Покращуємо навігацію по сайту і полегшуємо роботу менеджерам

Навігація - це методи і прийоми, що забезпечують перехід за розділами сайту. Навігаційна система впливає на функціональність ресурсу і кількість відвідувачів. Правильно складена схема сторінки допоможе швидко зорієнтуватися покупцеві при пошуку товару або послуги. Багато власників сайтів зосереджені на дизайні і мультимедіа, забуваючи про простоту інтерфейсу.

7 причин, через які ваш бізнес потребує SEO

Пошукова оптимізація - це комплекс заходів і набір інструментів, що дозволяє підняти сайт у перші рядки пошукової видачі. Чим вище позиції ресурсу, тим більше органічного трафіку і цільових клієнтів отримує бізнес. SEO використовується для зміцнення позицій у різних пошукових системах, поділяється на внутрішню (роботи всередині сайту) і зовнішню (нарощування обсягу зворотних лінків) оптимізацію. Пошукова оптимізація актуальна не тільки для новинних або інформаційних ресурсів, а й для комерційних майданчиків, яким необхідні нові клієнти. Ми розглянемо основні причини, через які бізнес потребує SEO.

Ціни на сайті і в соціальних мережах: вказувати чи ні

«Скільки коштує?», а у відповідь «Написали в особисті повідомлення!» - такий формат дратує понад 80% ваших клієнтів. Потреба в очікуванні відповіді з приводу ціни або зворотного дзвінка, якщо покупка робиться через інтернет-магазин, змусить потенційного клієнта піти до конкурента, який не грає в шпигуна, розміщуючи прайс на сайті або сторінці в соціальних мережах. Закриті ціни - колосальна помилка, за неї бізнес поплатиться сотнями клієнтів, які не бажають витрачати час на уточнення інформації, представленої на іншому сайті. Розповідаємо, чому не можна приховувати вартість в e-commerce.

Продає опис товару: як його створити, щоб підвищити конверсію

Правильне оформлення картки товару, в якій є відгуки, можливість поставити оцінку та уточнити розмір, дуже важливо: клієнти не хочуть бачити розмиті формулювання, для них важливі конкретика і естетична складова. Цільова аудиторія повинна дізнатися основні характеристики продукту, в іншому випадку виникне бажання піти до конкурентів. Розповідаємо, як підготувати продаючий опис товару і яких помилок варто уникати.

Просування сайту за допомогою соціальних мереж: стратегія, реклама, результат

Самостійна або професійна розкрутка сайту за допомогою соціальних мереж набуває все більшої популярності. Справа в тому, що «ВКонтакте», «Твіттер» та інші соціальні майданчики стали місцем проживання мільйонів юзерів, які мають різні смаки та інтереси. Із соціальних мереж черпають інформацію, з їх допомогою шукають розважальний контент, спілкуються і заводять нові знайомства. Не дивно, що багато бізнесів орієнтовані на розвиток в соціальних мережах, адже можна охопити широку аудиторію і залучити якісний трафік. Про те, як виконується розкрутка, з якими проблемами просування в соціальних мережах можна зіткнутися, ми розповімо прямо зараз.

Просування бренду за допомогою контекстної реклами: всі за і проти

Під час розкрутки бренду необхідно використовувати всі доступні інструменти. Якщо розкрутка інтернет-магазину або комерційного сайту пов'язана з підвищенням кількості лідів і фактичних замовлень, то розкрутка бренду орієнтована на підвищення впізнаваності, лояльності та охоплення. Для вирішення цього завдання можна використовувати контекстну рекламу, але чи потрібна вона брендам? Ми представимо приклади контекстної реклами на бренд, а також розповімо про її плюси і мінуси.

Гайд за налаштуванням контекстної реклами в Google AdWords

Підвищити відвідуваність сайту і продажу можна за допомогою правильного налаштування контекстної реклами в Google AdWords. Цей інструмент демонструє високу ефективність, однак вимагає постійних інвестицій. Сьогодні ми розповімо про те, як розмістити контекстну рекламу в Google, які плюси і мінуси вона має.

Плюси і мінуси, правила роботи та налаштування контекстної реклами в Google AdSense

Активна реклама інтернет-магазину, інформаційного та інших видів сайту дозволяє в стислі терміни залучити цільових клієнтів. Сьогодні існує величезна кількість різноманітних рекламних інструментів, проте сервіси від пошукових систем займають лідируючі позиції. Якщо вас цікавить запуск контекстної реклами в Google AdSense, то обов'язково ознайомтеся з цим матеріалом, в якому ви знайдете масу корисної та актуальної інформації.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка