Налаштування редиректу 301: інструкції з ручного та автоматичного налаштування

Правильне налаштування 301 редиректу є важливим етапом семантичного просування. Налаштувавши редирект 301 з одного домену на інший, ви забезпечите працездатність ресурсу і комфорт для користувачів. Перенаправлення допоможе не втратити вихідні позиції, після вторинної індексації пошукові системи будуть знати про те, куди власник сайту хоче привести юзерів. Якщо ви не знаєте про те, як виконувати налаштування, то наведена нижче інструкція допоможе розібратися в цьому непростому питанні.

Що таке помилки валідації і як їх виправити: інструкція

Наявність помилок у коді сторінки сайту завжди тягне за собою негативні наслідки - від погіршення позицій у ранжуванні до скарг з боку користувачів. Помилки валідації можуть спостерігатися як на головній, так і на інших веб-сторінках, їх наявність свідчить про те, що ресурс є невалидним. Деякі проблеми помічають навіть непідготовлені користувачі, інші неможливо виявити без попереднього аудиту, аналізу. Про те, що таке помилки валідації і як їх виявити, ми зараз розповімо.

Що таке супровід сайту: відповіді на популярні запитання

Супровід сайту - комплекс робіт, що носять інформаційний або технічний характер. Сьогодні ми розповімо про те, в яких випадках потрібен супровід, як вибрати підрядника, які роботи входять в цю послугу. Розвіємо міфи, надамо список порад, які допоможуть налагодити правильну роботу.

Оптимізація мобільної версії сайту: інструкція з прикладами

Понад 50% часу доросла людина проводить в інтернеті. Величезну кількість юзерів використовують для інтернет-серфінгу мобільні пристрої, що дарують автономність і комфорт. Тому не дивно, що оптимізація сайту для мобільних пристроїв стала пріоритетним завданням. Вона необхідна і інформаційним порталам, і комерційним ресурсам. Про те, як оптимізувати сайт під мобільні пристрої, ми зараз розповімо.

Оптимізація великих сайтів: як виконати і на що звертати увагу

Великі ресурси потребують особливого підходу, що особливо актуально для SEO-просування. Необхідно враховувати технічний стан сайту, конкуренцію за ключовими словами та інші фактори, що зумовлюють успіх. Великими проектами можна назвати інтернет-магазини з великим асортиментом, агрегатори, дошки платних і безкоштовних оголошень, маркетплейси, соціальні мережі. Розповідаємо, на що потрібно звертати увагу, як виконати оптимізацію великих сайтів.

Сайт vs група в соціальних мережах: що вибрати для бізнесу

Підприємці, які обрали сферу електронної комерції, стикаються з дилемою: створення сайту або продажу через соціальні мережі. Перший варіант вимагає солідних інвестицій, другий - вузький канал продажів з обмеженою кількістю рекламних інструментів. Ми розповідаємо про особливості сайтів і соціальних мереж, а також даємо рекомендації щодо вибору майданчика для e-commerce.

eTarget: етапи шляху користувача і карта клієнта: чому важливо з ними працювати

У квітні поточного року пройшла конференція Etarget, що стала традиційною. Захід був присвячений важливій темі: тренди і ринок реклами в сегменті e-commerce. Протягом двох днів обговорювалися актуальні питання, зокрема інтерес представляє виступ Іллі Бурмістрова, який є партнером бізнес-школи e-commerce iWENGO. У рамках конференції він представив доповідь, що стосується питання важливості роботи з клієнтом на всіх етапах його шляху. Ми підготували огляд доповіді, який цікавий для бізнесменів, маркетологів, менеджерів.

Інструкція зі створення функціональних та ефективних особистих кабінетів

Особистий кабінет на сайті - розділ, з яким постійно комунікують ваші клієнти. Особисті кабінети з незрозумілим функціоналом, недостовірною інформацією та неприємним дизайном відштовхують користувачів, знижуючи рівень імпульсивності та бажання оформити замовлення. Ми розповідаємо про те, як створити особистий кабінет, що забезпечує стабільні продажі і комфорт користувачів.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка