Як нарощувати посилальний профіль: огляд кращих бірж для купівлі посилань

Посилальний профіль сайту має важливий вплив на SEO-просування, хоча алгоритми пошукових систем постійно піддаються коригуванням. Сервіси пропонують клієнтам працюючі та безпечні інструменти, ефективно підлаштовуючись під плаваючі вимоги. Розповідаємо, з якими біржами можна співпрацювати в 2022 році.

Функціональні та бізнес-вимоги, що це і як зібрати для техзавдання на розробку сайту

До складання техзавдання замовник повинен визначити, які завдання потрібно закласти в основу проекту, які способи взаємодії з відвідувачами є пріоритетними, як сайт буде виглядати. Йдеться про функціональні та бізнес-вимоги, що дозволяють оцінити вартість, терміни і бюджет, необхідні для розробки. Чим чіткіші умови, тим менше буде доробок: розповідаємо, як зібрати вимоги, на що потрібно звертати увагу в першу чергу.

Чому на сайт ніхто не заходить: 15 причин і поради щодо усунення проблем

Невелика кількість відвідувачів або повна відсутність - тривожний сигнал, що вказує на наявність проблеми. Причина може критися в технічних помилках, фільтрах, оновленнях - варіантів багато, тому доведеться провести комплексний аналіз різних характеристик. Розповідаємо про 15 поширених причин, через які на сайт ніхто не заходить. Даємо поради, які допоможуть усунути проблему.

Аналізуємо сайт за допомогою безкоштовних інструментів: ТОП-5 перевірених рішень

Власний сайт підприємці розглядають як єдиний канал продажів, вважаючи його надійним і безперебійним інструментом. Досягти максимальної ефективності дозволяє своєчасне виявлення та усунення помилок, внесення доопрацювань під вимоги аудиторії та коригувань, спрямованих на відповідність чинним алгоритмам пошукових систем. Розповідаємо, на що звертати увагу і які сервіси краще використовувати для аналітики.

Оптимізація роботи з поштовим сервісом Gmail: огляд налаштувань і функцій, які вам точно знадобляться

Сервіс Gmail відрізняється широким функціоналом, проте багато можливостей залишаються недоступними для клієнтів: вони просто не знають, як їх використовувати. Розглядаємо 18 фішок, які допоможуть простіше і комфортніше взаємодіяти з сервісом Gmail.

Оповіщення в Google Аналітиці: види, налаштування і причини зміни показників

Оповіщення в Google Analytics - інструмент автоматизації, що є самонавчальною системою (функції на основі Machine Learning). Оповіщення допоможуть аналізувати статистику, контролювати зміни в трафіку, зниження швидкості завантаження сторінок та інші процеси, що забезпечують успішність рекламних кампаній, комфорт юзерів і ефективне просування в пошукових системах. Ми розповідаємо про те, які оповіщення в Google Аналітиці існують, як їх інтерпретувати і налаштувати.

Семантичне ядро для контекстної реклами: як зібрати без помилок

При налаштуванні реклами в Яндекс Директ і Google Ads важливо правильно вибрати ключові слова (КС): вони направляють рекламу, попереджають нецільові кліки. Якщо в семантиці для рекламної кампанії будуть присутні «шумові» запити, що не відображають суть бізнесу, то клієнти розчаруються, а бюджет - витрачений даремно, адже слова і їх популярність мають прямий вплив на ціну трафіку. Розповідаємо про те, як вибрати ключові слова для кампаній в Яндекс Директ і Google Ads.

Показник відмов: що це, де подивитися і як знизити

Показник відмов - поведінковий фактор, який відображає кількість відвідувачів, які залишили нецікавий для них сайт. Показник враховують пошукові системи, адже якщо він високий, то сторінка може вважатися нерелевантною запитом, за яким виконується просування. ПС враховують не тільки відмови, а й швидкість завантаження сторінок, глибину перегляду та інші дії - суму факторів, на базі яких здійснюється ранжування. Ми розповідаємо про те, що таке показник відмов, як він впливає на SEO і чому з ним потрібно працювати.

© 2008 - 2023 Webdesign Odessa
Создание - Раскрутка - Поддержка