Оновлення принципів Google

На перший погляд може здатися, що кількість сумнівних сайтів на просторах інтернету скоротилася. Насправді, якщо розбиратися, можна зрозуміти, що вони просто не відображаються в Топі видачі сучасних пошукових систем. Пов'язано це з тим, що Google вміє визначати якісний контент. Він ефективно аналізує інформацію, відбираючи відповідну. Алгоритм базується на оцінці якості, тому на початку списку відображаються сайти, здатні задовольнити запит користувача.

Особливості ранжування

Ранжування в пошуковиках залежить від багатьох факторів. На нього впливає наступне:

  • Якість посилань і їх кількість. Тут необхідно враховувати, що їх приріст повинен бути виконаний поступово. Через простої або, навпаки, різке збільшення, позиції можуть знизитися.
  • Технічний стан веб-ресурсу. Мається на увазі прискорення відкриття сторінок, розробка мобільних версій сайту тощо.
  • Поведінкові фактори. Вони демонструють лояльність користувачів. Для визначення цього критерію розглядають, скільки часу людина провела на сайті. Виявляється географія заходу. У разі, якщо переважно аудиторія заходить з регіону веб-сайту, тоді при ранжуванні посилань надаються бонуси. Також, пошуковик розглядає і відсоток відмов. Наприклад, якщо людина відвідала основну сторінку, але далі не переходила по сайту. Отже, необхідно продумати варіанти, як зробити так, щоб користувач зайшов повторно і не обмежувався однією сторінкою.
  • Відповідність ресурсу комерційним критеріям. Ранжування залежить від того, наскільки зручна навігація сайту для користувача, чи заповнений каталог товарів, чи є фотографії та відео реалізованої продукції тощо. Цей критерій включає в себе багато моментів, які потрібно врахувати.
  • Корисність контенту. Слід розміщувати текст з заголовками, які будуть релевантними для пошуку. Велике значення має цінність інформації для користувача. Представлений контент повинен закрити потреби людини.
  • Взаємодія з користувачами. Потрібно передбачити, щоб були посилання в соцмережах. Так буде простіше взаємодіяти з цільовою аудиторією.

При оптимізації сайту необхідно враховувати всі перераховані вище моменти. Це позитивно вплине на ранжування.

EAT Google: що це?

Основними принципами EAT є надійність, авторитетність та експертність. З цими параметрами потрібно працювати постійно. Від цих критеріїв залежить ефективність маркетингу і СЕО-просування.

Надійність

Великою довірою користуються сторінки, інформація на яких достовірна і була перевірена. Наприклад, характеристики автомобіля в блозі про здоров'я явно не будуть сприйматися серйозно. Якщо інформація буде правдивою, з відсиланням на виробника, тоді довіра від Google підвищиться. Виходячи з цього, при розміщенні контенту, потрібно простежити, щоб інформація була точною.

Надійність важлива для YMYL. Їй потрібно приділяти особливу увагу, якщо ваш ресурс знаходиться у сфері надання юридичних послуг, медицини, фінансів тощо.

Неточна інформація в даних областях може призвести до проблем у користувача. Через це Гугл намагається зробити так, щоб людина отримала тільки корисну інформацію від експертів.

Експертиза

Користувачі відвідують сайт, щоб вирішити питання, що виникло. Отже, над розміщуваними матеріалами повинні попрацювати експерти, які мають потрібні знання, особливо, якщо мова про сферу фінансів, медицини тощо. У цих областях потрібна компетенція і досвід (експертність).

Авторитетність

Чим більше буде згадок у мережі, тим краще. Авторитетність може бути підвищена за допомогою звернення до відомої особистості у відповідній ніші. Наприклад, можна замовити статтю в експерта або вказати посилання на веб-ресурс на відомій платформі. Також, можна розширити аудиторію за допомогою нарощування посилальної маси, залучення трафіку з різних джерел. Крім цього, варто ділитися досягненнями своїх співробітників.

Характеристика EEAT

Наприкінці 2022-го року в систему оцінки EAT було додано Experience (досвід). Отже, пошуковик почав спиратися і на нього. Наприклад, поставити натяжні стелі без досвіду навряд чи вийде. Тут потрібна інформація від експерта в галузі ремонту. Так, якщо шукаєте систему відеоспостереження, тоді вам може знадобитися досвід користувачів на форумах, відгуки в соціальних мережах тощо.

Виходячи з перерахованого вище, можна зробити висновок, що внесені зміни в Google роблять необхідним розміщення того, як експлуатувався товар або послуга. Потрібні коментарі. Велика увага приділяється людському досвіду. Цим знанням може поділитися кожен користувач в мережі. Воно є доказом застосування продукту. У випадку з товарами, необхідні фотографії і відео, а не просто переписані старі огляди. Коли мова йде про програми і сервіси, тоді потрібно наявність скринів, в яких буде видно особистий проект або акаунт користувача. Також, рекомендуючи користувачам ту чи іншу книгу, краще сфотографуватися разом з нею. Все перераховане вище сприяє підвищенню довіри.

В оновленому підручнику Гугл основним є параметр «Trustworthiness». Велике значення мають реальний людський досвід.. Як його продемонструвати, вирішувати вам. Існують різноманітні способи: фотографії, відеоматеріали та багато інших інструментів. Наприклад, статті з інструкцією можна ілюструвати зображеннями, скріншотами, картинками. Такий контент буде краще сприйматися користувачами, ніж простий експертний текст, незважаючи на те, що в ньому представлена корисна інформація.

Пошукові системи (не тільки Google, але і Яндекс) давно спираються на експертну оцінку. Зміни, що відбулися, передбачають перевірку, чи дійсно є реальний досвід. В результаті, пошуковики відображають більш якісний контент. У зв'язку з цими змінами, необхідна корекція стратегії підготовки матеріалів. Можна почати з опитування експертів або клієнтів, попросити їх поділитися досвідом. Готувати статті краще від першої особи. Якщо не бажаєте займатися цим самостійно, зверніться до професіоналів.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка