18 найбільших міфів про SEO

Інтернет-маркетинг з'явився порівняно недавно, але навколо СЕО-просування вже з'явилася велика кількість різних міфів. Часто інформація про оптимізацію сторінок, фактори та час ранжування не відповідає реальності. Її поширюють не тільки люди поза областю, а й фахівці у сфері SEO. Варто краще вивчити популярні міфами, розвіяти їх. Кожен буде розглянутий окремо.

№1: Позиції веб-ресурсу не залежать від оптимізації

Якщо створити сайт з урахуванням інтересів користувачів і роботів-пошуковиків, вдасться підвищити рейтинг, а просування супроводжується збільшеним прибутком. Ресурс буде краще сприйматися людьми. Якщо навігація погана, контент неякісний, є дублі сторінок і відсутня СЕО-оптимізація, тоді сайт не опиниться в топі. Це заважає йому вирватися на перші позиції в пошуку.

№2: Немає потреби у створенні мобільної версії

Сучасні користувачі часто користуються смартфонами, здійснюючи онлайн-покупки. Вони не бажають витрачати час на пошуки потрібної інформації на невідповідних для мобільних пристроїв сайтах. Якщо ваш ресурс не адаптований під них, а інформація не є легкодоступною, користувачі перейдуть до конкурентів з більш зручним інтерфейсом. Враховуючи, що мобільна версія - фактор ранжування, сайти, які не адаптовані під такі пристрої, опустяться нижче в результатах пошуку, через що скоротиться органічний трафік. Враховуючи вищеперелічене, важливо переконатися, що сайт оптимізований. Потрібно, щоб не упустити можливості залучення клієнтів, зберегти органічний трафік.

№3: Видимість у видачі пошуковика не залежить від того, як швидко завантажуються сторінки

Насправді, час завантаження сильно впливає на розміщення сайту пошуковику. Якщо правильно підійти до оптимізації ресурсів, можна буде прискорити процес ознайомлення з контентом (як для роботів SERP, так і користувачів). Якщо сторінки веб-ресурсу завантажуються довго, рейтинг знижується.

№4: Видача не залежить від UX

На досвіді користувачів відображаються різні фактори, серед яких:

  • зовнішній вигляд веб-ресурсу;
  • свобода пересування;
  • чітке меню, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та інші.

Оптимізуючи веб-ресурс з боку UX, можна буде підвищити СЕО-видимість.

№5: Від карти сайту залежить рейтинг

Ранжування сторінки не залежить безпосередньо від Sitemap, але нею не можна нехтувати. Завдяки карті сайту, роботи пошуковиків будуть краще розпізнавати структуру та організацію веб-ресурсу. Вищеперелічене сприяє прискоренню індексації.

№6: Після відображення ресурсу в ТОП, можна припинити СЕО-кампанію

Навіть у випадку, якщо ваш сайт потрапив в Топ видачі, не можна зупинятися на досягнутих результатах, завершувати СЕО-роботу. Зупинивши SEO-просування, вашу позицію займуть компанії-конкуренти. Потрібно враховувати, що термін посилань на ваш ресурс може закінчитися. Тоді позиції ресурсу в пошуковиках знизяться.

№7: Більше немає Page Rank

Незважаючи на те, що пошукові системи перестали оновлювати показник Page Rank, він все ще залишається значущим. Наприклад, Google почав приховувати його значення в 2007-му році, а потім перестав відображати його в інструментах для веб-майстрів. Останнє оновлення відображення Page Rank відбулося в 2013-му році, але він продовжує відігравати важливу роль в алгоритмах ранжування. Оптимізація сайту під його показники дозволяє поліпшити позиції в результатах.

№8: Корисний і цікавий контент здатний самостійно піднятися в SERP

Цікавий, корисний контент практично не здатний самостійно потрапити в ТОП. Звичайно, високоякісний контент може привертати увагу користувачів, отримуючи коментарі і поширення в соцмережах, що створює відмінну посилальну масу. Цього мало, щоб сайт швидко піднявся. У якісного контенту більше можливостей зайняти високе місце в пошуковику, якщо використовується грамотно розроблена SEO-стратегія, що базується на оптимізації, побудові посилального профілю.

№9: Посилання Nofollow не мають цінності

У Google дані посилання не передають Page Rank, але не можна говорити, що вони марні. Щоб сайт успішно позиціонувався, необхідно наслідувати користувачів, які генерують посилання. Використання теґу Nofollow потрібно, щоб сформувати посилальний профіль, що має природну структуру.

№10: Немає результату від зовнішніх посилань

Один з головних факторів, що впливають на ранжування сайтів, - кількість і якість зовнішніх посилань на них. Алгоритми пошукових систем ґрунтуються на цій інформації, щоб визначити позиції веб-ресурсів у пошуку. Незважаючи на те, що в 2014 році Гугл тимчасово використовував інші методи розрахунку рейтингу, не враховуючи зовнішні посилання, отримані результати були незадовільними.

Якщо ви не отримуєте бажаного результату, важливо розібратися в причинах. Зауважте, що використання посилань з ненадійних джерел може негативно вплинути на результати видачі.

№11: Можна гарантувати потрапляння в Топ

Звертаючись до агентства з питань СЕО-просування, не дають гарантій на досягнення високих місць. У них розуміють, що на кінцевий результат впливає велика кількість різних факторів. Складність зводиться до того, що алгоритми пошукових систем запатентовані і з ними неможливо ознайомитися. СЕО-фахівці можуть зробити сайт кращим і кориснішим, що є основним критерієм ранжування. Врахуйте, що пошукові системи розвиваються, оновлюються.

Якщо компанія обіцяє, що просуне вас за певним відсотком від усіх запитів, потрібно розуміти, що просування відбудеться за рідкісними, легкими ключовими фразами. У разі надання гарантій розберіться, що насправді вам гарантують.

№12: Сторінки відмінно впливають на видимість: чим їх більше, тим краще

У разі, якщо ви будете створювати нові сторінки, де розміщена дубльована або малоцінна інформація, тоді вони не підвищать рейтинг сайту. Кількість практично не вплине на позиції. Навпаки, низькоякісні сторінки можуть негативно позначитися на результатах. Тим не менш, потрібно врахувати, що велика кількість сторінок, де представлена корисна інформація, підвищує шанси на те, що веб-ресурс буде видно користувачам за більшою кількістю ключових запитів.

№13: Від діяльності в соцмережах залежить рейтинг

Важливо розуміти, що активність користувачів у соцмережах безпосередньо не відбивається на тому, на якому місці опиниться ваш сайт у пошуковику, але її не варто ігнорувати. Активність допомагає підвищити видимість. Вона робить бренд більш впізнаваним, дозволяє сформувати цінний трафік.

№14: З великим бюджетом вийде потрапити в Топ за великою кількістю ключових фразів

Як правило, чим більше коштів ви готові вкласти в просування, тим більше у вас можливостей зайняти високі позиції, але не можна забувати, що гарантій не існує. Ефективність позиціонування залежить від багатьох факторів. Передбачити їх всі практично неможливо, враховуючи, що алгоритм пошуковиків недоступний.

№15: Для рейтингу потрібно більше вхідних посилань

Просування в СЕО неможливе за допомогою одного інструменту. Потрібен комплекс способів і засобів, що допомагають стати більш якісним, корисним і відомим. Одними посиланнями потрапити в ТОП неможливо. Краще, щоб їх було небагато, але з якісним контентом, ніж десятки або сотні гіперпосилань, сформовані тільки для СЕО-завдань. Зауважте, що за зловживання пошуковики можуть покарати. При різкому прирості накладаються фільтри. Уникнути санкцій вдасться, діючи плавно і поступово.

№16: Завдяки рекламі AdWords можна потрапити в ТОП

Від розглянутої реклами не залежать позиції веб-ресурсах у результатах. Алгоритм визначення порядку відображення у пошуку відрізняється від алгоритму AdWords. Використання платної кампанії робить бренд більш впізнаваним, призводить до створення корисних для SEO-просування посилань. AdWords збільшує перегляд за ключовими фразами, пов'язаними з брендом.

№17: Немає сенсу створювати контент у певній області

Просування сайту за допомогою якісного контенту має важливе значення для поліпшення позицій. Інформація повинна бути захоплюючою і змістовною. Корисними для просування можуть бути історії, факти з вашої області та ін. Незважаючи на те, що створення контенту вимагає часу, прикладання зусиль, він дозволяє залучити цінний трафік. Варто приділити увагу освітньому контенту. Вони цікаві широкому колу користувачів, де відсутні специфічні потреби.

№18: Результат видачі не залежить від Мега-тегів

Мега-теги призначені, щоб користувач отримав інформацію про продукт або сторінку. Допомагають пошуковим роботам кращим чином аналізувати структуру і вміст, але необхідно враховувати, що система накладає штраф, якщо буде представлена неправдива інформація.

Співпрацювати потрібно тільки з досвідченими СЕО-фахівцями, які знають перераховані вище міфи. Завдяки внутрішній оптимізації сайту, досягаються лідируючі позиції за запитами. Наші веб-майстри додатково надають підтримку і покращуємо отримані результат, що дозволяє «зафіксувати» позиції.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка