уникнути цього можна, якщо грамотно підбирати інструменти, що дозволяють проаналізувати ідеї в просуванні сайту. Потрібна зручна платформа. У разі великих часових витрат на вивчення функціональності інструменту, необхідно підбирати інший.

Веб-ресурс не генерує ліди

Інтернет є дієвим інструментом для цільового маркетингу, на відміну від традиційних методів, таких як, наприклад, телебачення. Якщо ви не використовуєте свій веб-ресурс для залучення потенційних клієнтів і збільшення їх обізнаності, ви втрачаєте безліч можливостей. Щоб досягти поставлених цілей, необхідно максимально використовувати потенціал свого веб-ресурсу та автоматизувати процес залучення нових, потенційних клієнтів. Важливо правильно оформити заклики до дії, щоб перенаправити потенційних клієнтів на новий щабель вирви продажів.

Для генерації варто врахувати такі моменти:

  • При низькому трафіку допоможе запуск нової кампанію в блозі, задіюючи ключові запити, що цікавлять вашу аудиторію. Потрібно накопичити зовнішні посилання, але тільки на релевантних сайтах. Велика їх кількість з сумнівних ресурсів призводить до накладання фільтрів. Досягти мети можна за допомогою гостьових постів на сторонніх сайтах.
  • Коли трафік є, але кількість лідів невелика, потрібно створювати оффери, що допомагають потенційним клієнтам усвідомити наявні проблеми і потреби. Вони краще пізнають бренд. Збільшується сприйнятливість до подальших маркетингових дій.
  • При достатній кількості лідів, але невеликій кількості реальних клієнтів, потрібно розробляти і просувати оффери для конвертації.

Сайт не впливає на цільову аудиторію

Перед поширенням контенту необхідно переконатися, що правильно визначена цільова аудиторія (ЦА). Потрібно отримати уявлення про те, як люди купують в інтернеті, як на них впливати. Важливо зрозуміти їхні потреби, визначити проблеми, ключові запити, що вводяться в пошуковиках. Потрібно навчитися реагувати на заперечення користувачів, пропонувати їм рішення кращим для них способом. Якщо не зробити цього, ваш контент буде марним.

Щоб впливати на ЦА, в першу чергу необхідно сформувати її образ. Його потрібно використовувати як орієнтир, створюючи рекламний контент. На основі цього підбирається стиль і тон викладу, які відгукнутися в цільовій аудиторії. Особливу увагу потрібно приділити запереченням, з якими частіше стикаються під час роботи.

Застарілий сайт

Відсутність оновлень призведе до того, що сайт стане марним. Вам не потрібно міняти його щодня, але регулярні, навіть маленькі зміни, потрібні. Рекомендації щодо оновлення веб-ресурсу такі:

  • Проводьте А/Б-тестування, щоб оцінити виниклі ідеї. Допомагає проаналізувати зміни в дизайні, кнопці призову, лід-формах та інших змінних. Потрібно розуміти, що не всі виниклі ідеї вдалі.
  • Якщо відсутня інформація про те, що подобається цільовій аудиторії, питати потрібно безпосередньо у неї. Рекомендується розробити опитування, яке буде адресовано клієнтам (як поточним, так і потенційним). Отримані результати допоможуть визначити, які елементи веб-сайту краще залишити, а які потребують доопрацювання.

Відсутність інтеграції сайту в соцмережі

Потрібно розуміти, що більша частина користувачів веб-сайту відвідують його не випадковим чином. Розшарують контент вони теж з певних причин. Перетворитеся на компанію, що поширює цікаву для ЦА інформацію. Постарайтеся, щоб все частіше люди позитивно висловлювалися про ваш бренд.

Якщо бажаєте отримувати від користувачів більшу кількість лайків, репостів і розшарувань контенту, потрібно вкладати приблизно половину енергії в заголовок. Від нього залежить перше враження. Якщо він нудний, непримітний або незрозумілий, тоді ймовірність, що користувач прочитає пост до кінця дуже низька.

При публікації посилань на публікації в соцмережах, необхідно щоразу супроводжувати їх захоплюючими, але короткими описами. Також, важливо стежити за результативністю контенту, який розміщується в профілях. Якщо не робити цього, ви не зможете підвищувати його якість.

Чому не варто обмежуватися дизайном сайту?

Оцінювати ефективність сайту і його надійність не можна, орієнтуючись виключно на його зовнішній вигляд. Природно, цей параметр вносить істотний внесок у перше враження користувача, але є інші критерії, які необхідно враховувати. Серед них головну роль відіграє SEO-просування, що представляє собою технологію розкрутки веб-ресурсу з метою отримання трафіку. Краще вкласти кошти і сили в цей напрямок, ніж у дизайн. Це обумовлено наступними причинами:

  • Можливість залучити трафік за допомогою поліпшення ранжування веб-ресурсу.
  • Отримання довгострокових результатів при грамотній розробці СЕО-стратегії. Вона дозволяє утримувати високі позиції в пошуковій видачі.
  • Конверсія. Красивий дизайн сайту може поліпшити користувальницький досвід, однак він не сприяє збільшенню конверсії, що доступно SEO.
  • Конкурентна боротьба, яка посилюється в онлайн-середовищі. За допомогою СЕО сайт може виділитися серед конкурентів, залучаючи більшу кількість клієнтів.

В цілому, дизайн сайту є важливою частиною успішного веб-сайту, але правильне проведене СЕО може призвести до більш значних результатів у довгостроковій перспективі.

Якщо ви проаналізували свій сайт і зрозуміли, що у нього є як мінімум один з перерахованих вище недоліків, не потрібно вважати, що він зникне самостійно. Необхідно діяти, усунути ці проблеми, поки не завдати серйозної шкоди для бізнесу. З цією метою ви можете звернутися в нашу компанію, де працюють SEO-фахівці з багаторічним досвідом. Вони допоможуть зробити так, щоб ваш сайт мав красиву «обгортку» і відмінний зміст.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка