Юзабіліті-аудит сайту, як перший крок до збільшення доходу

Юзабіліті - це великий набір характеристик, що вказують на зручність використання, ергономіку, якість сприйняття сайту користувачами. Юзабіліті впливає на відвідуваність, позиції сайту у видачі і навіть відсоток конверсії. Ви можете поліпшити всі показники, замовивши аудит юзабіліті сайту у професіоналів.

Шлях маркетингу під час карантину

Бізнес не може існувати без процесу залучення клієнтів. Якщо останніх немає, то фінансові потоки зупиняються. Поточна ситуація на світовому та вітчизняному ринку послуг викликає замішання у фахівців, які займаються процесом залучення клієнтів. Відповідь на питання про те, що робити і як бути, цікавить директорів і рядових маркетологів, піарників, експертів у галузі збуту.

Навіщо потрібен корпоративний сайт

Існує декілька типів сайтів, покликаних вирішувати різні завдання. Один з них - корпоративний сайт. Він є сайтом, який служить представником компанії в інтернеті. Він містить інформацію про діяльність компанії, контакти та адреси, список послуг або каталоги товарів, прайс-листи. Є форма зворотного зв'язку. Сайт цільовий, розрахований на таку аудиторію, як бізнес-партнери, клієнти і преса.

Як створити корпоративний сайт

Сайт, який полегшує комунікаційні процеси між співробітниками компанії, її філіями, дочірніми структурами, називається корпоративним. Такий портал несе колосальну користь вашому бізнесу.

Просуваємо сайт в ТОП природними посиланнями: основи лінкбілдингу

Поширена думка, що просування сайту природними посиланнями зараз втратило актуальність, як СЕО-інструмент. Пов'язано воно з відмовою Яндекса від ТІЦ на користь більш узагальненого індексу ІКС. Але це помилкова омана, оскільки просувати таким чином свій ресурс можна і зараз з не меншою ефективністю, ніж раніше. Пошуковий робот аналізує велику кількість показників досліджуваного сайту, оцінюючи його загальну вагу, і посилальна маса залишається значущим параметром. Іншими словами, чим більше посилань на ваш сайт буде розміщено на інших ресурсах, тим вище він виявиться в пошуковій видачі. Все як і раніше, в цьому плані не змінилося нічого.

Платна digital-реклама для просування бізнесу: види з плюсами і мінусами

Власники e-commerce-бізнесу, орієнтовані на розвиток, стабільне залучення клієнтів і масштабування, використовують платну digital-рекламу. Доступні безкоштовні методи просування, але вони мають тривалий термін реалізації. Сьогодні вибір не обмежується контекстною рекламою: доступні рішення для будь-якої ніші і під різний бюджет. Розповідаємо про те, які види інтернет-реклами можна використовувати для просування бізнесу, які плюси і мінуси вони мають.

7 методів для просування нового сайту і швидкого залучення клієнтів

Власники молодих сайтів повинні забезпечити комплексне просування, адже конкуренція на ринку дуже висока, а потенційні клієнти потребують рекламних кампаній. Швидкість просування безпосередньо залежить від фінансового потенціалу рекламодавця, а також від цільової аудиторії. На темпи впливають характеристики товарів, тип сайту (магазин, візитка, вітрина, інші), рівень конкуренції в ніші.

Що таке релевантність сайту і як її підвищити: актуальні поради з прикладами

Релевантність - це параметр, що визначає відповідність сторінки запиту, за яким вона просувається. Висока релевантність допомагає зайняти впевнені позиції в перших рядках видачі, а також залучати органічний трафік, налагодити стабільні продажі. Позиції в ТОП визначає не тільки релевантність, однак цей параметр важливий і його не можна ігнорувати. Алгоритми пошукових систем постійно змінюються, Google і Яндекс регулярно підвищують вимоги до якості. Пошуковики враховують не тільки ключові слова, а й природність, користь, якість контенту. Ми розповідаємо про те, що таке релевантність, як вона оцінюється, які заходи потрібно вжити, щоб покращувати показник.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка