Технічна підтримка сайтів - чому вона важлива?

Для компанії, яка просуває свій бізнес в інтернеті, важливу роль відіграє корпоративний сайт. Адже саме за допомогою цього інструменту фірма реалізує свої товари чи послуги та отримує дохід.

Принести добрий прибуток своєму власнику може лише веб-ресурс, робота якого відбувається в автоматичному, безперебійному режимі. Це означає, що сайт має бути доступний відвідувачам 7 днів на тиждень, 24 години на добу. При цьому він не повинен «гальмувати» та «зависати». Сторінки та інформація, розміщена на них, повинні швидко завантажуватись, особливо якщо йдеться про інтернет-магазин.

Більшість власників веб-сайтів не знаються на інтернет-технологіях. Для розробки сайтів та підтримки їхньої подальшої працездатності вони звертаються до сео-компанії. Такі фірми та digital-агентства надають послуги зі створення та технічної підтримки сайту замовника.

Створення та запуску веб-сайту недостатньо для забезпечення ефективної роботи. Забезпечувати постійну життєдіяльність сайту можна лише за допомогою професійної техпідтримки, яку надаватимуть фахівці. Важливо також розуміти, що це не одноразова, а постійна послуга.

Про те, що є послуга техпідтримки веб-сайту, кому і коли вона потрібна, поговоримо в цій статті.

Що таке технічна підтримка сайту?

Техпідтримка – це ціла низка дій, спрямованих на забезпечення стабільного функціонування веб-ресурсу. Тип та кількість послуг залежатиме від специфіки бізнесу та завдань сайту. Чим більший проект, тим більше завдань з підтримки його стабільної життєдіяльності необхідно вирішити.

Для корпоративного сайту буде достатньо регулярного оновлення новин та моніторингу безперебійної роботи ресурсу. Важливо, щоб користувачі мали постійний доступ до нього.

Коли йдеться про великі портали або інтернет-магазини, потрібно зовсім інший тип підтримки веб-сайту. Для цих ресурсів дуже важлива безперебійна робота та доступність основного функціоналу на сайті.

Основним завданням техпідтримки інтернет-магазину є постійний моніторинг доступності сайту для відвідувачів та контроль за інтеграцією. Важливо розуміти, що навіть короткострокова недоступність онлайн-магазину призведе до зниження прибутку та втрати довіри покупців.

Більшість труднощів у роботі веб-сайту власники не можуть самостійно усунути. Спроби виправити помилки у функціонуванні сайту своїми руками можуть призвести до серйозних збоїв у роботі. Тому послугу супроводу сайту рекомендується довіряти лише професіоналам. Спеціалізовані IT-агентства пропонують широкий асортимент послуг не тільки створення веб-проектів, але і їх подальшого супроводу.

 

Навіщо потрібна техпідтримка

Послуга техпідтримки та обслуговування веб-сайту – гарантія безперебійного функціонування ресурсу, цілодобової доступності для відвідувачів. Ще одним завданням підтримки є захист веб-ресурсу, забезпечення його безпеки. Для власника веб-ресурсу така послуга є гарантією збереження прибутку та захистом від втрати доходів через збої в роботі сайту.

Головними причинами замовлення послуги технічного супроводу веб-сайту є:

Оптимізація часу

Послуга професійної технічної підтримки допоможе заощадити час власників веб-сайтів та час, що витрачається на реалізацію нового функціоналу на сайті або усунення помилок у роботі. ІТ-спеціалісти з багатим досвідом роботи зможуть швидко реалізувати будь-яке рішення на сайті або виправити помилки у функціонуванні ресурсу.

Впевненість у стабільності сайту

Для тих, хто не розуміється на інтернет-технологіях та роботі веб-ресурсів, договір на техпідтримку сайту стане гарантією його стабільної роботи. Власнику не доведеться переживати про виникнення збоїв у роботі його веб-ресурсу та пошук рішень для їх усунення. Усю роботу із забезпечення стабільної роботи ресурсу візьмуть він співробітники IT-компании.

Передача профільних завдань фахівцям

Навіть у тому випадку, коли власник має якесь уявлення про роботу з адміністративною панеллю сайту або мінімальні навички програмування, він не зможе самостійно реалізувати весь необхідний для нормального функціонування веб-ресурсу функціонал. Передача завдань спеціалістам допоможе швидко реалізувати на сайті все нові ідеї та весь необхідний функціонал.

Доопрацювання та покращення сайту 

Замовлення техпідтримки сайту у професіоналів допоможе не лише підтримати його ефективну та безпечну роботу, а й суттєво доопрацювати ресурс або внести зміни до його дизайну та структури. Звертатися за допомогою до фахівців можна не тільки у разі виникнення проблем у роботі веб-ресурсу, але й у випадках, коли потрібне його доопрацювання та покращення.

Що входить до послуги підтримки сайту

Техпідтримка сайту за абонентську плату – це послуга, яка може надаватись із різними додатковими опціями. У пакет підрядника може входити цілий комплекс заходів, що реалізуються для підтримки стабільної та безпечної роботи сайту.

Найчастіше в техпідтримку сайту входять такі послуги:

  • захист від вірусів та зовнішніх атак;
  • регулярний моніторинг веб-сайту;
  • створення резервних копій ресурсу;
  • продовження хостингу та домену;
  • підключення та налаштування поштових сервісів;
  • рекомендації щодо покращення сайту;
  • оновлення та доопрацювання веб-ресурсу.

Послуга доопрацювання та оновлення веб-сайту може включати як регулярне оновлення контенту, так і додавання нового функціоналу, створення нових сторінок і зміна структури сайту.

Формат надання підтримки

Техпідтримка може надаватися у двох форматах: на регулярній основі та одноразово у разі виникнення потреби.

Разові послуги з техпідтримки

Разова техпідтримка здійснюється, коли замовник виникає необхідність у здійсненні якихось робіт на сайті або усунення помилок у його функціонуванні. Якісно виконати ці роботи можуть лише досвідчені розробники.

Послуга разової техпідтримки сайту найчастіше надається у разі оновлення контенту, модернізації ресурсу або його перенесення на новий хостинг. Для оформлення договору вказується перелік необхідних робіт та розраховується їх вартість, виходячи із витраченого на їх реалізацію часу.

Разова техпідтримка підійде всім тим, хто рідко потребує втручання фахівців у роботу веб-сайту. У разі виникнення збоїв у роботі ресурсу чи потреби у його оновленні можна одноразово замовити послуги підтримки від фахівців.

Постійна технічна підтримка

Для великих веб-ресурсів та сайтів, на яких часто змінюється інформація або структура, потрібна постійна техпідтримка від фахівців. Така послуга передбачає щомісячне продовження та оплату або укладання договору з певною кількістю годин роботи розробників.

Постійна техпідтримка сайту допоможе швидко усувати збої в роботі, підтримувати безпечне функціонування і в будь-який час вносити різні оновлення.

Кому доручити техпідтримку сайту

Технічна підтримка сайтів може здійснюватися за допомогою різних спеціалістів та у різний спосіб. Є кілька варіантів її здійснення:

Штатний працівник

У невеликих компаніях із простими веб-сайтами техпідтримку найчастіше надають своїми силами. Виділяється співробітник, якого призначають відповідальним за ведення сайту та підтримання його працездатності.

Виконувати різнопланові роботи на сайті одна людина не зможе. Тому йому на допомогу знаходять сторонніх фахівців зі спеціалізованих IT-агентств. Рекомендується знайти одного надійного підрядника, з яким буде налагоджено співпрацю. Такий підхід до техпідтримки дозволить заощадити час та гроші. 

Фрілансер

Техпідтримку сайту можуть здійснювати і фрілансери. Співпраця зі стороннім розробником також допоможе заощадити час і бюджет, але може бути небезпечною для власника інтернет-ресурсу в тому випадку, якщо досвід та навички фрілансера не були перевірені заздалегідь.

Веб студія

Звернення за техпідтримкою сайту до веб-студії є найнадійнішим та перевіреним способом забезпечення стабільного функціонування веб-сайту. Фахівці, які працюють у таких студіях, мають багатий досвід та навички.

Плюси та мінуси підтримки

Постійна техпідтримка сайту дає його власнику безліч переваг. Основними з них є:

  1. довіра користувачів;
  2. постійний прибуток завдяки безперебійній роботі веб-сайту;
  3. високі позиції у видачах пошукових систем.
  4. єдиним недоліком професійної техпідтримки є додаткові витрати на її оплату.

Скільки коштує техпідтримка

Вартість техпідтримки сайту складається з його типу та обсягу робіт, які потрібно виконати. Від кількості робіт залежатиме і кількість годин, які розробники витратить на їхнє виконання.

Перевірені агенції завжди пропонують своїм клієнтам пакети послуг з техпідтримки сайту, до яких входять різні види робіт. Залежно від завдань, які ставить замовник, підбирається найоптимальніший пакет послуг.

Підсумки

Професійна техпідтримка потрібна будь-якому сучасному веб-ресурсу. Від якості та своєчасності її надання безпосередньо залежить працездатність сайту.

Замовляти техпідтримку рекомендується як компаніям, які мають невеликі веб-сайти, так і власникам великих порталів та інтернет-магазинів, яким потрібен постійний супровід.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка