Які проблеми вирішує технічна підтримка сайту?

Потреба в технічній підтримці сайту може виникнути в будь-який момент. За її наявності відповідний фахівець зможе вирішити проблему, якщо перестав функціонувати хостинг, збільшився час завантаження сторінок, не пройшла оплата тощо. Ситуація моніториться цілодобово. Організувати техпідтримку можна самостійно або за допомогою найму фахівця на аутсорсингу. Другий варіант у багатьох моментах краще першого: обходиться дешевше і дає розширені можливості.

Основні завдання технічної підтримки

Техпідтримка сайту включає в себе виконання великої кількості різних завдань, завдяки яким він буде функціонувати стабільно і без збоїв. Найчастіше для цього наймаються виконавці з хорошою репутацією на ринку.

Невеликі веб-ресурси або сайти-візитки можуть обходитися без серйозної техпідтримки. Є організації, які дізнаються про виникнення проблем від своїх користувачів. Тим не менш, є сайти, де не можна обійтися без технічної підтримки. Їм потрібне цілодобове спостереження.

Систематичний моніторинг коректності функціонування сайту дозволить запобігти серйозним проблемам. Це потрібно і для напрацьовування клієнтів, створення репутації, а, відповідно, і доходу. Також, техпідтримка забезпечує захист від зломів. Хакери атакують велику кількість різних сайтів. У їх список може потрапити і ваш ресурс. Ризик зростає, якщо використовується система без наявності відповідного захисту.

Коли потрібна технічна підтримка?

Досить часто власник сайту не розуміє, коли йому потрібен супровід. Бажано передбачити її при запуску роботи ресурсу, але кожен випадок індивідуальний. Найголовніше - щоб техпідтримкою займався фахівець:

  • Після запуску сайту. На ранніх етапах можна усунути недоробки і допущені помилки. Довірити це потрібно професійним програмістам.
  • У рамках просування. На цьому етапі поступово оновлюється сайт, зокрема, контент. Все це залучить користувачів, підвищить позиції в пошуковій видачі.
  • Після просування. Алгоритми пошукових систем постійно змінюються. Досить складно зайняти лідируючі позиції, враховуючи, що конкуренти також намагаються потрапити в ТОП. Зберегти досягнуті результати можна, якщо подбати про супровід і техпідтримку.
  • Завжди. Сайти повинні постійно покращувати і оновлювати свій контент, відстежувати віруси тощо. За перерахованим вище необхідно стежити.

У всіх перерахованих вище ситуаціях можна вирішити проблему, організувавши грамотну технічну підтримку.

Переваги та недоліки послуги

Основна перевага полягає в тому, що немає необхідності самостійно вирішувати технічні питання. Якщо у вас комерційний сайт, який приносить дохід, йому необхідна підтримка. Виникають проблеми, навіть невеликі, які не можна вирішити без програміста.

Щоб уникнути втрати прибутку, слід замовити цілодобовий моніторинг стану веб-ресурсу, що дозволить швидко усувати виникаючі проблеми. Техпідтримка допоможе не засмутити клієнтів і не втратити гроші. Варто зауважити, що це лише один з існуючих варіантів.

Переваги

Вибір на користь технічної підтримки обумовлений наступними перевагами даної послуги:

  • Спостереження за сайтом 24/7. Можливість контролювати його роботу навіть у вихідні дні і свята.
  • Забезпечення роботи без збоїв. Якщо виникнення проблеми не пов'язане з функціонуванням обладнання провайдера хостингу, тоді будуть потрібні послуги технічного майстра.
  • Безмежне масштабування. Програміст з досвідом змінить сервер, змінить інфраструктуру ресурсу та ін.
  • Збереження бекапів та їх використання при необхідності. У рамках техпідтримки подбають про те, щоб зберегти в хмарі або на іншому сервері резервні копії сайту.
  • Встановлення оновлень. Для відомих CMS вони виходять досить часто. Самостійно досить складно встановити оновлення.
  • Захист від вірусу. Завданням техпідтримки сайту є визначення вразливих місць у захисті сайту і створення надійного цифрового бар'єру.
  • Оптимізація веб-ресурсу. Фахівець вирішить проблеми, пов'язані з відкриттям сторінок.
  • Оновлення контенту. Це теж можна довірити фахівцям з техпідтримки.

Недоліки

Поряд з достоїнствами, у розглянутої послуги є і недоліки, серед яких виділяється наступне:

  • Залежність від фахівців. Ви стаєте залежні від експертів. Вам потрібно звертатися до них при виникненні проблем або при виникненні змін.
  • Необхідність укладення договору. Техпідтримка сайту зазвичай надається на комерційній основі. Вам потрібно укласти договір і заплатити певну суму за надані послуги.
  • Додаткові витрати. Залежно від складності сайту і обсягу робіт, вартість техпідтримки може бути значною.

Незважаючи на існуючі недоліки, переваги їх перевершують.

Ціна технічної підтримки сайту і що на неї впливає?

Вартість розглянутої послуги залежить від ряду моментів:

  • Обсягу робіт. Коли необхідно виконувати велику кількість завдань, тоді вартість буде вищою. Серед них можуть бути щоденний моніторинг, резервне копіювання та інші.
  • Складності поставлених завдань. Якщо у сайту складна структура і потрібні професійні навички, тоді вартість послуг з техпідтримки буде вищою.
  • Тип підтримки. Існує кілька рівнів, кожен з яких включає особливий список завдань.
  • Терміновість надання послуг і доступність. Якщо вам потрібна екстрена підтримка і доступність 24/7, тоді можуть знадобитися додаткові ресурси. Отже, це позначиться на ціні.
  • Розмір і тип сайту, трафік, його складність тощо. Великі веб-ресурси і ті, що мають особливі вимоги, обходяться дорожче.
  • Потреба в додаткових послугах.

Варто відзначити, що у кожної компанії або фахівців своя політика ціноутворення.

Рівні та завдання техпідтримки

Технічна підтримка зазвичай організовується на різних рівнях. Кожен з них має свої завдання і відповідальності. Короткий опис кожного варіанта:

  • Перша лінія підтримки. Включає прийом запитів і звернень від користувачів, аналіз і класифікацію проблем, надання базової техпідтримки (вирішення питань у використанні ПЗ або системи) та ін.
  • Друга лінія спрямована на більш серйозні проблеми і запити. Проводиться докладний аналіз, дослідження причин, вирішення складних технічних питань, управління і контроль обслуговуванням запитів та інше.
  • Третя лінія - це найвищий рівень, спрямований на вирішення складних і спеціалізованих проблем. Основними завданнями є вирішення технічних проблем, що потребують глибоких знань і досвіду, розробка і впровадження оновлень, поліпшення продуктивності та інше.

Техпідтримка усуває інциденти і вивчає їхні причини, щоб запобігти повторенню в майбутньому.

Способи організації техпідтримки

Організувати технічну підтримку сайту можна 3-ма способами:

  • Повний інхаус (внутрішня підтримка). Цей варіант полягає у створенні власної команди фахівців, які відповідають за обслуговування та техпідтримку. Підтримка її потребує значних ресурсів і фінансових витрат.
  • Частковий аутсорсинг. У цьому випадку зберігається внутрішня команда, але можуть знадобитися послуги сторонніх постачальників. Потрібно для спеціалізованих або додаткових завдань.
  • Повний аутсорсинг. Тут компанія повністю передає відповідальність за техпідтримку сторонньої організації. Цей варіант вигідний тоді, коли відсутні ресурси або бажання організовувати внутрішню команду.

Вибір організації технічної підтримки залежить від специфічних потреб і ресурсів компанії.

Формат надання послуг

Організувати співпрацю можна за різними сценаріями. Як вже було зазначено раніше, вибір формату залежить від розміру веб-ресурсу, від трафіку та деяких інших нюансів. Існує декілька форматів:

  • Одноразове надання професійних послуг. Це вид техпідтримки, проте виявляється тільки на прохання власника сайту. Потрібно це може при виникненні серйозних інцидентів або, якщо необхідно буде змінити налаштування.
  • Щомісячна співпраця. Може бути укладений контракт, де прописується те, що зміни будуть вноситися щомісяця: розміщення нових банерів, зміна теми оформлення та інше.
  • Цілодобова підтримка, що передбачає стягування з клієнта абонентської плати. Вартість наданої послуги обговорюється і фіксується в укладеному договорі. Клієнту потрібно буде з певною періодичністю відправляти встановлену грошову суму, натомість забезпечується стабільна робота веб-ресурсу.

Вибирати варіант співпраці необхідно на основі того, які проблеми потрібно вирішити і які фахівці підходять для їх виконання.

Великою популярністю користуються послуги веб-студій. В даному випадку, крім технічної підтримки, можна скористатися послугами досвідчених верстальників, веб-дизайнерів, копірайтерів та ін. Тим не менш, варто зазначити, що, крім абонентської плати, необхідно буде окремо оплачувати послуги фахівців (як правило, погодинно).

Послуги техпідтримки

Технічна підтримка сайту відіграє важливу роль у забезпеченні його нормальної роботи і задоволення потреб користувачів. Існує велика кількість причин, через які їй потрібно приділити особливу увагу. Основними завданнями є вирішення технічних проблем різних форматів: помилки, проблеми з доступом та інше. Допомагає оновлювати і покращувати сайт, забезпечує його безпеку. В цілому, технічна підтримка сайту не тільки вирішує поточні проблеми, але і допомагає забезпечити його стабільну роботу, безпеку, функціональність і зручність використання для користувачів.

Як вже було зазначено раніше, можна діяти самостійно, але доцільніше звернутися до фахівців. Вони надають різні послуги, серед яких наступне:

  • Моніторинг Uptime (аптайма). Це потрібно всім сайтам, незалежно від їх розміру. Полягає в безперервному контролі доступності та працездатності ресурсу. Дозволяє оцінити, який час він буде залишатися доступним і функціональним без збоїв або перебоїв. Налаштуванням моніторингу можна зайнятися самостійно. Інший варіант - при виникненні критичних ситуацій, звертатися до досвідчених фахівців.
  • Адміністрування. У разі оренди сервера для сайтів, хтось повинен вносити зміни в елементи конфігурації при виникненні необхідності. Також, потрібно стежити за тим, щоб використовуване обладнання було в робочому стані.
  • Створення та збереження резервних копій. Дозволяють у разі необхідності виконати швидке відновлення, якщо відбудуться збої або втрати даних.
  • Керування хостингом: встановлення сервера, його налаштування тощо.
  • Оптимізація продуктивності веб-ресурсу. Попередньо проводиться аналіз, після чого виконується оптимізація. Оптимізується швидкість завантаження, бази даних та багато іншого.

Послуги техпідтримки можуть варіюватися залежно від потреб і специфіки конкретного сайту. Організації та фрілансери можуть пропонувати різні пакети послуг з різними рівнями техпідтримки.

Досить часто організації прагнуть мати в своїй команді хоча б одного веб-фахівця, який зможе сам контролювати роботу сайту. Це доцільно, якщо мова йде про великі ресурси з багатою цифровою інфраструктурою. В інших ситуаціях, необхідно скористатися послугами віддалених фахівців, які потребують додаткової плати.

Вартість забезпечення техпідтримки сайту може значно відрізнятися залежно від компанії, що надає послугу. Штатний фахівець потребує щомісячної плати, тоді як послуги фрілансера можуть обійтися приблизно в 10 разів дешевше, залежно від поставлених завдань, але результат може не виправдати очікування. Звернення до спеціалізованої компанії буде доцільним за необхідності моніторингу працездатності та оновлення CMS, наповнення сайту контентом та вирішення інших поточних завдань.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка