В чому переваги мати інтернет-магазин? Що це таке?

Інтернет-магазин - це комерційна форма, що дозволяє реалізовувати товари або послуги через спеціальний сайт, який за дизайном нагадує вітрини фізичних онлайн-магазинів, точок реалізації, шоурумів. Згодом магазин перестав бути чимось дивним, дивним, – швидше навпаки – сьогодні популярність бізнесу, який не має такої форми взаємодії з клієнтом, на порядок нижча, ніж у того, хто запустив і веде сайт. 

Інтернет-магазин чудово показує себе у таких випадках:

  • Продаж тільки онлайн.
  • Додатковий канал комунікації та реалізації товару поруч із фізичною точкою.

Досягти успіху завдяки такому способу продажу можна і досить швидко, якщо спочатку побудувати грамотну стратегію та задіяти фахівців для створення, запуску та подальшого ведення сайту.

15 переваг інтернет-магазину

Типовий інтернет-магазин на шаблоні або створений авторський варіант має ряд вагомих переваг, які дозволяють власнику розширювати клієнтську базу, підвищувати лояльність замовників і середній чек, а значить, і виручку. Зупинимося детально на 19 вагомих причинах, які мотивують вас відкрити інтернет-магазин, якщо його немає, або продовжувати вести далі.

Не потрібно великих вкладень для купівлі товару

Часто такі сайти працюють за дропшипінгом: сформувавши замовлення у клієнтів, робиться замовлення безпосередньо у постачальника, а потім одразу відправляється своїм замовникам. При цьому немає потреби витрачати кошти на утримання складу чи зарплату людям, які його обслуговують.

Доступний бюджет для старту

Якщо у вас стислий бюджет - інтернет-магазин - те, що потрібно, оскільки спочатку можна працювати з дому і не орендувати офіс, а також купувати вітрини холодильники та інше обладнання. Плюс, можна обійтися без івентів щодо відкриття офісу та залучення величезної кількості працівників. Також можна почати з розробки корпоративного сайту та потім модернізувати його у повноцінний онлайн магазин.

Економія у підтримці працездатності

Фактично, левову частку бюджету включають утримання домену та хостингу. Але й сума, витрачена на цю частину витрат, порівняно із вмістом офлайн-точки набагато нижче. Плюс, не потрібно платити комунальні послуги, забезпечувати встановлення та підсвічування вітрин, вивісок. А якщо додати до цього і роботу персоналу, то економія є в наявності.

Акцент на онлайн

Багато покупців цінують свій час, тому маючи вільну хвилинку на роботі чи вдома, можуть вибрати товар і замовити його, не виділяючи у своєму графіку час для походу до конкретного магазину, а також пошуки місця, де це також можна купити. За останні кілька років кількість клієнтів, які роблять замовлення зі смартфонів збільшується, що говорить, що продажі стають динамічнішими, емоційнішими – клієнт захотів зробити замовлення і робить його в цю ж хвилину. Плюс зможете за допомогою інтернет-магазину відповідати актуальним трендам.

Широка географія

Важко посперечатися з тим, такі види Е-комерції мають широку клієнтську базу. Це стосується як певного міста, так і всієї країни, а то й інших держав, де ваші товари або послуги будуть затребувані. Плюс, таким чином можна задіяти одночасно різну не лише згідно з місцем розташування аудиторії, а й різну за віком. Немає прив'язки до конкретного місця, значить клієнт може робити замовлення з різної точки і в зручний для нього час, а потім його адміністратори опрацюють і зв'яжуться із замовником.

Швидке оновлення асортименту

У каталозі представлені товари, які може швидко перевірити, написати відгуки чи залишити реакцію, і основі цього зможете зрозуміти, наскільки продукти підходять реалізації. Провести тест можете і ви самі, потім залишивши те, що сподобалося. Такий підхід дозволяє отримати швидку реакцію, і все ж таки її фактично отримати, що вкрай нереально у разі офлайн-магазину - далеко не всі клієнти повернутися і розкажуть, чи сподобався їм парфум, або як добре працює нова вафельниця.

Немає прив'язки до товарів

Спочатку можна спробувати свої сили у вузькій ніші, а потім розширити її новими позиціями: скажімо, спочатку продавали тільки піцу, тепер ще включили й суші. Товари-локомотиви змінюються за сезонами, відповідно до трендів або на вимогу клієнтів. Додати їх на сайт не складе труднощів і зробити це можна швидко. Ще один позитивний аспект локомотива – використання їх як частини реклами, що таргетує, що підвищує трафік сторінки. В результаті підвищується кількість відвідувачів та збільшується середній чек.

Зручний графік роботи

Сайт інтернет-магазину працює цілодобово безвихідних та святкових днів. При цьому ви як власник можете залишити вказівку часу обробки товару. Деякі потужні майданчики справді функціонують у такому режимі, особливо ті, що представлені на міжнародному ринку. Це пояснюється зручністю контакту для клієнтів, які живуть в іншому часовому поясі.

Ще один показовий момент – немає прямих продавців, які, чесні, часом бувають недокучливими. Тут все комфортніше: товар має опис, фото для зручності самостійного підбору, але, якщо потрібно отримати більше інформації про нього, – завжди можна поставити уточнююче питання.

Асортимент, що постійно збільшується

Чи зможете на сайті інтернет-магазину розмістити ту кількість товару, яку вважаєте за потрібне. Забезпечити пряме налагоджене постачання можна завдяки контакту з різними постачальниками. Кількість та різновиди товарів не обмежуються місцями на полиці в офлайн-бутику. У цьому випадку можна відзначити, що потенційно каталог товарів з числовими позиціями, що зростають, позитивно позначиться на кількості переходів на сайт, а також повернення для другої і наступних покупок.

Автоматизація для спрощення контролю

Реалізувати товари можна з будь-якої точки земної кулі, рівним рахунком, як керувати продажами: формувати накладні, стежити за залишками на складі, розраховувати чистий прибуток, оборот, аналізувати, що було популярнішим. Завдяки ряду систем управління, наприклад, «1С», з легкістю зможете змінювати статус товару – змінювати ціну, ставити, що поки його немає, запускати лічильник кількості товарів, що залишилися. Використовують власники та інші програми для автоматизації обліку.

Оперативний запуск

Фактично, від ідеї до потенційного запуску інтернет-магазину може пройти місяць – півтора, але щоб процес справді був успішним, для початку потрібно оцінити цільову аудиторію, її можливість набувати певного товару. Важливою є і позиція конкурентів: що і як вони пропонують і наскільки це успішно чи не сильно.

Підкреслимо: найбільше часу займає навіть створення інтернет-магазину, вибір дизайну чи його просування, включаючи рекламні інструменти, а наповнення товарами. Від цього залежить те, наскільки користувач зможе швидко і точно вибрати онлайн товар і зрозуміти, наскільки він йому підходить. Чим цей процес вибору буде простим і точним, тим вища ймовірність того, що замовлення буде зроблено саме тут.

Дешевша реклама

Якщо запускаєте фізичний магазин, то для того, щоб про нього довідалися, потрібно зробити вивіску, надрукувати та роздати флаєри, запустити рекламу на радіо, по телеканалу чи в соціальних мережах – фактично знову піти в онлайн. Для інтернет-магазину достатньо саме онлайн-реклами різними інструментами: підключення лідерів думок в Instagram, залучення для участі в організованих розіграшах, вибір реклами на сайтах, реклама, що таргетує, оптимізація СЕО, видача сайту до верхньої рядки запитів.

Глибока аналітика

Проводити її можна з різних міст та країн, застосовуючи встановлені програмні послуги. Відразу отримуватимете інформацію, що має попит, а що поки що не є фаворитом серед клієнтів. Часто для таких завдань використовуються Яндекс.Метрика, Google Analytics, налаштувати які допомагають фахівці профільних агентств чи компаній. Дані швидко і точно формуються, практично виключено людський фактор, тому можна підготувати звіт або кеш-флоу для подальшого пошуку інвесторів.

Унікальний сервіс

«Покупець завжди правий» — це правило часто звучить у бізнесі, а якщо ви зробите комфортні умови для вибору, замовлення, оплати товару, то зможете швидко збільшити охоплення потенційної аудиторії. Серед важливих аспектів в інтернет-магазині, які підкуповують потенційного або вже постійного клієнта, потрібно виділити анонімність та економія часу на покупку: коли є час, бажання та можливості робите замовлення, ніде при цьому не реєструючись або не залишаючи важливі персональні дані.

Говорячи про інші позитивні моменти, варто назвати такі: порівняння товарів - навіть не тримаючи, наприклад, футболку або чашку в руці, зможете зрозуміти, який варіант більше підходить. Зручний пошук по фільтрах дозволяє відразу вказати, що для вас важливо: ціна, виробник, габарити, певні функції - і вибирати вже з вужчого, зібраного каталогу. Не менш важливий момент – різні форми оплати: наперед або при отриманні, але у разі останнього часто додатково потрібно оплачувати і послуги післяплати.

Не можна не зупинитись на відгуках. Завдяки їм клієнт може дізнатися з перших вуст, що саме не так у чайнику чи пральній машинці, або чому варто замовити той чи інший засіб для клінінгу.

Не прив'язуватися до бізнесу

Якщо ви захочете, то зможете завжди виставити інтернет-магазин на продаж, або перетворити його на комерційну точку, що має інший напрямок. Плюс, що завжди можна змінити асортимент, зробивши його вужчим, спеціалізованим або навпаки, ширшим, враховуючи актуальні запити.

Для запуску інтернет-магазину прорахуйте ризики та плюси, подумайте, як перші можете перетворити на інші.

Підводне каміння у відкритті інтернет-магазину

Вивчивши, як самостійно чи силами фахівців відкрити інтернет-магазин, прийнявши рішення про таке, – треба розуміти, як не намагалися б уникати неприємностей та складнощів, можуть бути ситуації, які не дозволяють успішно розвиватися або безпосередньо зі старту отримувати величезний прибуток. Такі підводні камені є в будь-якому бізнесі, і до них потрібно бути готовим, знати про них, що дозволить потенційно мінімізувати ризики.

На деяких найпопулярніших і найчастіших перепонах зупинимо увагу далі.

  • Повернення – клієнт відправляє назад покупку, оскільки вона йому не підійшла, наприклад, за розміром чи якістю. На різні категорії товарів передбачено гарантію строком на 14 днів. У деяких варіантах виробник дає більш тривалий термін гарантійного терміну використання або ремонту. Як правило, тоді товар пересилається безпосередньо йому або клієнт звертається в сервісний центр. Для того, щоб знизити такі ризики, детально перевіряйте товар перед відправкою, прописуйте в описах всі нюанси (особливо якщо товар продається за уцінкою), сильно «не фотошопте» фотографії. Ще одна порада - не видаляйте реальні негативні відгуки, вони будуть говорити, що ви дійсно працюєте і не обманюєте клієнтів.
  • Слабка з технічної точки зору платформа, яка не може підв'язувати 10 тис, а то й більше товарів. Як результат, сторінки довго відкриваються, часто зависають, тому такий сайт не викликає комфорту та почуття довіри у клієнта. Як результат – низька конверсія, спад продажу та втрати в результаті видачі.
  • Клієнти не забирають посилку, і через місяць після зберігання ви повинні сплатити її повернення, а також перше відправлення та послуги зі зберігання. Говорячи про способи, що суттєво знижують такі ризики, потрібно позначити повідомлення номера ТТН клієнту пропозицію різних варіантів доставки. Деякі фахівці рекомендують закладати у вартість товару потенційні витрати, але це себе виправдає тільки в тому випадку, якщо у вас широка стабільна аудиторія і вам довіряють.
  • Сильна прив'язка до долара, курс якого останнім часом рухається, наче американські гірки. Неактуальні ціни, вказані на сайті інтернет-магазину, також можуть злякати людину. У такі кризові моменти краще ставити вартість із запасом.
  • Сезонність – переваги можуть з'являтися у певних нішах, а також у певні часи розвитку – наприклад, перед гарячими сезонами – солодкі подарунки чи ялинкові прикраси у листопаді–грудні, купальники – травень–червень, канцелярські товари – липень–серпень.

Як швидко запустити інтернет-магазин?

Секрет у грамотному підході на стартовому етапі та вивченні потреби та реакції аудиторії, а також у залученні до процесу фахівців, що беруть на себе технічні питання, а також подальше просування інтернет-магазину. При цьому за роки роботи успішних інтернет-магазинів та аналізу секрету їх популярності можна виділити такі аспекти: 

  • Швидкість відкриття сайту та безпосередньо кожної сторінки.
  • Коректне відображення як на ноутбуці, так і смартфоні з різними операційними системами.
  • Асортимент із простим детальним описом.
  • Швидкі та точні відповіді менеджерів.

Фактично, можна спробувати створити сайт інтернет-магазину власними силами, вести його, наповнюючи товарами та іншими тематичними публікаціями, а також піклуючись про просування та рекламу на різних платформах, але це вимагає великих знань у програмуванні та величезних людських ресурсів, яких часто немає у власників онлайн шопів - тому ідеальний варіант звернутися до професіоналів, які візьмуть весь головний біль по створенню сайту онлайн-магазину.

Замовити у професійної студії

Розробка інтернет-магазину під ключ силами професіоналів студії Webdesign Odessa – ідея грамотна, перевірена часом, оскільки клієнт отримує якісний результат, такий як він хоче за доступною ціною, а при цьому і додатковий сервіс надається оперативно на найвищому рівні: навчання користування системою управління, подальша модернізація, зміна дизайну сайту, усунення помилок, робота над рекламою та СЕО-просуванням.

Базові переваги інтернет-магазину, створені силами фахівців, такі:

  • Оперативне налаштування та виконання замовлення.
  • Інтеграції з 1С, еквайрингом та зі службами доставки.
  • Рекомендації та їх впровадження в конкретний проект, щоб сайти були ще кращими та зручнішими для клієнтів.
  • Розробка рекламної стратегії та просування, щоб на сайт завжди був потужний та органічний трафік.
  • Надання гарантій на виконані роботи.

Багато перевірених агентств клієнтам пропонують окремих менеджерів для встановлення налагодженого контакту і для того, щоб оперативно отримувати інформацію про конкретний етап реалізації або внесення змін. У середньому, розробка інтернет-магазину різної тематики та з різною кількістю товарів триває 1–3 тижні, додатково надаються послуги з навчання користування CRM, щоб надалі можна було додавати товари, змінювати дизайн, додавати блоки та активні кнопки.

Саме час ухвалити рішення замовляти розробку інтернет-магазину у студії Webdesign Odessa, оскільки кількість успішних реалізованих кейсів на висоті, як і відгуки клієнтів. Прийнятна вартість, індивідуальний підхід зазначаються у відгуках клієнтів. Головні переваги – оперативність без втрати точності, якості, сучасності – все робиться для того, щоб новий магазин швидко створився, відповідав комфорту та вимогам клієнтів, успішно просувався. Це підтверджує кількість інтернет-магазинів, що успішно працюють у різних нішах: від косметики та іграшок до інструментів, техніки та навіть автомобілів.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка