7 ситуацій, в яких контекстна реклама може нашкодити сайту

Світ інтернет-маркетингу суворий, тому сподіватися на чудотворну дію контекстної реклами не варто. Жоден рекламний інструмент не зможе вивести і утримати сайт в ТОП видачі, підвищити конверсію, залучати сотні клієнтів кожен день. Всі процеси взаємопов'язані, що потрібно враховувати до запуску рекламних кампаній. Якщо ви вирішили інвестувати в контекстну рекламу в Google Ads або «Яндекс.Директ», але не отримали очікуваних результатів, то в якомусь місці система дала збій. Прямо зараз ми озвучимо поширені причини, через які реклама не приносить ні нових клієнтів, ні конверсію, ні інші позитивні результати.

Реклама в інтернеті: докладне керівництво для новачків

Розвинений маркетинг - запорука успішного просування будь-якого виду бізнесу у сфері електронної комерції. За допомогою засобів інтернет-реклами можна розвивати і розкручувати різні проекти: інтернет-магазини, блоги, сайти, пабліки та інші. Працюючі види інтернет-реклами є платними, але вони допомагають досягти хороших результатів у стислі терміни.

Що таке трафік

Трафік - це кількість користувачів, які зайшли на сайт за одиницю часу - добу, місяць тощо. Джерела трафіку можуть бути різними: пошукові системи, соцмережі, блоги, форуми, а також прямі заходи.

Особливості розкрутки сайту в інтернеті

У вас може бути найкращий продукт у світі, але без ефективної реклами ніхто не дізнається про це. Той факт, що ви запустили свій сайт в Інтернеті, не означає, що до нього прийдуть всі. Насправді, ніхто не дізнається, що він існує, якщо ви не з'явитеся на лідируючих рядках пошукових запитів. Ось п'ять порад щодо особливостей просування сайтів, яким ви повинні слідувати, щоб ваша сторінка потрапила в топ пошукових систем.

Core Web Vitals vs E-A-T: порівняння факторів ранжування Google

Вдосконалення пошукової видачі - пріоритетне завдання компаній Google і Яндекс. 2021 рік не став винятком, адже компанія Google посилить вимоги до якості сайтів і контенту, який використовується для їх наповнення. Ми розповімо про нові фактори ранжування, а також про проблеми, яких варто побоюватися.

Що таке брендовий трафік і запити: особливості, плюси і мінуси

Брендовий трафік сайти отримують у тому випадку, якщо користувачі залучають запити, в яких використовується назва компанії. Відбувається підвищення type-in - це прямі візити, в рамках яких запиту передує URL-адреса сторінки або ж перехід здійснюється із збережених закладок. Сигнали брендованого характеру відмінно оцінюються пошуковими системами Яндекс і Google: сайт отримує переваги при ранжуванні. Розповідаємо, як працює brand-трафік, як здійснити його нарощування і які плюси він має.

Падає органічний трафік: що робити і як вирішити проблему самостійно

Органічний трафік важливий для сайтів, які заробляють на розміщенні контекстної реклами і мають мінімальний бюджет на розкрутку. Якщо органіка демонструвала зростання, а потім - падіння протягом 2-3 тижнів, то необхідно бити на сполох. Причин падіння багато - від зміни дизайну до переїзду на новий домен. Ми розповідаємо про те, чому падає органічний трафік, як вирішити проблему.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка